Поиск по этому блогу

Translate

Статистика сайта



Flag Counter
суббота, 26 июня 2010 г.

Проведено пожежно-тактичні навчання

З 22 по 25 червня 2010 року в електродепо "Харківське" упродовж чотирьох ночей проводилися планові пожежно-тактичні навчання за участю пожежно-рятувальних підрозділів ГУ МНС України в м. Києві та підрозділів Київського воєнізованого гірничорятувального загону ДСВГРС МНС України, Комунальної аварійно-рятувальної служби "Київська служба порятунку" ГУ з надзвичайних ситуацій КМДА, працівників чергових змін електродепо та диспетчерського апарату метрополітену.

Під час навчань було відпрацьовано дії при виникненні пожежі в рухомому складі, що знаходився на відстої в депо і у якому через коротке замкнення в акумуляторній батареї одного із вагонів потягу виникла умовна пожежа, з подальшою його евакуацією за межі головного виробничого корпусу. Навчання пройшли на належному рівні. Мети занять досягнуто.

Для довідки: електродепо "Харківське" є структурним підрозділом Київського метрополітену і забезпечує експлуатацію, ремонт та комплексне обслуговування рухомого складу Сирецько-Печерської лінії. Депо відноситься до найсучасніших серед аналогічних підприємств метрополітенів України. На виробничих дільницях встановлено передове спеціалізоване технологічне обладнання для ремонту та ревізії рухомого складу. Для забезпечення нормального протипожежного захисту інфраструктури об’єкту, адміністративно-побутові приміщення, виробничі корпуси та дільниці ремонту і відстою рухомого складу обладнані системами автоматичного пожежогасіння, автоматичної пожежної і охоронної сигналізації.

Оскільки важливим елементом забезпечення пожежної безпеки на будь-якому об’єкті метрополітену є готовність його обслуговуючого персоналу до дій в умовах можливих пожеж до прибуття пожежних підрозділів та взаємодії з ними, регулярно проводяться планові класно-методичні та практичні заняття з відпрацювання порядку виклику пожежних підрозділів, організації евакуації персоналу та майна, а також практичного застосування первинних засобів пожежогасіння.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 25 июня 2010 г.

Привітання начальника Київського метрополітену

Шановні працівники Київського метрополітену!

Виповнюється 50 років від дня створення професійної спілки нашого підприємства – поважної і вкрай необхідної для всіх нас організації, покликаної єднати трудівників галузі й захищати їх спільні інтереси.

Історія профспілки Київського метрополітену починає свій відлік 26 червня 1960 року, ще до офіційного відкриття нового для киян підземного виду транспорту. На той час працівники столичної підземки хоча й вважалися справжніми героями і елітою суспільства, проте розуміли необхідність об’єднання.

Промайнуло 50 років, але й досі, як і в далекі шістдесяті, чисельні професії підкорювачів земних глибин залишаються одними з найвідповідальніших. Адже від професіоналізму і мужності співробітників нашого підприємства залежить якісне та комфортне життєзабезпечення городян та гостей міста.

Низький уклін тим, хто стояв у витоків створення та налагодження плідної роботи профспілки Київського метрополітену, тим, хто упродовж усіх цих років послідовно відстоював законні права та інтереси працівників підприємства, які, у свою чергу, упродовж півстоліття забезпечували своєю працею стабільну роботу метрополітену.

Важко переоцінити значення діяльності профспілки для працівників підприємства. А профспілка – це конкретні люди, стійкі, зворушливі, з сильним характером, здатні захистити цілий колектив. То ж, користуючись нагодою, висловлюю вам, дорогі спілчани, щиру вдячність за самовіддане служіння людям, за мудрість і безкорисливу любов до рідного підприємства.

Прийміть мої щирі вітання з нагоди ювілею. Нехай людська шана буде подякою вам за плідну працю, чуйність, уміння творити добро. Бажаю вам незгасної енергії та невтомності в повсякденній діяльності на благо працівників Київського метрополітену.
З ювілеєм Вас!


З повагою,
Начальник
Київського метрополітену
Петро Мірошников

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 24 июня 2010 г.

З 26 по 29 червня змінюється графік руху поїздів на Куренівсько - Червоноармійській лінії

Як уже повідомлялось, у поточному році заплановано ввести в експлуатацію три станції метрополітену на Куренівсько-Червоноармійській лінії — "Деміївська", "Голосіївська" та "Васильківська". Зараз ведуться роботи зі спорудження цих об’єктів. Київський метрополітен активно сприяє виконанню робіт зі з’єднання діючої станції "Либідська" з новими станціями. Нині необхідно провести реконструкцію діючої колії на станції "Либідська" та прокласти колії у бік станції "Деміївська". Це суттєво прискорить виконання будівельно-монтажних та оздоблювальних робіт при підготовці до введення в дію нових станцій.

Беручи до уваги важливість станції "Либідська" для пасажирів та її завантаженість у будні дні, та йдучи назустріч побажанням киян не зачиняти станцію під час проведення реконструкції колії, а також зважаючи на необхідність не зупиняти будівельні роботи навіть у вихідні дні, Київським метрополітеном прийнято рішення про організацію руху на Куренівсько-Червоноармійській лінії з 26 по 28 червня 2010 року.

