Поиск по этому блогу

Translate

Статистика сайта



Flag Counter
среда, 21 января 2009 г.

Пікетування Адміністрації метрополітену спілкою працівників КМ

21 січня 2009 року відбулось пікетування Адміністрації метрополітену вільною профспілкою працівників Київського метрополітену.21 січня 2009 року відбулось пікетування Адміністрації метрополітену вільною профспілкою працівників Київського метрополітену. Мета пікетування - вимога підвищення заробітної плати працівників метрополітену в зв'язку з підвищенням тарифів на житлово-комунальні послуги, водопостачання, газ, електроенергію, опалення та зростання цін на товари першої необхідності, в тому числі і ліки. Відбулася зустріч представників вільної профспілки з Адміністрацією метрополітену. Керівництво метрополітену з розумінням віднеслось до вимог пікетувальників, яким було роз'яснено, що для вирішення питання підвищення заробітної плати потрібен певний час.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 20 января 2009 г.

Введено в експлуатацію перший вітчизняний потяг метрополітену

20 січня 2009 року введено в експлуатацію перший потяг вітчизняного виробництва. В церемонії пуску приймали участь перший заступник Київського міського голови Денис Басс, начальник Київського метрополітену Петро Мірошников, від ВАТ "Крюківський вагонобудівний завод" (м. Кременчук, Україна) - президент Володимир Приходько та голова правління Євген Хворост. Перший вітчизняний потяг для Київського метрополітену з п'яти вагонів було створено під патронатом Київської Міської Державної Адміністрації та за її кошти, за участю КП "Київський метрополітен" та ВАТ "Крюківський вагонобудівний завод" при науковій підтримці державного підприємства "Український науково-дослідний інститут вагонобудування" (ДП УкрНДІВ). Робота зі створення вітчизняних вагонів метро виконана у рамках Державної програми розвитку мережі метрополітенів у 2006-2010 роках та згідно з договором між ВАТ "Крюківський вагонобудівний завод" та КП "Київський метрополітен". Основними відмінностями вказаних вагонів в порівнянні з російськими аналогами, що експлуатуються повсякденно на Київському метрополітені, є наступні:

вагони мають сучасний та естетичний вигляд;
пасажиромісткість вагонів збільшена на 15%;
кабіна машиніста обладнана кондиціонером, крісло машиніста можна зафіксувати в 7-ми позиціях;
в системі керування потягом використані сучасні комплектуючи і агрегати, які забезпечують надійну роботу та безпеку експлуатації вагонів (в кожному вагоні встановлено камеру спостереження, зображення з якої виводиться на монітор машиністу);
вагони обладнані притулено-зсувними дверми пасажирських салонів, які забезпечують безпеку експлуатації, щільність від проникнення пилу та вологи, підвищену шумоізоляцію;
вклеєні вікна з вакуумних склопакетів також забезпечують надійну тепло та звукоізоляцію пасажирського салону;
обладнання вагонів системою примусової і витяжної вентиляції забезпечує комфортні умови для пасажирів;
конструкція поручнів забезпечує стійке положення пасажирів в будь-який точці салону;
існує можливість перевезення пасажирів в інвалідних колясках, в складі потягу є вагон, спеціально оснащений для проїзду інвалідів-колясочників;
крісла покриті спеціальною тканиною, яка забезпечить комфорт для пасажирів, а їх розміщення та кріплення забезпечують зручність в обслуговуванні і прибиранні вагонів;
головні вагони обладнані пристроями для виходу пасажирів на колію в випадку евакуації в умовах тунелю;
на головному вагоні використовуються оптичні прилади з підвищеною світловіддачею;
інтер'єр вагонів виготовлено з формованих пластикових панелей, що придає йому сучасний і привабливий вигляд;
всі використані неметалеві матеріали мають необхідні пожежні та гігієнічні сертифікати;
для роботи потягу у вечірні часи в умовах малого пасажиропотоку є можливість не відкривати всі двері на кожній станції - кожні двері обладнані спеціальною кнопкою індивідуального відкриття, тобто пасажири зможуть відкрити двері на тій станції, на якій це необхідно.
Hа сьогоднішній день рівень зносу експлуатаційного парку вагонів метрополітену становить - 75 %. На період до 2012 року, включно, підлягають списанню 169 вагонів, з яких лише 66 вагонів з можливістю подовження нормативного терміну експлуатації після проведення експертизи.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
суббота, 17 января 2009 г.

Ремонт ескалатору на стації "Політехнічний інститут"

19 січня 2009 року на станції "Політехнічний інститут" Світошинсько-Броварської лінії розпочнеться позаплановий ремонт головного валу ескалатора №2, який триватиме до 1 лютого п. р. Інформуємо, що 17 січня п. р. закінчується капітальний ремонт ескалатора #3 верхнього нахилу станції "Університет". Окрім цього продовжується ремонт ескалатора #2 нижнього нахилу станції "Арсенальна".

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 16 января 2009 г.

Про режим роботи станції "Гідропарк" Київського метрополітену 19 січня

Служба руху Київського метрополітену повідомляє, щодля забезпечення перевезень пасажирів під час святкування християнського свята "Водохреща" 19 січня 2009 року з 12 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв. буде відкрито вестибюль #2 на станції метрополітену "Гідропарк".

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 13 января 2009 г.

В 2009 році планується провести капітальний ремонт 14 ескалаторів

В першому кварталі планується виконати ремонти головного валу ескалаторів #2 на станціях "Політехнічний інститут" та "Хрещатик". Окрім того розпочати капітальні ремонти на станції "Університет" ескалатора #2 верхнього нахилу та станції "Золоті ворота" ескалатора #3 нижнього та верхнього нахилів. В другому та третьому кварталі будуть продовжені ремонти ескалаторів верхнього та нижнього нахилів #1, 2 станції "Золоті ворота". В кінці року планується розпочати ремонт ескалатора #2 нижнього нахилу станції "Шулявська" та ескалаторів #3, 4 станції "Лук'янівська". Hа даний час виконується ремонт ескалатора #3 верхнього нахилу станції "Університет", та ескалатора #2 нижнього нахилу станції "Арсенальна", які будуть введені в експлуатацію в першому кварталі поточного року.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 9 января 2009 г.

Звіт про роботу служби воєнізованої охорони Київського метрополітену

Служба воєнізованої охорони Київського метрополітену неупереджено забезпечує повноту оплати пасажирами вартості проїзду у метрополітені. Про це свідчать результати роботи з вилучення недійсних документів, якими пасажири намагалися скористуватися задля безкоштовного проїзду у метрополітені. Упродовж 2008 року у таких пасажирів було вилучено 11159 документів, що не дають права на безоплатний проїзд у метрополітені. З них: 8200 - студентські магнітні картки, 490 - пенсійні посвідчення, 316 - посвідчення ветерана праці, 182 - посвідчення учасника війни, 144 - посвідчення учасника ліквідації аварії на ЧАЕС та інші документи. У порівнянні з 2007 роком, вилучено на 3704 документи більше. Робота з вилучення недійсних документів триватиме й надалі.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 8 января 2009 г.

Повідомлення служби руху Київського метрополітену

Враховуючи достатню пропускну спроможність вхідних дверей однієї сторони вестибюлю станції "Дніпро", упродовж зимового періоду й до 10 березня включно будуть закриті вестибюльні двері виходу в напрямку мосту Патона. Однак, у випадку виникнення позаштатних ситуацій або збільшення пасажиропотоку на станції, вестибюльні двері протягом вказаного періоду будуть відчинятися.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Архив блога