Поиск по этому блогу

Translate

Статистика сайта



Flag Counter
четверг, 31 декабря 2009 г.

20 років тому відбувся пуск першої черги третьої, Сирецько-Печерської лінії Київського метрополітену

31 грудня 1989 року була відкрита третя лінія Київського метрополітену — Сирецько-Печерська. Цього дня свої двері гостинно відчинили три станції - „Кловська”, „Палац спорту” та „Золоті ворота”.

Нині довжина лінії у двоколійному обчисленні складає 23,8 км, у розгорнутому – 52,4 км. Кількість станцій – 16, 8 з них – станції глибокого закладання (всі розташовані у правобережному Києві ), 8 – мілкого (всі на лівому березі Києва). Щодоби лінія перевозить понад 457 тисяч пасажирів. Найкоротший перегін на лінії між станціями "Золоті ворота" та "Палац Спорту" — складає 788 м, найдовший – між станціями "Видубичі" та "Славутич" — 3 км 046м.

„Кловська” — станція глибокого закладання, стандартна, з вузькими пілонами, облицьованими лекальним білим мармуром. Склепіння з листового фарбованого алюмінію. Інтер’єр перонного залу підкреслює планувальну особливість станції – акцент зроблено у напрямку похилого вестибюля. Великий проліт у 14 метрів і радіальне розміщення стін. Станція вирішена у спокійних світлих тонах, лаконічно, за відсутності зайвих декоративних елементів. Все це разом надає інтер’єру станції піднесеності та неповторності.

„Кловська” розташована неподалік Центральної міської лікарні №14 на перехресті вулиць Кловська та Леоніда Первомайського, з одним вхідним вестибюлем.

Проектували станцію архітектори А. Крушинський, Л. Качалова, О. Черевко, М. Соляник.

„Палац спорту” — станція глибокого закладання, нового колонного типу, хоча колона тут – скоріше тонкий пілон. Незвична конструкція сприяла створенню незвичного вирішення склепіння у центральному залі – вона не радіальна. а більш трапецевидна із заоваленими кутами. З цієї станції почалося широке використання алюмінію. Колони оригінальної форми облицьовані зеленим (на той час дуже незвичним) кубинським мармуром та алюмінієвим профілем. Світлові лінії з стандартних світильників практичні і органічно вписуються у загальний інтер’єр станції.

Тематично-архітектурна будова перону відображає свою особливість, трохи збільшена висота залу дозволила авторам створити її динамічність. Оздоблювальні матеріали – мармур, граніт, кольоровий метал надають станції індивідуальності.
Станція є пересадним вузлом з Куренівсько-Червоноармійською лінією метрополітену і розташована поблизу Палацу спорту та адміністративно-ділових закладів міста.

Проектували станцію архітектори М. Альошкін та А. Крушинський.

„Золоті ворота” — станція глибокого закладання, колонна. Станція вийшла вдалою завдяки використанню лекального мармуру у великій кількості, облицюванню склепіння сотнями метрів художньої мозаїки та використанню бронзових люстр високої художньої цінності.

Розташована станція поруч з відомим пам’ятником „Золоті ворота”. Архітектурно-художнє оформлення станції вирішено, виходячи з історичної значимості. Характерною ознакою культових споруд того часу були арка та склепіння. Ці традиційні методи було покладено в основу ідейно-художнього рішення будови станції. Високомистецька мозаїка, люстри та бра сприймаються як завершений твір, створений спілкою талановитих архітекторів та художників.

Проектували та оформлювали станцію архітектори В. Жежерін, Б. Жежерін, Ф. Заремба, А. Крушинський, М. Жариков; архітектори-художники С. Адаменко, М. Ралко; художники Г. Корень, В. Вітько.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

У зв’язку з проведенням Новорічних загальнодержавних заходів, 31 грудня 2009 року змінюється режим роботи станції "Майдан Незалежності"

Так з 19:00 години 31 грудня до закінчення роботи метрополітену 1 січня 2010 року, станція "Майдан Незалежності" буде зачинена для входу і виходу пасажирів. У зазначений період станція "Майдан Незалежності" буде працювати як пересадочний вузол з лінії на лінію.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Виповнюється 25 років станціям "Палац Україна" та "Либідська"

30 грудня 2009 року виповнюється 25 років станціям „Палац Україна” та „Либідська” Куренівсько-Червоноармійської лінії.

