Поиск по этому блогу

Translate

Статистика сайта



Flag Counter
понедельник, 29 ноября 2010 г.

Виповнилось 10 років музею Київського метрополітену

26 листопада 2010 року на честь 10 річниці музею Київського метрополітену відбулась зустріч колективу, який працював над створенням музею.

На зустрічі були присутні екс-начальник Київського метрополітену Микола Балацький, Президент Асоціації працівників музеїв технічного профілю Леонід Гріффен, Голова Ради ветеранів Володимир Дармостук, ветерани та працівники метрополітену, які ділилися спогадами створення музею.

Ідея створення музею зародилася напередодні святкування у 2000 році 40-річниці пуску першої дільниці. Саме тоді було ухвалене рішення про створення музею історії Київського метрополітену, а наказом від 29 грудня 1999 року було створено постійно діючий Оргкомітет на чолі з заступником начальника метрополітену Віктор Дорошенка.

Ентузіасти музейної справи разом з працівниками технічного відділу взялися до роботи. Очолив творчу групу в складі інженерів технічного відділу Микола Куриленко, Марина Мандрик, Людмила Амурова та заступник головного інженера — начальник технічного відділу Володимир Зель. До роботи приєдналися робочі групи, створені в структурних підрозділах метрополітену, які очолили Сергій Веретинський, Валерій Гавриленко, Євген Досенко, Олександр Зайцев, Марія Касьян, Павло Малюк, Анатолій Міхалець, Віра Мойсеєнко, Іван Петрішко, Григорій Пося, Валерій Рибаченко, Юрій Сушкевич, Олександр Юрченко та інші.

Складне завдання стояло перед відповідальними за створення музею, адже необхідно було створити інтер’єр музейного приміщення, виготовити стенди, макети та створити експозицію. Було проведено велику пошукову роботу, в ході якої використали історичні документи управління метрополітену, фонди державного архіву, кінодокументи, зняте з експлуатації обладнання, нове устаткування.

Окрім цього, на честь 10-річчя музею, метрополітен разом з сервісом віртуальних турів City-eye створив тур по музею метрополітену. Віртуальний панорамний тур це моделювання за допомого 3- D, при якому глядач може в деталях представити інтер'єр або обстановку відповідного місця. Наразі це самий прогресивний на сьогоднішній день спосіб представлення будь-якої місцевості.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 18 ноября 2010 г.

З 17 листопада по 17 грудня 2010 року буде проводитися ремонт ескалатора на станції "Хрещатик"-1

17 листопада 2010 року на станції "Хрещатик"-1 Святошинсько - Броварської лінії розпочався ремонт ескалатора № 1. Ремонт триватиме до 17 грудня п.р.

Також у грудні п.р. закінчуються капітальні ремонти ескалаторів: № 3 станції "Лук'янівська" Сирецько-Печерської лінії — 25 грудня, № 2 нижнього нахилу станції "Шулявська" Святошинсько -Броварської лінії - 28 грудня.

Для довідки: з початку поточного року було виконано ремонти восьми ескалаторів на станціях: "Шулявська" - ескалатори № 1, 2, 3 верхнього нахилу та № 1, 3 - нижнього нахилу та "Лук'янівська" - ескалатори № 1, 2, 4.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 12 ноября 2010 г.

Київський метрополітен взяв участь у Тижні безпеки життєдіяльності

10 листопада 2010 року, у рамках відзначення 50-ої річниці Київського метрополітену та у зв’язку з проведенням у школах міста Тижня безпеки життєдіяльності, представники КП «Київський метрополітен» відвідали школу-гімназію №290, що у Дарницькому районі Києва. Про важливість та урочистість зібрання свідчила присутність на події головного спеціаліста Управління освіти виконавчого органу Дарницької районної у місті Києві ради (Дарницької районної державної адміністрації) Ірини Саакянц.

Метою візиту було ознайомлення учнів молодших класів з історією та сьогоденням столичної підземки, і, найголовніше - з Правилами користування метрополітеном та Правилами поведінки на ескалаторах. Як відомо, метрополітен - це транспорт, користування яким пов’язане з підвищеною небезпекою, і де, на жаль, дитячий травматизм – не рідкість. Тому для Київського метрополітену надзвичайно важливими є зустрічі з дітьми та роз’яснювальна робота, яка послужить зменшенню нещасних випадків з маленькими пасажирами у метрополітені. Дітям було доведено, що дотримання ними Правил користування метрополітеном вбереже їх від неприємних пригод у метро і вони швидко та надійно доїдуть до потрібної їм станції. Представники метрополітену також відповіли на запитання учнів.

Неочікуваним сюрпризом для гостей з метрополітену стало гуртове привітання від учнів школи-гімназії, які завзято та переконливо довели присутнім у залі, що вони насправді хоч і маленькі, проте відповідальні пасажири, поважають і дотримуються існуючих у метро правил. Ще одним підтвердженням обізнаності дітей свідчили розміщені на стінах гімназії стенди з правилами поведінки дітей на території метрополітену.

Наостанок представники Київського метрополітену подарували школярам книжечку «Веселі правила Метроші», в якій, як уже повідомлялося, за допомогою віршів та тематичних ілюстрацій зрозуміло та повчально розповідається про правила поведінки дітей у метро.

