Поиск по этому блогу

Translate

Статистика сайта



Flag Counter
пятница, 30 апреля 2010 г.

Спеціальні навчання у Київському метрополітені підтвердили готовність фахівців протидіяти позаштатним ситуаціям

29 квітня поточного року на станції "Лук’янівська", з метою підвищення рівня професійної майстерності і навичок під час ліквідації надзвичайних ситуацій в екстремальних умовах, проведені спеціальні навчання, сценарієм яких була зупинка поїзда по першій колії на станції, в 3-му вагоні якого стався вибух з горінням та тлінням оббивки сидінь і внутрішнього оздоблення вагону.

У навчаннях прийняли участь підрозділи пожежної охорони міста, Міністерства внутрішніх справ, Служби безпеки України, гірничо-рятувальні підрозділи міста, керівний склад та чергові зміни метрополітену. Навчання проходили під керівництвом Головного управління МНС України в м. Києві. Передбачені план-конспектом завдання, були відпрацьовані в повному обсязі.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Про зміни роботи станції "Гідропарк"

З метою поліпшення обслуговування пасажирів у весняно-літній період, з 1 травня 2010 року у вихідні та святкові дні з 10.00 до 21.00 буде відкрито вестибюль №2 станції метрополітену "Гідропарк".

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
понедельник, 26 апреля 2010 г.

Прем'єр-міністр України Микола Азаров відвідав станцію "Деміївська"

24 квітня 2010 року під час робочої поїздки прем'єр-міністр України Микола Азаров проінспектував хід будівництва транспортної розв’язки на Московській площі та трьох станції метро "Деміївська", "Голосіївська" та "Васильківська" на Куренівсько-Червоноармійської лінії.

Презентуючи станцію "Деміївська", голова правління ВАТ "Київметробуд" Володимир Петренко зазначив, що "Деміївска" — перша у складі трьох станцій одного пускового комплексу, довжина дільниці складає 3,7 км. Дільниця побудована в заплаві річки Либідь в складних геологічних умовах. Траса пролягає по Голосіївському проспекту і Васильківській вулиці біля житлових будинків. "На сьогоднішній день готовність трьох станцій різна: "Деміївська" — орієнтовно 95-97%, у т.ч. - побудована тягова підстанція, змонтовано частину устаткування; "Голосіївська" — менш готова, але конструкції побудовані, залишилося виконати оздоблювальні та монтажні роботи; "Васильківська" — готовність станції приблизно 80%, почалися оздоблювальні роботи. Для того, щоб завершити роботи зі спорудження дільниці метрополітену від станції "Либідська" до станції "Васильківська" із оборотними тупиками, потрібно 800 млн. грн. За умови їх отримання, Київметробуд може здати станції вже цього року" - наголосив В. Петренко.

Прем'єр-міністр України Микола Азаров висловився за послідовне введення трьох станцій, оскільки реально виділити 800 млн.грн. у цьому році Кабінет Міністрів не зможе. Однак аргументи очільника Київметробуду стосовно доцільності введення усіх станцій одночасно переважили. На бік київметробудівців став перший заступник голови Київської міської державної адміністрації Анатолій Голубченко, який запропонував взяти кредит і добудувати станції, оскільки, на його думку, "ці станції кожного місяця потребують багато коштів на їх утримання, на охорону, на відкачування води, тому правильніше буде їх якнайшвидше здати в експлуатацію".

Ці аргументи виявилися переконливими і Микола Азаров запевнив: "400 млн. грн. я вам гарантую, що ми дамо сюди такий ресурс, і давайте подумаємо, щоб ще 400 млн. грн. додати через державні гарантії. Але за умови, що 31 грудня люди вже їхатимуть. Домовилися? Так! Нам зараз дуже важко знайти ці гроші, але ми знайдемо, річ у тому, що заморожені гроші коштують набагато дорожче, ніж ті, які працюють. І потім: важливість цієї ділянки дуже серйозна!".

Таке рішення прем'єр-міністра України надихнуло присутніх заговорити про подальші плани щодо розвитку столичної підземки. Начальник Київського метрополітену Петро Мірошников висловився за продовження спорудження Куренівсько-Червоноармійської лінії у бік житлового масиву Теремки. "Якщо говорити про найближчу перспективу, то, з урахуванням того, що на цій дільниці знаходиться техніка, було б доцільно продовжувати будівництво без зупинки до Одеської площі і здати станції "Виставковий центр", "Іподром", "Одеська площа". Зараз нам необхідно 15 млн. грн. на проектні роботи. Якщо ми не профінансуємо проект, то зупинимося і закінчимо будівництво на цій лінії" — сказав керівник метрополітену. Анатолій Голубченко поручився, що проект будівництва трьох станцій до Одеської площі буде виконано за кошти місцевого бюджету.