„Палац Україна” — станція глибокого закладання з вузькими пілонами. Інтер’єр станції цілком відповідає старій (до 1993 року) назві „Червоноармійська”. Облицьовані червоною смальтою пілони з торцями з іржостійкої сталі, художній торець центрального залу з зображенням червоноармійця, колійні стіни з червоними зірками на кабельних шафах – все підкорено революційній тематиці. Цікавим, але невдалим виявився експеримент зі світловодом, що вразив пасажирів при відкритті станції. Конструкція світловоду виявилася технічно недосконалою і згодом була замінена на кільцеві світловоди, що виявилися зайвими в музеї Леніна ( нині „Український Дім”).

Станція розташована на вулиці В. Васильківська. Нинішня назва станції пояснюється сусідством визначної громадської споруди Києва – Палацу культури „Україна”.

Станція побудована фахівцями компанії «Київметробуд» за проектом групи архітекторів - Т. Целіковської, А. Крушинського, М. Альошкіна. Художнє оформлення станції здійснювали художники С. Кириченко та Р. Кириченко.

„Либідська” — неординарна за своєю конструкцією станція глибокого закладання з вузькими пілонами. Але глибина станції дозволила ці пілони розкрити ще й у середину. В інтер’єрі пілон зник, залишилися кільця з білого мармуру, що чергуються зі склепінням. Все це з’єднано світловою лінією з латунних труб у центрі залу. Лише торець у центральному залі з композицією у вигляді прапору з барельєфом Дзержинського нагадує попередню назву станції „Дзержинська” (перейменована у 1993 році).

Архітектура станції має багато спільного з архітектурою інших станцій, проте завдяки вмілому використанню опоряджувальних матеріалів та засобів монументально-декоративного мистецтва, по-своєму індивідуальна.

Вестибюль станції суміщений з підземними переходами, які виходять на вулиці В. Васильківська та Горького. Недалеко від станції знаходиться Центральний автовокзал міста.

Станція побудована фахівцями компанії «Київметробуд» за проектом групи архітекторів - В. Єжова, А. Крушинського, Т. Целіковської за участю О. Панченка. Художнє оформлення станції здійснювали художники Е. Катков та М. Бартосік.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
среда, 30 декабря 2009 г.

Проведено розкриття тендерних пропозицій тендерним комітетом Київського метрополітену

30 грудня 2009 року тендерним комітетом Київського метрополітену проведено розкриття тендерних пропозицій на закупівлю робіт з будівництва першої черги Лівобережної лінії Київського метрополітену «Троєщина - Осокорки» від вулиці Милославська до станції метро «Лівобережна» з електродепо «Троєщина».

Основні показники будівництва першої черги Лівобережної лінії:
кількість станцій – 8,
будівельна довжина - 12,02 км, у тому числі:
дільниця Лівобережної лінії від вул. Милославська до ст. «Проспект Ватутіна» — ЛОТ1, кількість станцій – 6, будівельна довжина - 7,35 км;
електродепо «Троєщина» — ЛОТ2;
дільниця лівобережної лінії від станції «Проспект Ватутіна» до ст. «Лівобережна» — ЛОТ3, кількість станцій – 2, будівельна довжина - 4,67 км.

Свої тендерні (цінові) пропозиції запропонували два учасники — Акціонерне товариство «Київміськбуд» та Відкрите акціонерне товариство «Київметробуд». Згідно процедури проведення відкритих торгів, протягом тридцяти робочих днів робочою групою будуть вивчені всі документи, надані учасниками торгів, після чого буде оголошено про результати торгів. Як зазначила член тендерного комітету Наталя Савенкова, у разі відповідності наданих тендерних пропозицій вимогам тендерної документації, переможцями можуть стати обидві компанії, але в різних лотах.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 29 декабря 2009 г.

Київський метрополітен відкрив виставку творчих робіт, надісланих на конкурс "Я люблю метро"

29 грудня 2009 року у Виставковому центрі «Український Дім» відкрилася виставка творчих робіт, надісланих на конкурс «Я люблю метро», який проводив Київський метрополітен упродовж листопада-грудня п.р.