Адміністрація Київського метрополітену висловлює щиру вдячність директору школи-гімназії № 290 Поліні Замазкіній та завучу молодших класів Валентині Овдій за організацію шкільної лінійки та проведену спільну змістовну профілактичну роботу з учнями.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
среда, 10 ноября 2010 г.

Вводиться в дію новий місячний проїзний квиток

15 листопада 2010 року, з метою поліпшення культури обслуговування пасажирів, у Київському метрополітені вводяться в обіг місячні проїзні квитки на основі пластикових безконтактних карток з можливістю продовження терміну їх дії на наступний календарний місяць або другу половину поточного місяця.

Вперше придбати місячний проїзний квиток з можливістю продовження терміну дії можна в касах станцій метрополітену за вартістю, встановленою згідно чинного тарифу. У ціну квитка входить заставна вартість безконтактної картки – 7 грн. та вартість місячного проїзного квитка – 95 грн. або проїзного квитка на другу половину місяця – 48 грн.

Продовжити термін дії місячного проїзного квитка на основі пластикової безконтактної картки можна в касах станцій метрополітену та за допомогою автоматів дозапису безконтактних карток (АДБК), з 22 числа поточного місяця – на наступний місяць, з 15 числа – на другу половину поточного місяця.

Шановні пасажири! Користуйтесь даними проїзними квитками, це заощадить Ваш час та додасть зручності при оплаті проїзду.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
понедельник, 8 ноября 2010 г.

Пробний проїзд поїзда на новій дільниці Куренівсько-Червоноармійської лінії пройшов успішно!

5 листопада 2010 року, у переддень 50-ої річниці від дня пуску першої дільниці Київського метрополітену, на новозбудованій станції «Деміївська» відбулася презентація перспектив розвитку столичного метрополітену та транспортної мережі Києва до 2015 року. Президентові України Віктору Януковичу доповідав перший заступник голови КМДА Олександр Попов, який зазначив, що місто має намір до 2018 року збудувати 23 нових станції метро, і хоча це амбітні плани, проте реальні.

Після доповіді, Глава держави дав дозвіл на пробний проїзд потягу метро новозбудованою дільницею Куренівсько-Червоноармійської лінії. Начальник КП «Київський метрополітен» Володимир Федоренко дав команду відправити поїзд до станції «Васильківська». За кілька хвилин другий поїзд відправився в інший бік — новоспорудженим тунелем до станції «Либідська».

В результаті проїзду пробного поїзда було визначено високу готовність колії та тунельних споруд до початку дослідної експлуатації нової дільниці.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Президент України Віктор Янукович з нагоди 50-річчя Київського метрополітену вручив нагороди працівникам підприємства

5 листопада 2010 року в Національному палаці мистецтв «Україна» відбулися урочисті заходи з нагоди 50-ї річниці від дня пуску першої дільниці Київського метрополітену. В рамках цих заходів Президент України Віктор Янукович вручив нагороди працівникам Київського метрополітену.

Орденом "За заслуги" ІІІ ступеню нагороджені:

Федоренко Володимир Іванович - начальник Київського метрополітену;
Дворський Володимир Іванович - начальник електродепо "Оболонь";
Виноградов Іван Андрійович - колишній працівник метрополітену, майстер виробничого навчання електродепо "Дарниця";
Бершадський Михайло Іванович - машиніст електропоїзда електродепо "Дарниця";
Майоренко Олексій Іванович - слюсар-електрик з ремонту електроустаткування вагоноремонтного заводу.
Медаллю "За працю і звитягу" нагороджені:

Білик Михайло Максимович - водій дрезин служби колії, тунельних споруд та будівель;
Терещенко Анатолій Павлович - електромонтер з ремонту та обслуговування пристроїв сигналізації, централізації та блокування служби сигналізації.
Почесне звання "Заслужений економіст України" отримала

Шаблій Людмила Миколаївна - головний економіст метрополітену, начальник управління економіки та праці.
Почесне звання "Заслужений працівник транспорту України" отримали:

Мозолевич Олександр Леонідович - голова Об'єднаної профспілкової організації метрополітену;
Машовець Валерій Михайлович - заступник начальника метрополітену – начальник ескалаторної служби;
Атлас Віктор Анатолійович - начальник служби рухомого складу;
Ткачук Сергій Дмитрович - начальник служби руху;
Попко Віталій Пилипович - начальник електромеханічної служби;
Хрипко Володимир Михайлович - начальник випробувально - обстежувальної станції служби колії, тунельних споруд та будівель;
Черноусов Андрій Володимирович - машиніст-інструктор локомотивних бригад електродепо "Дарниця";
Кобець Анатолій Миколайович - машиніст електропоїзда електродепо "Харківське";
Коноваленко Микола Олександрович - старший майстер електродепо "Оболонь".

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 4 ноября 2010 г.

Керівники метрополітенів країн СНД зібралися на ювілеї Київського метрополітену

4 листопада в Адміністрації Київського метрополітену відбулося засідання Ради Міжнародної Асоціації «Метро», яка об’єднує всі метрополітени країн СНД. Проводив засідання начальник Петербурзького метрополітену Володимир Гарюгін.