Підбиваючи підсумки цієї важливої як для Київметробуду, так і для всіх киян, наради, прем'єр-міністр України Микола Азаров наголосив на тому, що досягнуто домовленості "і по проекту, і по коштах".

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 23 апреля 2010 г.

Міський турнір з RUMMIKUB: переможці знову з Київського метрополітену

22 квітня 2010 року, в рамках відзначення 50-річчя Київського метрополітену, було проведено міський турнір з настільної гри "RUMMIKUB", в якому брали участь працівники метрополітену та мешканці міста Києва.

Загалом, в турнірі приймали участь більше 30 гравців, змагання було цікавим та захоплюючим і тривало 3 години.

Затим, по сумах балів було визначено фінальну четвірку, до якої увійшли:
Максим Стець ("Служба колії, тунельних споруд та будівель"),
Олексій Ком ("Служба колії, тунельних споруд та будівель"),
подружжя Чернових (Олексій - "Електромеханічна служба" та Марія).

Фіналістами було зіграно 4 гри, в ході яких було визначено призерів чемпіонату. І місце здобув Олексій Чернов; ІІ місце – Марія Чернова; ІІІ місце – Максим Стець; ІV місце - Олексій Ком.

Всі учасники турніру отримали грамоти, а переможці — медалі та призи. Після церемонії нагородження відбувся лотерейний розіграш комплектів настільних ігор.

Колектив метрополітену приєднується до привітань переможців турніру. Бажаємо побільше перемог! Так тримати!

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 20 апреля 2010 г.

22 квітня стартує проект "Радіо-вікторина "Я люблю метро"

З 22 квітня по 7 травня п.р., у рамках запланованих заходів з відзначення 50-ї річниці від дня пуску першої дільниці Київського метрополітену, радіо ХІТFM (на хвилі 96,4 FM) об 11:40 кожного робочого дня проводитиме радіо-вікторину на тему "Я люблю метро".

Під час її проведення, у прямому ефірі радіостанції слухач повинен відповісти на низку запитань, пов’язаних з історією та розвитком Київського метрополітену. З питаннями радіо-вікторини можна ознайомитися на сайті метрополітену: http://www.50metro.kiev.ua/index.php?act=radio

Переможці радіо-вікторини отримають призи – безконтактні картки на 50 поїздок у метрополітені.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
понедельник, 19 апреля 2010 г.

Незабаром на Сирецько – Печерську лінію виїдуть нові потяги

Наразі повним ходом ідуть налагоджувальні роботи та підготовка до обкаточних випробувань зчепу з п’яти вагонів виробництва ВАТ «Кременчуцький вагонобудівний завод (КВБЗ), м. Кременчук.

У вагонах монтується система реєстрації параметрів руху, система автоматичного регулювання швидкості та проходить налагодження пневматичне обладнання. Також проводяться додаткові випробування системи вентиляції в зв’язку зі внесенням змін до алгоритму роботи з метою усунення попередньо виявлених зауважень.

Водночас, проходять наладку 8 головних вагонів серії 81-540.2К (аналогічних 81-717.5М) виробництва ЗАТ «Вагонмаш», м. Санкт – Петербург, що надійшли до Київського метрополітену 9 квітня.

Найближчим часом надійдуть 6 проміжних вагонів серії 81-541.2К виробництва ВАТ «Метровагонмаш», м. Москва.

Основні відмінності в характеристиках нових вагонів:

• оновлений інтер’єр та екстер’єр;
• застосування світлової полоси в салоні вагонів;
• нові оздоблювальні панелі стін та стелі;
• оновлена кабіна машиніста з застосуванням безконтактного контролера;
• сидіння для пасажирів в салоні вагонів виробництва ВАТ «КВБЗ» оздоблені антивандальним покриттям яскравих кольорів
(примітка: антивандальне покриття сидінь мають тільки вагони виробництва ВАТ «КВБЗ», в російських вагонах – сидіння з каркасом з склопластику та вставками з коричневої вінілісшкіри (дермантину);
• в головних вагонах виробництва ВАТ «КВБЗ» передбачені місця для закріплення інвалідного візка для більш комфортного пересування метрополітеном пасажирів з фізичними вадами.

Після проведення відповідних налагоджувальних робіт та обкаточних випробувань, нові вагони надійдуть в експлуатацію на Сирецько – Печерську лінію.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Молодіжна рада метрополітену відзначила ударною працею День довкілля

Щороку в третю суботу квітня в Україні відзначається День довкілля. Цього дня всі небайдужі стають на захист навколишнього середовища: очищують парки та водні джерела від забруднення, озеленюють вулиці та сквери.