На церемонії відкриття були присутні начальник Київського метрополітену Петро Мірошников, перший заступник начальника Київського метрополітену, голова робочої групи з підготовки до відзначення 50-річчя метрополітену Олег Москаленко, члени робочої групи, відомі митці та автори фото, малюнків та віршів, з яких було сформовано експозицію.

На відкриття виставки завітала директор Виставкового центру «Український Дім» Наталя Заболотна. Відкрив виставку начальник Київського метрополітену Петро Мірошников. У своєму виступі Петро Володимирович зазначив, що приємно вражений тим, скільки робіт на конкурс надіслали шанувальники Київського метро. «Для нас було справжнім відкриттям, що у конкурсі «Я люблю метро» брали участь не лише кияни, а й мешканці інших сіл і міст України. Свої вірші, фото та малюнки нам надсилали з 9 областей - Київської, Житомирської, Черкаської, Донецької, Кіровоградської, Вінницької, Чернігівської, Хмельницької, Запоріжжя. Автори робіт – люди різного віку, але їх об’єднує одне – любов до Київського метрополітену. І це дуже приємно» — сказав очільник метрополітену.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 25 декабря 2009 г.

Про роботу Київського метрополітену у новорічну ніч

У зв’язку з проведенням загальноміських Новорічних та Різдвяних заходів та з метою забезпечення перевезення пасажирів у новорічну ніч, буде змінено режим роботи Київського метрополітену.

Так, у ніч з 31 грудня 2009 року на 1 січня 2010 року роботу Київського метрополітену буде продовжено на 2 години 30 хвилин.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
среда, 23 декабря 2009 г.

23 грудня 2009 року на станції "Лук'янівська" розпочався капітальний ремонт ескалатора

23 грудня 2009 року на станції "Лук'янівська" Сирецько-Печерської лінії розпочався капітальний ремонт ескалатора № 1. Ремонт триватиме до 12 березня 2010 року.

Нагадуємо, що до 29 грудня п.р. триватиме ремонт ескалатора № 2 на станції "Хрещатик – 1" (вихід на вулицю Хрещатик) Святошино-Броварської лінії. Окрім цього, 22 грудня закінчився ремонт ескалатора № 1 нижнього нахилу на станції "Шулявська".

Повідомляємо, що з початку поточного року було виконано 9 ремонтів ескалаторів (6 – на станції "Золоті ворота", 1 – на станції "Арсенальна", 1 – на станції "Університет" та 1 – на станції "Шулявська"), а також ремонти головних валів на станціях "Політехнічний інститут" та "Либідська".

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 22 декабря 2009 г.

Київський метрополітен піклується про дітей-інвалідів та сиріт

Щороку, у переддень Святого Миколая, у Київському метрополітені для дітей-інвалідів, сиріт та дітей з багатодітних родин влаштовуються святкові дозвілля. Цієї п’ятниці, 18 грудня, у рамках організації річних заходів для дітей та з метою популяризації кращих традицій, звичаїв та обрядів українського народу, на запрошення адміністрації метрополітену, артисти Театру Української традиції «Дзеркало» дарували маленьким підопічним дитячу виставу «Золотий пряник».

Нині на піклуванні в метрополітені знаходиться 49 дітей – інвалідів, сиріт та дітей з багатодітних родин. Рік у рік адміністрація підприємства виділяє додаткові кошти для проведення їх змістовного відпочинку, зокрема, закупляє для них подарунки, квитки на головну ялинку міста Києва та казковий бал – маскарад, показ дитячих вистав та інше.

Незабаром малюки залюбки відвідають загальноміські Новорічні та Різдвяні заходи, які організовує Головне управляння культури і мистецтва Київської міської державної адміністрації.

В світле свято Коляди, Нового року, Різдва Христового КП «Київський метрополітен» щиро вітає всіх дітей та батьків:
Хай буде Новий рік схожий на диво,
Щоб кожен день жилося радісно й щасливо,
Щоб здійснилися задуми і мрії,
І щастям повнились надії!

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
воскресенье, 20 декабря 2009 г.

Київський метрополітен розпочав модернізацію освітлення у вагонах

З метою забезпечення нормованого рівня освітленості вагонів поїздів, у Київському метрополітені розпочалась заміна ламп розжарювання на світлодіодні освітлювальні модулі.

Наразі в трьох вагонах, які курсують на Святошино-Броварській лінії, встановлено 90 модулів сучасного освітлення з ресурсом роботи до 100 тис. годин.