Володимир Олександрович від імені членів Міжнародної Асоціації «Метро» привітав начальника Київського метрополітену Володимира Федоренка та колектив підприємства з ювілеєм – 50-річчям від дня введення в експлуатацію та побажав подальшого розвитку та всіх гараздів.

Перед присутніми з доповіддю виступив начальник Київського метрополітену Володимир Федоренко, який ознайомив високих гостей з історією будівництва метрополітену у Києві, експлуатаційною діяльністю підприємства упродовж півстоліття, поділився особливостями експлуатації, впровадженням передових технологій, перспективами розвитку.

Після доповіді очільника київської підземки В.Федоренка, члени Міжнародної Асоціації приступили до розгляду робочих питань, серед яких – участь керівників метрополітенів в роботі 87 Асамблеї метрополітенів МСГТ 1-3 грудня 2010 року в Барселоні та 59 Всесвітньому Конгресі і Виставці МСГТ 10-14 квітня 2011 року в Дубаї (ОАЕ), перегляд застарілої та підготовка нової документації загального метрополітенівського призначення, заходи щодо забезпечення стабільної діяльності Асоціації тощо.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
среда, 3 ноября 2010 г.

Ювілейні жетони вже надійшли у продаж на перші п’ять станцій

4 листопада у касах п’яти станцій Київського метрополітену — Дніпро, Арсенальна, Хрещатик, Університет, Вокзальна — з’являться у продажу ювілейні жетони, виготовлені з нагоди 50-річчя від дня введення в дію метрополітену у Києві.

Ювілейні жетони – це п’ять жетонів з зображенням фасадів перших п’яти станцій, які були відкриті 6 листопада 1960 року.

Туди вже завезено 200 000 жетонів. Поступово ювілейні жетони будуть надходити в каси інших станцій. Всього ж в обігу буде 1 млн. ювілейних жетонів. Ними можна користуватися як платіжним засобом для проїзду у метрополітені, так і залишити у домашній колекції чи подарувати друзям.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Введено в дію першу чергу єдиного диспетчерського центру

Сьогодні, 3 листопада, в рамках відзначення 50-ої річниці від дня пуску першої дільниці метрополітену, відбулася презентація єдиного диспетчерського центру Київського метрополітену, нещодавно введеного в дію. На цю подію завітали перший заступник голови Київської міської державної адміністрації Олександр Попов та заступник голови Київської міської державної адміністрації Анатолій Голубченко.

Презентуючи єдиний диспетчерський центр, начальник Київського метрополітену Володимир Федоренко наголосив, що новостворений центр є складовою частиною концепції розвитку громадського транспорту загального користування міста Києва. Основною метою його створення є підвищення рівня надійності й безпеки руху поїздів, і, як наслідок, безпеки перевезень пасажирів, дієвий контроль за перевізним процесом, рухом поїздів, обладнанням та системами Київського метрополітену.

Основними принципами побудови єдиного диспетчерського центру є уніфікація систем телемеханіки, протоколів зв'язку, програмного забезпечення, систем відображення й зберігання технологічної інформації служб метрополітену (електропостачання, руху, ескалаторної та електромеханічної).

Створений єдиний диспетчерський центр дозволить:

підвищити якість, продуктивність праці й технічний рівень оснащеності технічного персоналу;
створити комфортні умови праці оперативного персоналу (мікроклімат, шумоізоляція, ергономіка робочого місця), що забезпечить максимальну зосередженість персоналу на оперативному керуванні;
забезпечити високий рівень інформаційного забезпечення оперативного й керівного персоналу, надасть можливість одержання достовірної й своєчасної інформації про хід технологічних процесів, про стан і поточні режими роботи устаткування та забезпечить його безпечну експлуатацію;
надати можливості для оперативного реагування та вживання заходів по запобіганню небезпечних ситуацій та їхньої ліквідації;
забезпечити реєстрацію й зберігання інформації про режими роботи та параметри технологічних процесів у базі даних для використання при аналізі й розробці управлінських рішень.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

В Київській міській державній адміністрації відбулися урочисті заходи з нагоди 50-річчя Київського метрополітену

Сьогодні, 3 листопада в Київській міській державній адміністрації відбулися урочисті заходи з нагоди 50-річчя Київського метрополітену. Міністр Кабінету Міністрів Анатолій Толстоухов та перший заступник міського голови Олександр Попов тепло вітали присутніх працівників Київського метрополітену зі святом. Також високі посадовці провели процедуру спецпогашення поштового блоку «50 років Київському метрополітену», який до ювілею підприємства випустило Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта». Один з таких блоків з автографами А. Толстоухова та О. Попова було презентовано Київському метрополітену. Звісно, подарунок займе почесне місце серед інших цінних експонатів музею метрополітену.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Олександр Попов представив колективу начальника Київського метрополітену Володимира Федоренка

2 листопада 2010 року перший заступник голови Київської міської державної адміністрації Олександр Попов завітав до Адміністрації столичної підземки з тим, щоб представити колективу начальника Київського метрополітену Володимира Федоренка та привітати його з призначенням на посаду. «Бажаю Вам, Володимире Івановичу, успішно тримати й розвивати таке важливе для життєдіяльності міста підприємство як Київський метрополітен. Вірю, що колектив буде допомагати Вам, а Ви — колективу рухатися вперед!» - сказав Попов.

