З червня 2014 року Громадська рада при Київській міській державній адміністрації наполегливо виходила з пропозиціями до керівництва Київради та КМДА щодо вирішення нагальних питань киян, визначених відповідно до звернень громадян до Контактного центру м. Києва, та взаємодії з громадськістю. Крім того, за участю фахівців з суспільних комунікацій Академії муніципального управління, Громадська рада розробила Положення "Кроки відкритості влади до громадян", яку запропонувала до спільного покрокового втілення у системі міської влади.
Зважаючи на те, що проблеми, вирішення яких піднімала Громадська рада у своїх зверненнях, набули на сьогодні ще більшої актуальності, під час зустрічі представники Громадської ради при КМДА мали змогу передати особисто ті звернення, які не мали відповідного реагування з боку міської влади. А саме:
1. Громадська рада звернулася з проханням до першого заступника голови КМДА І. Ніконова щодо сприяння у проведенні тематичного засідання з формування та просування іміджу м. Києва, та дати повторне доручення структурним підрозділам КМДА проаналізувати систему та результати своєї роботи, що прямо чи опосередковано впливають на формування внутрішнього, зовнішнього та бажаного іміджу м. Києва (відповідно до їх функціональних обов’язків), і дану інформацію надіслати Громадській раді.
2. Відновити роботу Міського Комітету доступності та оновити його персональний склад з врахуванням кадрових змін у структурі міської влади.
3. Випрацювати здійснення Плану спільних дій з урахуванням Програми «10 кроків до створення безбар’єрного середовища у м. Києві», розробленою Громадською радою спільно з громадськими організаціями інвалідів різних нозологій.
http://maryna-burmaka.com.ua/citizenship/3/276.html
4. Здійснити невідкладні заходи щодо забезпечення киян чистою питною водою та інформування мешканців міста про якість питної води у бюветах (з урахуванням Плану спільних дій щодо доступності киян до чистої питної води, розробленого Громадською радою спільно з фахівцями).
5. З метою створення умов для реалізації громадянами конституційного права на участь в управлінні державними справами, здійснення громадського контролю за діяльністю органу виконавчої влади, сприяння врахуванню міською адміністрацією громадської думки під час формування та реалізації державної політики, підписати Розпорядження про створення консультативно-дорадчого органу при КМДА - громадської Транспортної ради та затвердити її персональний склад (проект Розпорядження доданий).
6. Розглянути та включити у перспективний план розвитку міста Києва на 2015 рік наступні пропозиції:
6.1. Передати на конкурсній основі приватному оператору з світовим досвідом роботи паркувальні площадки в м. Києві з відповідними умовами їх обладнання, розвитку та фіксованої суми відрахувань. Це дасть можливість в найближчі 2 – 3 роки привести паркувальні стоянки до більш цивілізованого стану, покращити якість послуг, провести будівництво підземних та наземних паркінгів (збільшення доходів на 120 – 150 млн. грн. щороку, перспектива європейського розвитку паркувального простору міста).
Прийнята Київрадою (рішення від 22.05.2013 р. № 326/9383) «Програма розвитку єдиного паркувального простору в м. Києві до 2015 року» не реалістична, а в деяких пунктах навіть шкідлива для громадськості міста і головне – в ній відсутні шляхи вирішення проблеми.
6.2. Створити КМДА з Київською ОДА та Укравтодором сучасні стоянки та автокемпінги (не менше ніж на 100 машиномісць) для відстою автотранспортних засобів біля м. Києва, враховуючи обмеження руху вантажних автомобілів у місті передбачені рішенням Київради від 22.05.2013 р. № 340/9397 (як результат - зменшення заторів, залучення інвесторів, поліпшення екології).
6.3. Разом з Мінінфраструктури, Київською ОДА запланувати будівництво сучасних автовокзалів на Кільцевій дорозі (Теремки) та Харківській площі, що дасть змогу вивести за межі міста Центральний автовокзал та 5 автостанцій (як результат - зменшення заторів у місті за рахунок упорядкування роботи автобусів, легалізація пасажирських перевізників, покращення транспортного обслуговування киян).
6.4. Сформувати єдину систему транспортно-пересадочних вузлів та побудувати нові сучасні автотермінали на в’їздах у м. Київ та в Київській області з метою підвищення комфортності та привабливості транспортної системи регіону (як результат - розвантаження доріг на в’їзді до міста, зменшення кількості приватних автомобілів в місті в час «пік», поліпшення транспортного обслуговування громадян).