Використання світлодіодних модулів дозволяє зменшити витрати електроенергії на освітлення вагонів у 4-5 разів. Ресурс роботи світлодіодних модулів дозволяє експлуатувати їх понад 10 років.

Після успішного завершення дослідної експлуатації і отримання позитивних висновків, планується поступово модернізувати освітлення у всіх вагонах.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 17 декабря 2009 г.

33 роки тому було введено в дію Куренівсько-Червоноармійську лінію Київського метрополітену

17 грудня 2009 року виповнилося 33 роки з дня відкриття Куренівсько-Червоноармійської лінії метрополітену з трьома станціями - "Майдан Незалежності", "Поштова площа" та "Контрактова площа". Нині ця лінія метрополітену має довжину 13,2 км і налічує 12 станцій. Щодоби лінією користуються майже 560,5 тисяч пасажирів. Найкоротший перегін на лінії між станціями "Либідська" – "Палац "Україна", що складає 835 м, найдовший – між станціями "Петрівка" – "Оболонь" — 1 км 716 м.

"Майдан Незалежності" — центральна станція Куренівсько-Червоноармійської лінії, перша пересадна. Станція глибокого закладання з новою конструктивною схемою – колонна, обладнана ескалаторами. При спорудженні станцій Київського метрополітену тут вперше вжито мармурові колійні стіни. Незвичні колони ніби створені з плісированого білого паперу. Правда, дещо невдалим виявилося закарнизне освітлення, яке, відповідно до задуму авторів, повинно було "відірвати" склепіння від колон. У 80-ті роки інститут розробляв варіанти проекту модернізації освітлення цієї станції, однак за браком коштів вони не були реалізовані.

Водночас, внутрішній підземний простір самої станції повністю розкрито завдяки застосуванню конструкцій з металевими колонами-пілонами невеликого перерізу, внаслідок чого середній і боковий зали зливаються в єдиний об’єм. Станція розташована під головною магістраллю Києва. Пасажири потрапляють на станцію з підземного переходу, спорудженого під Майданом Незалежності. Після реконструкції, ця площа перетворилася в багатоярусний ансамбль, що завершується монументом на честь незалежності України.

Станція двічі змінювала свою назву: на момент відкриття вона була "Площа Калініна", майже через рік, а саме 17.10.1977 року стала "Площа Жовтневої революції", а з 26.08.1991року носить назву "Майдан Незалежності".

У березні 2004 року на станції було модернізовано обладнання, введені в експлуатацію система управління роботою станції з телекеруванням та система комп’ютерної маршрутної централізації.

Для зручності пасажирів відкрито два пересадних вузла між станціями "Майдан Незалежност" та "Хрещатик".

Станція побудована за проектом групи архітекторів у складі: М. Коломійця, І. Масленкова, М. Сиркіна за участю Ф. Заремби. Художнє оформлення здійснював художник І. Марчук.

"Поштова площа" — станція мілкого закладання, колонна. Проектна назва станції – "Річковий вокзал", тому архітектура станції в цілому та в деталях відповідає цій назві. Облицювання колійних стін блакитною керамічною плиткою, білі мармурові колони з майоліковими вставками, світильники у кесонах перекриття у формі якорів та вітраж у торці станції – все це підкреслює, що пасажир знаходиться біля Дніпра. Доволі звужена посадкова платформа свідчить про несприятливі умови будівництва по вулиці Сагайдачного та незначним пасажиропотоком на станції.

Своєрідне світлотехнічне рішення центрального залу платформи: світлові поперечні лінії, виконані з ґрунтового опалового скла складної форми з накладками, з литих алюмінієвих кілець, заглиблюючись у перспективу, створюють враження суцільної площини, що світиться, і асоціюються то з рибальськими сітками, то з чайками і хвилями Дніпра.

Підземний вестибюль і виходи з нього розміщені на площі, яка зберегла стару назву, біля будинку колишньої поштової станції . Два виходи: один – з боку Річкового вокзалу, спорудженого у 1961 році, другий – з боку фунікулера, збудованого у 1902-1905 рр. для сполучення Верхнього міста з Подолом.

Станція побудована за проектом групи архітекторів у складі: В. Богдановського, І. Масленкова, Т. Целіковської за участю А. Крушинського. Художнє оформлення здійснювали художники І. Левицька, Ю. Кисличенко.