Звертаючись до колективу, Олександр Попов наголосив на тому, що міська влада буде докладати максимум зусиль для розвитку метрополітену та будівництва житла для працівників підприємства. За словами очільника міської влади, щодо цих питань є підтримка президента України та уряду, які виділяють значні кошти на спорудження станцій метрополітену у бік житлового масиву Теремки, і будуть виділяти й надалі. «Важливим транспортним питанням для влади є також метро на Троєщину, яке люди вже давно чекають, і яке ми будемо будувати» - підкреслив Олександр Павлович.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 2 ноября 2010 г.

Відкрито вагон - музей Київського метрополітену

Сьогодні, 2 листопада п.р., в рамках виконання заходів з відзначення 50-річчя від дня введення в експлуатацію першої дільниці КП "Київський метрополітен", в електродепо «Дарниця» відбулося урочисте відкриття вагону - музею.

У відкритті вагону музею взяли участь екс - начальник Київського метрополітену Микола Балацький, заступник начальника метрополітену Валерій Гавриленко, начальник електродепо "Дарниця" Микола Іщук, перший машиніст Київського метрополітену Іван Виноградов, працівники та ветерани метрополітену.

Вагон типу "Д" № 2135 був першим у складі поїзду, який розпочав рух по лінії Київського метрополітену 6 листопаду 1960 року. У вагоні розміщені історичні відомості та досягнення служби рухомого складу, електродепо "Дарниця", "Оболонь", "Харківське", Вагоноремонтного заводу. Оформлення вагону – музею виконано зусиллями працівників метрополітену.

Вагон – музей буде знаходитись на території електродепо "Дарниця", який можна буде відвідати під час проведення екскурсії.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Відтепер маленькі пасажири Київського метрополітену матимуть "Веселі правила Метроші"

Сьогодні, 2 листопада, в рамках відзначення 50-ої річниці від дня введення в дію першої дільниці метрополітену, та з метою популяризації серед дошкільнят та дітей молодших класів Київського метрополітену як міського соціального транспорту, на станції "Лук’янівська" Сирецько-Печерської лінії для дітей проведено акцію з розповсюдження книжки "Веселі правила Метроші".

Проведення такої акції підтверджує повсякденну турботу адміністрації Київського метрополітену про своїх маленьких пасажирів, які повинні знати правила поведінки у метрополітені. Книжечка добре ілюстрована, вірші написані у жартівливій формі від імені міфічного героя – Метроші, який розповідає дітям як безпечно користуватися метрополітеном. До цих віршованих повчальних правил додається карта-схема метрополітену з розміщеними на ній станціями – діючими й запланованими.

Акція мала великий успіх, тому прийнято рішення про її продовження: протягом трьох днів — третього, четвертого та п’ятого листопада — з 12:00 до 14:00 на всіх станціях працівники метрополітену будуть розповсюджувати книжечки "Веселі правила Метроші".

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
понедельник, 1 ноября 2010 г.

Нагороджені кращі працівники метрополітену

Сьогодні, 1 листопада, з нагоди святкування 50-ї річниці пуску першої дільниці метрополітену, в Адміністрації Київського метрополітену відбулася урочиста церемонія нагородження кращих працівників підприємства. Нагороди вручав начальник метрополітену Володимир Федоренко.

Отже, за багаторічну сумлінну працю, зразкове виконання виробничих завдань і посадових обов’язків, активну участь у громадському житті колективу, оголошена Подяка начальника КП "Київський метрополітен" та заохочено грошовою премією в розмірі 500 гривень наступних працівників метрополітену:

Алякіну Людмилу Борисівну - голову профспілкового комітету комерційної служби;
Амурова Юрія Івановича - машиніста інструктора локомотивних бригад електродепо „Оболонь”;
Бабієнка Андрія Володимировича - головного механіка електродепо „Дарниця”;
Бакуменко Світлану Василівну - провідного бухгалтера комерційної служби;
Бербець Надію Олександрівну - начальника виробничо-технічного відділу служби руху;
Беха Василя Петровича - заступника начальника служби руху;
Богославець Надію Іванівну - маляра 5 розряду служби колії, тунельних споруд і будівель;
Боняк Ірину Віталіївну - головного інженера служби руху;
Борисенко Ларису Володимирівну - старшого інструктора із спецроботи та кадрів служби воєнізованої охорони;
Булавку Олену Михайлівну - начальника відділу - заступника головного бухгалтера адміністрації метрополітену;
Гольдича Євгена Леонідовича - старшого електромеханіка з ремонту та обслуговування пристроїв сигналізації служби сигналізації;
Гопкала Миколу Миколайовича - майстра слюсарно - заготівельної дільниці вагоноремонтного заводу;
Горовенко Валентину Петрівну - маляра 5 розряду служби колії, тунельних с поруд і будівель;
Грабарчук Галину Миколаївну - економіста з планування 1 категорії служби матеріально-технічного постачання;
Гришка Анатолія Миколайовича - начальника ремонтно - технологічної дільниці комерційної служби;
Гусакову Людмилу Миколаївну - начальника дистанції руху №2 служби руху;
Дорошенка Віктора Івановича - начальника сектору з організації та контролю - заступника начальника служби охорони праці адміністрації метрополітену;
Завівалко Людмилу Миколаївну - провідного інженера технічного відділу технічного управління адміністрації метрополітену;
Зінченко Валентину Федорівну - бухгалтера 1 категорії служби руху;
Івашка Івана Васильовича - старшого майстра електромеханічної служби;
Йовенка Олександра Івановича - диспетчера центрального пункту пожежного зв’язку служби воєнізованої пожежної охорони;
Козленка Миколу Васильовича - головного інженера служби електропостачання;
Коляду Тетяну Миколаївну - начальника служби охорони праці адміністрації метрополітену;
Конончука Анатолія Макаровича - слюсаря - ремонтника ескалаторної служби;
Коробкову Маргариту Володимирівну - начальника відділу кадрів служби кадрової та соціальної роботи;
Красовську Світлану Миколаївну - інженера-технолога 1 категорії вагоноремонтного заводу;
Крохмального Сергія Вікторовича - старшого електромеханіка з ремонту та обслуговування пристроїв сигналізації служби сигналізації;
Курасу Марину Миколаївну - провідного інженера з науково-технічної інформації технічного відділу адміністрації метрополітену;
Куропатова Андрія Юрійовича - головного інженера електродепо „Харківське”;
Кушляна Олександра Станіславовича - слюсаря-електрика з обслуговування та ремонту ескалаторів ескалаторної служби;
Лабіщева Володимира Володимировича - слюсаря з ремонту рухомого складу електродепо „Оболонь”;
Лакізу Олександра Григоровича - старшого майстра електродепо „Оболонь”;
Лещенка Олександра Анатолійовича - машиніста електропоїзда електродепо „Харківське”;
Линника Юрія Миколайовича - начальника дистанції пожежної сигналізації служби сигналізації;
Луппу Віктора Миколайовича - машиніста - інструктора локомотивних бригад електродепо „Дарниця”;
М’ягкого Миколу Григоровича - заступника головного інженера-начальника технологічного управління адміністрації метрополітену;
Маклахову Тамару Петрівну - інспектора з експлуатаційних, виробничо-технічних та організаційних питань станції „Площа Л.Толстого” комерційної служби;
Мандрик Марину Григорівну - начальника сектору науково-технічної інформації технічного управління адміністрації метрополітену;
Мартиненко Наталію Миколаївну - оператора комп’ютерного набору 1 категорії електродепо „Дарниця”;
Матюшу Володимира Івановича - головного метролога лабораторії метрології і стандартизації технічного управління адміністрації метрополітену;
Матюшу Галину Миколаївну - провідного економіста проектно-конструкторського технологічного бюро адміністрації метрополітену;
Москаленко Олену Миколаївну - провідного інженера з безпеки руху служби руху;
Назімок Галину Анатоліївну - провідного економіста-статистика відділу статистичного обліку та звітності управління економіки та праці адміністрації метрополітену;
Наріжну Віру Миколаївну - начальника інспекції при начальнику метрополітену;
Окієнко Світлану Вікторівну - провідного інженера дирекції будівництва метрополітену;
Павленка Віктора Степановича - електромеханіка з ремонту та обслуговування пристроїв сигналізації, централізації та блокування служби сигналізації;
Павлюк Любов Михайлівну - інженера з експлуатації 1 категорії служби руху;
Педана Сергія Анатолійовича - електромеханіка електрозв’язку дистанції зв’язку служби інформаційних технологій та зв’язку;
Панасюк Людмилу Григорівну - головного бухгалтера-начальника управління бухгалтерського обліку та фінансів адміністрації метрополітену;
Петрова Костянтина Юрійовича - заступника головного інженера-начальника технічного управління адміністрації метрополітену;
Полонського Миколу Андрійовича - начальника дистанції кабельних мереж та освітлення №1 служби електропостачання;
Посипайко Валентину Володимирівну - старшого касира станції „Вокзальна” комерційної служби;
Пруднікова Олега Анатолійовича - налагоджувальника колійних машин та механізмів 6 розряду служби колії, тунельних споруд і будівель;
Пушенка Євгена Яковича - електромеханіка диспетчерської дільниці електромеханічної служби;
Рощу Катерину Василівну - начальника електротехнічного відділу ПКТБ адміністрації метрополітену;
Дрофу Валентину Павлівну - начальника відділу організації праці та заробітної плати адміністрації метрополітену;
Москаленко Ганну Миколаївну - провідного економіста з матеріально-технічного забезпечення служби матеріально-технічного постачання;
Сарнавського Валерія Петровича - слюсаря з ремонту рухомого складу 6 розряду служби колії, тунельних споруд і будівель;
Сологуб Олену Іванівну - начальника планово-економічного відділу управління економіки та праці адміністрації метрополітену;
Тарандушка Ярослава Анатолійовича - старшого електромеханіка ескалаторної служби;
Тарасенка Юрія Степановича - заступника головного ревізора з безпеки руху поїздів адміністрації метрополітену;
Фінкельштейна Геннадія Олександровича - старшого майстра електродепо „Харківське”;
Хомича Івана Миколайовича - лицювальника - плиточника 5 розряду служби колії, тунельних споруд і будівель;
Черниш Наталію Василівну - інспектора з експлуатаційних, виробничо-технічних та організаційних питань станції „Лісова” комерційної служби;
Чернявського Олега Петровича - слюсаря з огляду та ремонту локомотивів на пунктах технічного обслуговування електродепо „Дарниця”;
Чорну Людмилу Іванівну - начальника відділу перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів служби кадрової та соціальної роботи;
Шелест Ларису Володимирівну - старшого касира станції „Бориспільська” комерційної служби;
Щетініна Віктора Вікторовича - монтера колії служби колії, тунельних споруд і будівель;
Юхименко Марину Геннадіївну - начальника відділу моніторингу та військового обліку служби кадрової та соціальної роботи;
Шерстюка Олександра Єгоровича - електромеханіка електрозв’язку служби інформаційних технологій та зв’язку.
Нагороджено Почесною Грамотою начальника метрополітену та заохочено грошовою премією в розмірі 300 гривень наступних працівників метрополітену:

Амурову Людмилу Іванівну - провідного інженера технічного управління адміністрації метрополітену;
Баришполь Тамару Степанівну - начальника станції „Лівобережна” служби руху;
Башу Валентину Михайлівну - чергову станційного поста централізації станції „Дарниця” служби руху;
Білима Анатолія Миколайовича - майстра дільниці механізації служби руху;
Богатка Олега Леонідовича - заступника начальника з експлуатації електродепо „Харківське”;
Бойко Галину Миколаївну - провідного інженера ревізорського апарату адміністрації метрополітену;
Борисова Андрія Анатолійовича - провідного інженера технолога електродепо „Дарниця”;
Василенко Тетяну Іванівну - шеф- кухаря служби кадрової та соціальної роботи;
Войтеху Світлану Іванівну - головного диспетчера руху служби руху;
Гайдаєнка Володимира Миколайовича - майстра електродепо „Оболонь”;
Горову Ганну Олексіївну - чергову станційного поста телекерування станції „Площа Льва Толстого” служби руху;
Девятиярова Віктора Георгійовича - машиніста електропоїзда електродепо „Оболонь”;
Дикого Ігоря Григоровича - головного інженера електродепо „Оболонь”;
Дідашка Івана Олександровича - столяра ремонтно-будівельної дільниці 6 розряду вагоноремонтного заводу;
Домащука Анатолія Павловича - начальника групи знижувальних підстанцій служби електропостачання;
Хижко Валентину Дмитрівну - заступника начальника планово-економічного відділу адміністрації метрополітену;
Зелененко Ольгу Іванівну - інженера 1 категорії виробничого відділу ескалаторної служби;
Зінчук Віру Павлівну - маляра вагоноремонтного заводу;
Іваненка Анатолія Миколайовича - начальника караулу електродепо „Дарниця” служби воєнізованої охорони;
Іванова Володимира Григоровича - чергового по електродепо„Дарниця”;
Ісько Оксану Станіславівну - начальника дистанції збору та обліку виручки №3 комерційної служби;
Калянова Олександра Володимировича - чергового по електродепо „Дарниця”;
Коваленка Івана Васильовича - старшого майстра шляхового служби колії, тунельних споруд і будівель;
Коведу Володимира Хтомовича - майстра зміни електродепо „Оболонь”;
Кокозея Володимира Петровича - слюсаря-електрика з обслуговування та ремонту устаткування електромеханічної служби;
Костюк Олену Олексіївну - інженера з експлуатації 2 категорії служби руху;
Котвицьку Любов Вікторівну - бухгалтера 1 категорії комерційної служби;
Котнєва Віталія Олександровича - інспектора з котлонагляду нормативно-технологічного відділу технологічного управління адміністрації метрополітену;
Кроля Сергія Миколайовича - начальника відділу технічного контролю вагоноремонтного заводу;
Кудіна Володимира Віталійовича - інспектора загону оперативного контролю служби воєнізованої охорони;
Кузьменка Олександра Олександрович - начальника сектору ескалаторів та вантажопідйомних механізмів проектно-конструкторського технологічного бюро адміністрації метрополітену;
Лигуту Тамару Іванівну - інженера з нормування праці 1 категорії ескалаторної служби;
Лисенка Володимира Анатолійовича - слюсаря-електрика з обслуговування та ремонту устаткування комерційної служби;
Лівончик Валентину Іванівну - машиніста прибиральних машин станції „Позняки” служби руху";
Ліфанова Геннадія Павловича - слюсаря-електрика з обслуговування та ремонту устаткування електромеханічної служби;
Лолу Анатолія Володимировича - слюсаря-електрика з обслуговування та ремонту металоконструкцій електромеханічної служби;
Ляховенко Людмилу Володимирівну - касира групи контролю за вивантаженням жетонів комерційної служби;
Малюка Володимира Олексійовича - електромеханіка з ремонту та обслуговування пристроїв сигналізації, централізації та блокування служби сигналізації;