6.5. Провести інвентаризацію нерухомого майна та земельних ділянок підприємств комунального транспортно-дорожнього комплексу міста, що дасть можливість оптимізувати їх кількість та більш ефективно використовувати комунальне майно, додатково поповнити міський бюджет та залучити інвесторів.
6.6. Розробити Програму розвитку річкового транспорту, як складового елементу міської транспортної інфраструктури та туристичних маршрутів м. Києва з метою зменшення навантаження на автотранспорт, поліпшення екології, покращення обслуговування киян та гостей міста.
6.7. Розробити Програму поступового переведення, а при нових закупівлях рухомого складу передбачати роботу його на альтернативному паливі (газ) та з використанням гібридних транспортних засобів, розвиток мережі електротранспорту (як результат - поліпшення екології, в подальшому зменшення витрат на пально-мастильні матеріали, що приведе до економії ресурсів міста).
6.8. Вирішити питання перевезення пасажирів на таксі, як складової частини єдиної транспортної системи міста, запровадити контроль за якістю організації таксомоторних перевезень, в тому числі сприяння створення декількох потужних приватних підприємств, автомобілі яких працюють на альтернативному паливі (газ, електро, гібрид), які мають багаторічний досвід роботи та готові інвестувати в цей проект власні кошти, а міській владі створити привабливі умови для роботи легальних таксі (як результат - поліпшення транспортного обслуговування, поповнення міського бюджету).
6.9. Прискорити реформування системи управління комунального транспортного комплексу міста з напрацюванням відповідних механізмів вирішення цієї проблеми, як це передбачено «Стратегією розвитку м. Києва до 2025 року» (як результат - покращення керованістю громадського транспорту, значна економія коштів, поліпшення обслуговування киян).
6.10. Вирішити питання щодо впорядкування та оптимізації маршрутної мережі громадського транспорту для чого здійснити детальне дослідження існуючих пасажиропотоків на міському пасажирському транспорті м. Києва, за результатами яких розробити Транспортну схему м. Києва та визначитись з потрібною кількістю рухомого складу приватної й комунальної власності на маршрутах міста (як результат - поліпшення обслуговування всіх категорій киян, припинення не обгрунтованого дублювання маршрутів, запобігання заторних ситуацій, поліпшення екології).
6.11. Звернутися до Мінінфраструктури щодо визначення інвестора для закінчення в стислий термін будівництва Дарницького вокзального комплексу та провести реконструкцію прилеглої площі з будівництвом підземного тунелю (для трамваїв, легкових автомобілів) від вулиць Ялтинської, Бориспільської до Пражської та продовження лінії метро від станції «Червоний Хутір» (як результат - поліпшення транспортного обслуговування, надходження до бюджету).
6.12. Створити Центр з управління вантажною логістикою (можливо як структурний підрозділ Департаменту транспортної інфраструктури). Серед основних його функцій повинна бути координація роботи сотень тисяч вантажних автомобілів у місті, їх використання, розташування баз дислокації, аналіз їх діяльності, необхідність їх роботи для потреб міста, забезпечення безпеки дорожнього руху (як результат - поліпшення екології, зменшення заторів).
7. Забезпечити запрошення членів Громадської ради при КМДА на публічні заходи за участю Київського міського голови, Голови КМДА В. Кличка.
8. Невідкладно надати відповіді на запити Громадської ради від 26.09.2014 р. щодо:
1) конкретних дій міської влади на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 25 червня 2014 р. № 207 "Про внесення змін до Правил паркування транспортних засобів" та Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо паркування транспортних засобів» від 29.05.2014 р. № 1283-VІІ.
2) Про чинність/не чинність Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві, конкретні кроки щодо реагування міської влади на неефективне витрачання бюджетних коштів на розроблення Комплексної схеми та притягнення винних осіб до відповідальності.
9. Опрацювати План першочергових кроків, спрямованих на забезпечення принципів відкритості та прозорості при налагодженні діалогу між владою та громадськістю (з урахуванням пропозицій Громадської ради, викладених у Програмі "Кроки відкритості влади до громадян").
Київська міська державна адміністрація
kievcity.gov.ua