"Контрактова площа" (до 19.10.1990 року – "Червона площа") — станція мілкого закладання, колонна. Особливості конструкції – надтонка колона з металу, навіть при облицюванні мармуром виглядає незвично вузькою. Зі сторони вестибюлів балки над сходами були віддані на відкуп художникам, які своїм мистецтвом розкрили тему Подолу. Історія цього району міста знайшла своє відображення в архітектурно-художньому рішенні станції метро.

Станцію збудовано на однойменній площі Подолу, в одному з найдавніших місць Києва – в районі вулиць Верхній та Нижній вали, Хорєва і Героїв Трипілля.

Станція побудована за проектом групи архітекторів у складі: Б. Приймака, І. Масленкова, Ф. Заремби. Художнє оформлення здійснювали художники І. Левицька, Ю. Кисличенко.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
суббота, 12 декабря 2009 г.

У Київському метрополітені жодне звернення громадян не залишається поза увагою

Упродовж 11 місяців 2009 року на адресу метрополітену від громадян надійшло 2812 звернень. Найбільше їх надійшло від пасажирів, незадоволених чергами біля касових вікон, відсутності у продажу проїзних квитків, надання касирами решти купюрами не того номіналу, який вимагає пасажир. Як свідчить практика, пік таких звернень припадає на перші та останні числа місяця, коли пасажири масово купують проїзні квитки.

Також багато звернень надходило від пасажирів, незадоволених роботою працівників контрольних пунктів метрополітену. Пасажири не згодні з вимогами працівників метрополітену пред’являти посвідчення у розгорнутому вигляді, сплачувати за перевезення багажу, який підлягає оплаті. Також деякі пасажири намагаються пройти без оплати через контрольний пункт до магазинів та банкоматів, що розташовані за турнікетами, та перевозити багаж на візку чи велосипеди, а це, як відомо, заборонено Правилами користування метрополітеном.

Чимало звернень надійшло з питання пільгового проїзду окремих категорій громадян, найчастіше - порядку надання безкоштовного проїзду учням та пенсіонерам.

Четверте місце у списку посідають звернення від пасажирів, незадоволених інтервалами руху поїздів на всіх лініях метро, особливо в години «пік», та виникненням збоїв у графіку руху поїздів при виникненні порушень у роботі метрополітену.

Вдвоє менше звернень, порівняно з аналогічним періодом минулого року, надійшло від пасажирів, незадоволених розміщенням великої кількості реклами у вагонах та на станціях метрополітену.

Також значно зменшилась кількість звернень стосовно незадовільної роботи пасажирської автоматики. Найбільше з них стосувалися несвоєчасного завантаження автоматів видачі жетонів касирами станцій.

Були у метрополітені і «сезонні» звернення, наприклад, пасажири влітку скаржилися на вентиляцію у вагонах. Більшість з них стосувалась вагонів Крюковського заводу. Після виконання фахівцями заводу робіт з модернізації вентиляційної системи, такі звернення перестали надходити.

Слід наголосити, що у метрополітені виважено ставляться до розгляду кожного звернення пасажирів. На підприємстві діє Порядок розгляду звернень, затверджений начальником метрополітену, розроблений на підставі Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Згідно з вищезазначеним Порядком, при надходженні звернення, яке стосується порушень посадових обов’язків працівниками метрополітену, створюється спеціальна комісія, яка ретельно розглядає всі обставини випадку, переглядає архів відеоспостереження і приймає остаточне рішення щодо правомірності дій причетного працівника. В окремих випадках, до розгляду таких звернень залучаються і самі заявники за їх згодою. За звітний період таких службових перевірок проведено 35.

Згідно з чинним законодавством, всі заявники отримали відповіді на власні звернення: тим, хто залишив адресу, надавались письмові відповіді, а тим, хто залишив номер телефону - відповідь надавалась телефоном.

Водночас, на тлі невдоволень, приємно вирізняються подяки, які надійшли від пасажирів на адресу метрополітену. Із загальної кількості звернень - 2812, за 11 місяців поточного року подяк надійшло 181. Всі вони стосуються окремих історій перебування пасажирів у метро. Проте, якщо охарактеризувати їх зміст загалом, то всі вони атестуються так: «за чуйне ставлення працівників метрополітену до пасажирів».