Молодіжна Рада та молодь Київського метрополітену вже не вперше відзначають цей день на базі відпочинку "Метро" в с. Літки. Проводячи там доброчинну природоохоронну акцію, молодь підприємства робить свій внесок у поліпшення екологічної ситуації на території, куди незабаром приїдуть відпочивати працівники метрополітену та члени їх сімей. Цієї суботи територія бази відпочинку ніби помолоділа: було прибрано та вивезено поломане гілля, сміттєві відходи, скопано клумби та підготовлено їх до майбутньої висадки на них квітів.

Після завершення прибирання, учасники активного дозвілля ділилися враженнями від виконаної роботи та обговорювали плани на майбутнє. Як розповів інженер технічного відділу Служби колії, тунельних споруд та будівель Максим Стець, це була нагода обдумати та оцінити дії та кроки, які кожен з нас має зробити в напрямку збереження та відновлення довкілля, визначити роль кожного жителя у збереженні нашої планети. "У цій благородній справі відчутна роль громадськості, зокрема, членів Молодіжної Ради, яка не тільки привертає увагу до проблем навколишнього середовища, але й долучається до їх вирішення. Хотілось би, щоб ця доброчинна природоохоронна акція згуртувала якнайширше коло метрополітенівців. Адже, як відомо, чистота природи починається з чистоти власної оселі, вулиці, села чи міста. Кожен робітник метрополітену, небайдужий до проблем природи, має зробити свій внесок у спільну справу, щоб з чистою душею та затишним довкіллям вітати щедру весну" - підкреслив лідер молодіжного руху метрополітену М. Стець.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 16 апреля 2010 г.

У Київському метрополітені курсує фотопотяг

З 15 квітня 2010 року на Сирецько-Печерській лінії почав курсувати фотопотяг, приурочений до 50-річчя від дня введення в експлуатацію Київського метрополітену. Ідея щодо створення фотопотягу належить начальнику Київського метрополітену Петру Мірошникову.

Презентуючи фотопотяг, Петро Володимирович зазначив: «Не зважаючи на те, що Київському метрополітену майже 50 років, багато заходів у нас проводяться вперше. Ось і зараз вперше в історії нашого підприємства ми випускаємо на лінію фотопотяг. Його оформили кращі київські фотомайстри за власні кошти. Це їх дарунок Київському метрополітену і нашим пасажирам на честь ювілейної дати, яку ми відзначатимемо у листопаді цього року.

Як начальник метрополітену і як автор ідеї створення фотопотягу, хочу висловити надію, що наше нововведення стане справді свіжим подихом у повсякденному круговороті життєдіяльності метрополітену і створюватиме пасажирам лише легкий і позитивний настрій. Адже давно відомо, що полотна образотворчого мистецтва, у тому числі, і світлини, здатні передавати людям почуття і емоції. В даному випадку – це будуть приємні емоції. Ми дуже сподіваємося, що таке перевтілення вагонів метрополітену сподобається нашим пассажирам».

Втілили ідею П.В. Мірошникова мистецтвознавець, член Спілки художників та Спілки журналістів України Наталія Сухоліт разом з творчою групою відомих фотомитців, чиї фотографії та короткі довідки про професійну діяльність розміщені у головних вагонах фотопотягу:

Микола Іващенко – Голова Національної спілки фотохудожників України. Професійна діяльність у фотографії – з 2000 р. Основні напрямки: пейзаж, натюрморт, постановка, інтер’єр, репортаж. Його фотографії прикрашають численні фотоальбоми, буклети, календарі і путівники.

Олександр Чапцев - професійний фотограф, член Національної Спілки фотохудожників України, займається фотографією з 1984 року, учасник і дипломант вітчизняних та зарубіжних виставок. Ілюструє фотоальбоми, путівники, календарі, вітальні листівки, друкується в пресі, співпрацює з видавництвами та фотоагентствами.
Дмитро Комаров - київський фотограф та журналіст, багато подорожує по світу і віддає перевагу мандрам наодинці. Фотографії, які зможуть побачити у цьому потязі пасажири, відзняті у різних куточках планети та експонувалися на численних виставках. Одна з його подорожей – до Індії – внесена до «Книги рекордів України», тому що вважається найдовшою одиночною мандрівкою цією країною.

Кирило Копа закінчив Національну школу телебачення, факультет телеоператорства. Фотографією займається з дитинства. З 2008 року - активний учасник регіональних та республіканських фотовиставок. Брав участь у фотопленері „Дубенський замок”.