Мілевського Миколу Броніславовича - слюсаря з ремонту рухомого складу 5 розряду слюсарно - заготівельної дільниці вагоноремонтного заводу;
Можайського Віктора Михайловича - майстра електродепо „Дарниця”;
Мойсеєнко Віру Василівну - старшого інструктора з експлуатаційних, виробничо-технічних та організаційних питань комерційної служби;
Мороз Оксану Петрівну - начальника станції „Дніпро” служби руху;
Орлика Олександра Вікторовича - електромеханіка з ремонту та обслуговування пристроїв пасажирської автоматики комерційної служби;
Оснача Сергія Михайловича - машиніста - інструктора локомотивних бригад електродепо „Харківське”;
Половка Миколу Афанасійовича - старшого електромеханіка служби електропостачання;
Потапенка Петра Михайловича - оператора дефектоскопного візка служби колії, тунельних споруд і будівель;
Проценко Ірину Валеріївну - інженера 1 категорії електродепо „Дарниця”;
Пузіна Леоніда Миколайовича - чергового по електродепо „Харківське”;
Рачука Леоніда Петровича - заступника головного інженера служби колії, тунельних споруд і будівель;
Рудченка Василя Олександровича - слюсаря з механоскладальних робіт ескалаторної служби;
Сафонову Наталію Миколаївну - начальника дистанції збору та обліку виручки №2 комерційної служби;
Семенцову Любов Андріївну - начальника виробнично-технічного сектору технічного управління адміністрації метрополітену;
Семитоцького Олександра Миколайовича - старшого майстра електродепо „Харківське”;
Сєроштан Раїсу Костянтинівну - провідного інженера-конструктора сектору автоматики та телекомунікаційних мереж проектно-конструкторського технологічного бюро адміністрації метрополітену;
Сологуба Вадима Віталійовича - начальника відділу експлуатації та безпеки руху служби рухомого складу;
Соломка Олександра Миколайовича - тунельного робітника 5 розряду служби колії, тунельних споруд і будівель;
Солопа Михайла Григоровича - старшого майстра ескалаторної служби;
Сорокіна Володимира Петровича - слюсаря-електрика з обслуговування та ремонту устаткування електромеханічної служби;
Ставнійчука Олександра Сергійовича - начальника нормативно-технологічного відділу технологічного управління адміністрації метрополітену;
Статкевича Василя Петровича - столяра будівельного 5 розряду служби колії, тунельних споруд і будівель;
Загоровську Наталію Василівну - юрисконсульта ІІ категорії юридичного відділу адміністрації метрополітену;
Тагаєву Ванду Іванівну - начальника планового економічного відділу служби колії, тунельних споруд і будівель;
Трепет Валентину Петрівну - начальника станції „Видубичі” служби руху;
Фареник Надію Олексіївну - старшого касира станції „Академмістечко” комерційної служби;
Цимбал Валентину Миколаївну - провідного інженера з охорони праці сектору з організації та контролю служби охорони праці адміністрації метрополітену;
Чемес Аллу Степанівну - провідного інженера-програміста відділу інформаційно-аналітичних систем служби інформаційних технологій та зв’язку;
Чернякову Тетяну Степанівну - начальника сектору з нормативної роботи служби охорони праці адміністрації метрополітену;
Чехленка Олега Віталійовича - старшого електромеханіка з ремонту та обслуговування пристроїв сигналізації, централізації та блокування служби сигналізації;
Чихман Тетяну Володимирівну - старшого касира станції „Берестейська” комерційної служби;
Шепельову Олену Володимирівну - інженера технолога 1 категорії виробничо-технічного відділу служби електропостачання;
Шрамко Людмилу Іванівну - начальника станції „Університет” служби руху;
Шуляка Сергія Івановича - ревізора з безпеки руху поїздів ревізорського апарату адміністрації метрополітену.
Нагороджено цінним подарунком наступних працівників метрополітену:


Авраменка Михайла Сергійовича - головного інженера служби колії, тунельних споруд і будівель;
Андрусенко Аллу Дмитрівну - старшого касира станції „Петрівка” комерційної служби;
Святенка Анатолія Васильовича - майстра дільниці з технічного обслуговування рухомого складу електродепо „Харківське”;
Атамася Олексія Васильовича - провідного інженера з будівельних робіт технічного відділу адміністрації метрополітену;
Башинську Тетяну Леонідівну - обхідника колії служби колії, тунельних споруд і будівель;
Бондаренка Анатолія Михайловича - начальника дистанції пасажирської автоматики №4 комерційної служби;
Борщ Лідію Миколаївну - провідного економіста з праці служби електропостачання;
Бригінця Миколу Борисовича - диспетчера ескалаторної служби;
Броніцького Віталія Олексійовича - електромеханіка електромеханічної служби;
Булгакову Олену Миколаївну - бухгалтера 1 категорії служби матеріально-технічного постачання;
Вавриш Ірину Іванівну - інженера-технолога 1 категорії служби електропостачання;
Гайдара Григорія Івановича - майстра електромашинної дільниці вагоноремонтного заводу;
Гевличенко Тетяну Іллівну - чергову станційного поста централізації станції „Героїв Дніпра” служби руху;
Годованюка Вячеслава Парфеновича - старшого майстра шляхового служби колії, тунельних споруд і будівель;
Горобець Галину Станіславівну - чергову по будинку відпочинку локомотивних бригад електродепо „Харківське”;
Гребеника Володимира Юхимовича - електромеханіка з ремонту та обслуговування пристроїв сигналізації, централізації та блокування служби сигналізації;
Данукалова Володимира Івановича - майстра електродепо „Харківське”;
Демяненко Наталію Петрівну - прибиральника виробничих приміщень електродепо „Дарниця”;
Дубяго Валентину Володимирівну - касира станції „Хрещатик” комерційної служби;
Дудія Віктора Миколайовича - старшого майстра електродепо „Дарниця”;
Дячука Юрія Петровича - начальника кошторисно- договірного відділу служби колії, тунельних споруд і будівель;
Журенко Надію Григорівну - старшого чергового по службі служби інформаційних технологій та зв’язку;
Івановича Олександра Васильовича - електромеханіка з ремонту та обслуговування пристроїв сигналізації, централізації та блокування комерційної служби;
Іванову Анну Петрівну - завідувача музею відділу перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів служби кадрової та соціальної роботи;
Клименко Світлану Григорівну - касира станції „Дарниця” комерційної служби;
Коваля Олександра Федоровича - електромеханіка охоронно-пожежної сигналізації служби сигналізації;
Костюк Світлану Віталіївну - чергову станційного поста централізації станції „Святошин” служби руху;
Котенко Наталію Олексіївну - головного бухгалтера служби матеріально-технічного постачання;
Крещук Ларису Дмитрівну - провідного інженера служби колії, тунельних споруд і будівель;
Лісового Володимира Миколайовича - начальника станції „Харківська” служби руху;
Гуріненко Надію Миколаївну - заступника начальника відділу організації праці та заробітної плати адміністрації метрополітену;
Медвійчук Катерину Миколаївну - чергову станційного поста централізації станції „Видубичі” служби руху;
Авраменко Людмилу Миколаївну - провідного економіста з планування комерційної служби;
Морозова Юрія Даниловича - начальника сектору нестандартного обладнання проектно-конструкторського технологічного бюро адміністрації метрополітену;
Музиченко Тетяну Василівну - електромеханіка з ремонту та обслуговування пристроїв сигналізації, централізації та блокування служби сигналізації;
Назаренко Ганну Миколаївну - касира станції „Червоний хутір” комерційної служби;
Ніценко Вікторію Василівну - оператора комп’ютерного набору 1 категорії електродепо „Оболонь”;
Оверчука Володимира Андрійовича - майстра електромеханічної служби;
Осьмака Валентина Дмитровича - майстра електродепо „Дарниця”;
Падалку Петра Мусійовича - слюсаря - ремонтника 6 розряду ремонтно-механічної дільниці вагоноремонтного заводу;
Пашка Володимира Івановича - начальника електродепо „Харківське”;
Рачука Юрія Леонідовича - начальника сектору перспективного розвитку технічного відділу технічного управління адміністрації метрополітену;
Рубу Олену Анатоліївну - чергову станційного поста телекерування станції ”Лісова” служби руху;
Саржинського Віталія Івановича - машиніста електропоїзда електродепо „Оболонь”;
Сідого Василя Олексійовича - заступника директора з виробництва вагоноремонтного заводу;
Скоревич Галину Тимофіївну - маляра електродепо „Оболонь”;
Скоробогатого Юрія Михайловича - машиніста - інструктора локомотивних бригад електродепо „Дарниця”;
Сліпенко Віру Василівну - машиніста прибиральних машин станції ”Палац спорту” служби руху;
Солдат Ольгу Михайлівну - начальника відділу статистичного обліку та звітності управління економіки та праці адміністрації метрополітену;
Солов’я Олександра Петровича - водія автотранспортних засобів служби кадрової та соціальної роботи;
Старенького Валентина Петровича - майстра електродепо „Оболонь”;
Старовойта Володимира Миколайовича - бригадира (звільненого) підприємств залізничного транспорту та метрополітенів служби колії, тунельних споруд і будівель;
Тимошенко Олену Григорівну - старшого інспектора з експлуатаційних, виробничо-технічних і організаційних питань служби воєнізованої охорони;
Тищенка Леоніда Дмитровича - начальника дільниці механізації служби руху;
Томілович Олену Юріївну - інженера 1 категорії виробничо-технічного відділу комерційної служби;
Філоненка Віктора Васильовича - головного інженера електромеханічної служби;
Човган Тетяну Петрівну - провідного інженера з охорони праці сектору з нормативної роботи служби охорони праці адміністрації метрополітену;
Чуприну Валентину Іванівну - провідного інженера-технолога електродепо „Оболонь”;
Юрікова Юрія Анатолійовича - електромеханіка з ремонту та обслуговування пристроїв сигналізації, централізації та блокування служби сигналізації;
Юрову Лілію Володимирівну - дефектоскопіста ультразвукового контролю ескалаторної служби;
Яковлєва Володимира Миколайовича - начальника конструкторсько-технологічного відділу проектно-конструкторського технологічного бюро адміністрації метрополітену;
Ковтуна Тараса Олександровича - провідного юрисконсульта юридичного відділу адміністрації метрополітену.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Архив блога