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 11 декабря 2009 г.

Станціям "Дружби народів" та "Видубичі" виповнилося 18 років

13 грудня 2009 року дві станції Сирецько - Печерської лінії Київського метрополітену — «Дружби народів» та «Видубичі» — відзначили своє повноліття. Цього дня їм виповнилося 18 років.

Створили ці два дива підземного світу архітектори М. Альошкін, А. Крушинський («Дружби народів») і Т. Целіковська («Видубичі») спільно з художниками О. Бородій, А. Бабак.

«Дружби народів» — станція глибокого закладання, знаходиться на глибині 67м, обладнана ескалаторами, стандартна, з вузькими пілонами. В її оздобленні використано пластикові зонти, освітлення у вигляді світлової труби на склепінні. Вперше в упорядженні станції застосовано жовту цеглу. Саме цей матеріал дозволяє уявити, що при спорудженні житлових та громадських будівель даної місцевості в основі застосовувалась цегла. Пропорційність елементів, кольорове поєднання оздоблювальних матеріалів, особливість освітлювальних приладів — все це надає інтер’єру станції неповторності та виразності.

Розташована на важливому перехресті проспекту „Дружби народів” та бульвару Лесі Українки, де знаходяться великі торгівельні центри та низка наукових закладів.

Щодня турнікети цієї станції перетинають 22 тисячі пасажирів.

«Видубичі» — станція мілкого закладання, колонного типу.Проте, не зважаючи на типову конструкцію, архітектору вдалося створити незвичний образ станції, використовуючи неординарний прийом облицювання стелі та центрального залу. Шеренги золотистих алюмінієвих пірамід, втоплених у кесони перекриття, привертають до себе увагу. Колійні стіни світло-бежевого мармуру з художніми вставками і білі колони надають інтер’єру симпатичного вигляду. На приколійних стінах зроблені фрагменти старовинних орнаментів.

Назва станції з об’ємних металевих літер нагадує сиву давнину. У формуванні залу велике навантаження несе ячеїчна стеля з оригінальним підсвітленням. Архітектурно-художнє рішення виконано, виходячи з історичної значимості знаходження станції поблизу розташованого Видубицького монастиря, який був збудований у 18 столітті на крутих схилах Дніпра.

Щодня турнікети цієї станції перетинають понад 30 тисяч пасажирів.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 10 декабря 2009 г.

З 10 грудня 2009 року діє Розпорядження Київської міської державної адміністрації від 12.11.2009 року №1277 "Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі"

Розпорядженням встановлено:

1. Тариф на перевезення пасажирів у метрополітені складає 1,70 грн. за одну поїздку;

2. Вартість одного проїзного квитка на проїзд у метрополітені на місяць складає :
— для фізичних та юридичних осіб складає 95,00 грн., на другу половину місяця — 48,00 грн.,
— для студентів вищих начальних закладів та учнів професійно-технічних навчальних закладів денної форми навчання – 48,00 грн.

3. Вартість одного проїзного квитка на місяць на два види транспорту, один з яких - метрополітен, складає 150,00 грн.

4. Вартість одного проїзного квитка на місяць на чотири види транспорту, один з яких - метрополітен, складає 230,00 грн.

5. Заставна вартість пластикової безконтактної картки складає 7,00 грн.

6. У проїзних квитках на термін дії кількість поїздок не обмежується.

7. Кількість поїздок, яка може бути придбана на пластикову безконтактну картку, не може перевищувати 50 одиниць.

8. Проїзд пільгових категорій громадян здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства України.

У зв’язку з уведенням в дію Розпорядження від 12.12.2009 року №1277, втратило чинність розпорядження Київської міської державної адміністрації від 28.01.2009 року №90 «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху».

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
среда, 9 декабря 2009 г.

Зміна режиму роботи метрополітену 9 грудня

9 грудня 2009 року у зв’язку з проведенням на стадіоні «Динамо» імені Валерія Лобановського футбольного матчу між командами «Динамо» (Київ) – «Барселона» (Іспанія), змінюється режим роботи Київського метрополітену.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

У Київському метрополітені дбають про інвалідів

Нещодавно вся світова спільнота відзначала Міжнародний день інвалідів. До цього дня, а також на підтримку безстрокової акції «Допоможи конкретній людині», започаткованій Київським міським головою Леонідом Черновецьким, та відповідно до міської комплексної програми «Турбота», з метою матеріальної підтримки 174-х непрацюючих інвалідів підприємства, Адміністрація Київського метрополітену надала фінансову допомогу кожному з них у розмірі 80 грн.