Сергій Михальчук - один із найвідоміших кінооператорів на колишньому пострадянському просторі, фотограф та мандрівник, який об’їздив понад 80 країн світу, зняв більше 10 художніх стрічок, за які отримав високі нагороди.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 9 апреля 2010 г.

Вийшов перший номер газети "Метро. Афиша"

9 квітня 2010 року на станції метрополітену "Театральна" відбулася презентація інформаційно-розважальної газети "Метро. Афиша". Саме цього дня пасажири столичної підземки першими дізналися, як змістовно, весело й цікаво провести вихідні дні.
Як запевнили у Київському медіа-холдингу, це повнокольорове видання з півмільйонним тиражем розповсюджуватиметься щоп'ятниці з 16-ої до 19-ої години на всіх станціях метрополітену. Презентуючи газету, комерційний директор газети Олександр Свистунов зазначив: "У рік 50-річчя Київського метрополітену ми вирішили створити абсолютно нове розважальне видання на 16-ти шпальтах "Метро. Афиша" у форматі безкоштовної газети, яке одночасно буде успішним медіа-продуктом і доступним кожному киянинові".
Щотижня рубрики чергових номерів "Метро. Афиши" вестимуть українські зірки музики, кіно й шоу-бізнесу. Так, у рамках презентації першого номера газети, лідер групи "Dруга Рiка" Валерій Харчишин провів автограф-сесію газети "Метро. Афиша". Принагідно він повідомив, що всі учасники цієї групи вестимуть колонку про музику.
Досвідчений і креативный колектив редакції гарантує, що "Метро. Афиша" буде не просто черговою безкоштовною газетою, а й стане новим культурним явищем міста Києва.
Київський метрополітен приєднується до всіх привітань з нагоди виходу газети "Метро. Афиша" і бажає творчому колективу невтомного ентузіазму, цікавих тем і неодмінного збільшення аудиторії читачів.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 8 апреля 2010 г.

Про систему відеоспостереження у Київському метрополітені

Комунальне підприємство «Київський метрополітен» докладає максимум зусиль для забезпечення безпечного, безперебійного і комфортного перевезення пасажирів. Виходячи зі світового досвіду створення комплексів безпеки в метрополітенах, однією з основних функціональних систем є система відеоконтролю за об’єктами, яка суттєво сприяє виявленню та попередженню ситуацій техногенного та позаштатного характеру.
Станом на 1.01.2010 року у Київському метрополітені встановлена 381 відеокамера спостереження. З них - 136 камер встановлені у 68 вестибюлях та касових залах 46 станцій, 37 камер встановлено у електродепо.
Упродовж 2010 – 2011 років будуть продовжені роботи з впровадження комплексної системи відеоконтролю як на діючих станціях, так і на інших стратегічних об’єктах Київського метрополітену. Згідно з затвердженим Технічним завданням на проектування, вже розроблена проектно-кошторисна документація на стадії «Проект», яка передана на комплексну Державну експертизу. Зауважуємо, що система може бути впроваджена лише за умови виділення на неї бюджетних коштів.
Введення даної системи у Київському метрополітені дозволить:
- здійснювати постійний моніторинг обстановки на об’єктах метрополітену;
- зменшувати час виявлення й підвищувати оперативність реагування на позаштатні та аварійні ситуації шляхом використання високотехнологічних засобів обробки й передачі відеоінформації європейського рівня;
- надавати в єдиний центр відеомоніторингу повну оперативну відеоінформацію для керівництва метрополітену, а також віддалено для структур МВС, МНС і СБУ для прийняття оперативних дії з вирішення ситуацій, які можуть виникнути;
- організовувати оперативні штаби поза межами об’єктів метрополітену з ліквідації надзвичайних ситуацій та протидії терористичним загрозам;
- виявляти спроби несанкціонованого проходу в тунелі й технологічні зони об’єктів метрополітену, а також спроби безоплатного проходу пасажирів на станції метрополітену.
В цілому, впровадження даної комплексної системи відеоконтролю дозволить створити комфортніші й безпечніші умови для пасажирів, у тому числі, й забезпечити належний рівень підготовки об’єктів Київського метрополітену до проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу у Києві.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Проведено тактичні навчання з пожежної охорони та цивільної оборони метрополітену

Нещодавно на станції «Театральна» Святошинсько-Броварської лінії у рамках річного плану було проведено нічні пожежно-тактичні навчання з пожежними підрозділами міста та гірничо-рятувальним загоном по підвищеному виклику. Учасники навчань відпрацьовували навики гасіння умовної пожежі потягу, що прибув по першій колії.