Варто наголосити, що багато з непрацюючих нині інвалідів починали свою трудову діяльність на підприємстві ще з відкриття першої дільниці метрополітену й пропрацювали тут все своє трудове життя. Це — Кістень Володимир Трохимович, Куриленко Микола Трохимович, Андрєєва Лідія Михайлівна та інші. Загалом же, без уваги з боку керівництва метрополітену не обходиться жоден інвалід – працюючий чи непрацюючий, хто потребує конкретної допомоги.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Заява щодо "порушень" у сфері державних закупівель

Сьогодні засоби масової інформації з посиланням на сайт Міністерства внутрішніх справ України розповсюдили інформацію про закупівлю службовими особами Київського метрополітену за нібито завищеними цінами запасних частин для вагонів метро та обладнання для станцій метрополітену, чим завдали збитків міському бюджету.
Прес-служба Київського метрополітену офіційно заявляє, що численні перевірки контролюючих органів, що почалися у листопаді минулого року після підвищення тарифів на проїзд до 2,00 грн., і продовжуються досі, не засвідчили ані "викриття службових осіб", ані "завищених цін", ані "нанесення збитків міському бюджету на суму 22,1 млн. грн.". Зазначаємо, що закупівлі Київським метрополітеном товарів і послуг проходили і проходять у відповідності до діючого законодавства.
Принагідно повідомляємо, що станом на 15:00 9 листопада 2009 року КП "Київський метрополітен" не отримував постанову про відкриття прокуратурою міста кримінальної справи.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
суббота, 5 декабря 2009 г.

З 5 грудня 2009 року всі станції Київського метрополітену працюватимуть у звичайному режимі, який діяв до 1 грудня п.р.

Нагадаємо, з 1 грудня вестибюлі №2 станцій «Нивки», «Героїв Дніпра», «Позняки», «Хрещатик» були відчинені для пасажирів лише у робочі дні з 7:00 до 19:00.
Зважаючи на чисельні звернення киян, з суботи 5 грудня графіки роботи зазначених станцій будуть відновлені.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 4 декабря 2009 г.

Київський метрополітен рухається назустріч своєму ювілею

3 грудня активовано розділ сайту «50 років метрополітену», присвячений підготовці до відзначення 50-річчя від дня введення в дію першої дільниці Київського метрополітену.

Розділ містить інформацію про заплановані заходи, для участі у яких планується залучати мешканців та гостей міста, що люблять Київський метрополітен, зокрема, конкурси та вікторини, виставки, екскурсії.

Відвідувачі розділу «50 років метрополітену» матимуть змогу отримати інформацію про склад та контакти організаційного комітету з підготовки до святкування, а також проглядати фото та відео заходів, які проводитимуться упродовж року у рамках підготовки до ювілею.

Рубрика «Прес-центр» покликана інформувати відвідувачів розділу «50 років метрополітену» про новини: коли і де проводитимуться заходи, про переможців конкурсів на кращий малюнок, вірш та фото, хто з дизайнерів з виготовлення дизайну нового форменого одягу для працівників метрополітену здобуде перемогу і ще багато цікавої інформації.

Про перебіг підготовки до святкування також можна ознайомитись у підрозділі «Про нас пишуть». Це своєрідний моніторинг засобів масової інформації, з якого ми дізнаємось як сприймають і оцінюють нашу підготовку представники ЗМІ, тобто, погляд журналістів на події.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 3 декабря 2009 г.

Розпочався ремонт ескалатора на станції "Хрещатик"

3 грудня 2009 року на станції "Хрещатик – 1" (вихід на вулицю Хрещатик) Святошино-Броварської лінії розпочався ремонт ескалатора №2. Ремонт триватиме до 29 грудня п.р.

Нагадуємо, що з початку поточного року було виконано 8 капітальних ремонтів ескалаторів (6 – на станції "Золоті ворота", 1 – на станції "Арсенальна" та 1 – на станції "Університет"), а також ремонти головних валів на станціях "Політехнічний інститут" та "Либідська".

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Архив блога