В навчанні були задіяні 130 працівників ГУ МНС України в м. Києві та 20 одиниць техніки, 30 працівників гірничо-рятувального загону та 4 автомобілі МНС України. Від метрополітену в навчаннях брали участь 40 працівників станції. Штаб аварійно-рятувальних робіт було розгорнуто у підземному переході станції. Передбачені план-конспектом завдання були відпрацьовані в повному обсязі.

Також наприкінці березня в нічний час на станції «Шулявська» Святошинсько-Броварської лінії було проведено тактико-спеціальні навчання з цивільної оборони, у яких прийняли участь 50 працівників метрополітену. В ході навчання було відпрацьовано ввідні на хімічну та радіоактивну атаку з закриттям станційних затворів та застосуванням протигазів. Від служби воєнізованої пожежної охорони в навчаннях прийняли участь 3 працівники.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
среда, 7 апреля 2010 г.

В Київському метрополітені дбають про пасажирів з обмеженими фізичними можливостями

З метою поліпшення культури обслуговування пасажирів та створення сприятливих умов для людей з обмеженими фізичними можливостями, у Київському метрополітені триває робота щодо забезпечення належного рівня обслуговування інвалідів.

Протягом I кварталу поточного року для осіб з обмеженими фізичними можливостями влаштовано 8 додаткових металевих поручнів поруч із існуючими колясочними з’їздами. До кінця року планується встановити ще 3 таких поручні. Окрім цього, на станції "Святошин" виконано заміну існуючого металевого колясочного з’їзду на гранітний.

Принагідно повідомляємо, що до кінця року планується обладнати відео-інформаційними системами 135 вагонів та 11 станцій метрополітену, придбати 10 сучасних вагонів, пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями, влаштувати 76 попереджувальних рельєфних смуг на 38 станціях, влаштувати 173 попереджувальні рельєфні смуги на першій та останній сходинках сходових маршів пересадних вузлів, станцій та підземних переходів.

Також у метрополітені діють та безперечно виконуються працівниками станцій інструкції «Про порядок проїзду в метрополітені пасажирів-інвалідів на колясках» та «Про порядок проїзду в метрополітені інвалідів по зору І та ІІ груп».

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 6 апреля 2010 г.

Відтепер працівники станцій Київського метрополітену будуть боротися за звання "Краща станція року" та "Кращий працівник року"

З 1 квітня 2010 року набирає чинності Положення «Про кращий колектив станції комерційної служби», метою введення якого є поліпшення якості обслуговування пасажирів та підвищення мотивації працівників кас та контрольних пунктів до якісної та ефективної роботи.

Основними критеріями оцінки роботи працівників є доброзичливе ставлення до пасажирів, відсутність обґрунтованих скарг.

Вже за підсумками II кварталу 2010 р. буде обрано три кращих колективи станцій та кращі працівники за професіями: старший касир, касир, контролер та інспектор.

Працівники кращих станцій отримуватимуть грамоти та матеріальне заохочення.

За підсумками 2010 року буде обрана «Краща станція року» та «Кращий працівник року».

Тому, коли ви побачите на станції грамоту «Кращий колектив», то можете розраховувати на максимально якісне обслуговування і всебічну допомогу з боку працівників метрополітену.

Ми прагнемо, щоб після знаходження в метрополітені, у вас залишалися лише позитивні емоції.

Ми будемо й надалі робити все, щоб забезпечувати вам комфортне знаходження в метрополітені на всіх станціях без виключення.

Для нас важлива ваша думка, тому просимо свої відгуки про роботу працівників кас та контрольних пунктів залишати за телефоном «Гарячої лінії метрополітену» 537-55-05 або на сайті метрополітену www.metro.kiev.ua

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Київський метрополітен запрошує відомих людей озвучувати станції

Київський метрополітен, у рамках заходів з підготовки відзначення 50-річчя, планує залучити людей, голоси яких знають і люблять пасажири, озвучувати станції метрополітену.
Запрошуємо відомих політиків та артистів взяти участь у нашому проекті. Також нам цікава думка пасажирів, чий голос вони хотіли б чути у метрополітені.
Просимо до 1 травня 2010 року надсилати свої пропозиції на адресу оргкомітету 50letmetro@metro.kiev.ua з обов’язковим зазначенням:

- Прізвища та ім’я особи, голос якої буде звучати у метрополітені;
- рід занять;
- назви станції, яку бажаєте озвучувати.

Проект безкоштовний, як для метрополітену, так і для відомих людей, які будуть озвучувати інформацію у метрополітені.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Архив блога