Відтак, з 26 червня по 28 червня для перевезення пасажирів буде організовано рух поїздів метрополітену від станції "Героїв Дніпра" до станції "Республіканський стадіон". Далі від станції "Республіканський стадіон" до станцій "Палац "Україна" та "Либідська" буде курсувати тільки один поїзд з інтервалом 9-10хв.

У ці дні для перевезення пасажирів на вказаній ділянці буде додатково організовано маршрути наземного пасажирського транспорту.

29 червня Куренівсько-Червоноармійська лінія Київського метрополітену буде працювати у штатному режимі.

Передбачаючи невдоволення пасажирів зміною графіку руху поїздів, начальник Київського метрополітену Петро Мірошников заявив: "Сподіваємося на розуміння пасажирами ситуації, що склалася. Таке рішення вимушене, адже до введення в експлуатацію трьох станцій залишилося небагато часу, і метробудівцям необхідно поспішати з виконанням робіт. А за терпіння через тимчасові незручності пасажирів чекає винагорода у вигляді сучасних та комфортних станцій метрополітену".

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 1 июня 2010 г.

Київський метрополітен оголошує конкурс на створення власного гімну

Метою проведення конкурсу є виявлення кращої пропозиції зі створення Гімну Київського метрополітену, його тексту й музики, як єдиного цілого. У конкурсі можуть брати участь митці, професійні творчі колективи та аматори, незалежно від віку й місця проживання.

Роботи на конкурс приймаються з 1 по 30 червня 2010 року у вигляді єдиного твору – тексту й музики, як індивідуальні, так і колективні.

Згідно з умовами конкурсу, вимоги до робіт, надісланих на конкурс, такі: текстова складова Гімну повинна відображати діяльність Київського метрополітену, трудовий подвиг працівників підприємства; музична складова — повинна містити урочистість та піднесеність, притаманні святковим заходам, а також підкреслювати щоденну напружену працю метрополітенівців.

Переможця конкурсу буде визначено в три етапи:
перший - on-line голосування на сайті 50-річчя метрополітену;
другий – на засіданні журі конкурсу;
третій – під час проведення конкурсного концерту.

Роботи на конкурс необхідно надсилати на адресу:
03055 м. Київ, проспект Перемоги, 35 з поміткою "Конкурс "Гімн Київського метрополітену". Детальніше про умови участі у конкурсі можна дізнатися на сайті 50-річчя Київського метрополітену: http://www.50metro.kiev.ua/index.php?act=anthem

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 28 мая 2010 г.

Київський метрополітен забезпечить перевезення пасажирів у святкові дні

На підставі розпорядження КМДА від 30.03.2010 №195, Київський метрополітен забезпечить перевезення пасажирів під час проведення загальноміських заходів до Дня столиці та Дня Києва 29 та 30 травня 2010 року.

Відтак, 29 травня 2010 року з 20год 00хв до 23год 30хв на Святошинсько-Броварській та Куренівсько-Червоноармійській лініях передбачена видача додаткових резервних составів на лінії при збільшенні пасажиропотоку.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

З 27 травня по 8 липня 2010 року буде проводитися ремонт ескалатора на станції "Шулявська"

27 травня 2010 року на станції "Шулявська" Святошинсько-Броварської лінії розпочався капітальний ремонт ескалатора № 1 верхнього нахилу. Ремонт триватиме до 8 липня п.р.

Окрім цього, на станції "Лук'янівська" триває ремонт ескалатора № 2, термін закінчення ремонту — 20 липня п.р.

Для довідки: з початку поточного року було виконано ремонти чотирьох ескалаторів на станціях: "Арсенальна" - ескалатор №3 верхнього нахилу, "Шулявська" - ескалаторів № 3 верхнього та нижнього нахилів та "Лук'янівська"- ескалатор № 1.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 21 мая 2010 г.

Станції "Червоний хутір" виповнюється два роки

23 травня 2010 року виповнюється 2 роки з моменту введення в експлуатацію станції мілкого закладення „Червоний хутір”.

Станція споруджена за проектом групи авторів:
головного інженера проекту – Хавіна Олександра Борисовича,
головного архітектора проекту – Целіковської Тамари Олексіївни,
архітекторів – Гневишєва В. Л. , Кравченка Ю. О., Юхновського А. П., за участю Бадяєвої К. В.

У складі станційного комплексу розміщені пасажирські, службові та технологічні приміщення, які забезпечують роботу станції та контроль за станом усіх конструкцій і технологічних систем як, власне, станції, так і прилеглих полуперегонів дільниці метрополітену. На станції „Червоний хутір” введена в експлуатацію система управління роботою станції з телекеруванням.

В інтер’єрі станції застосовані довговічні опоряджувальні матеріали. Стіни вестибюлів та розподільчих залів виконані з коричневого мармуру, колійні стіни - з бежевого мармуру, колони – з бежевого мармуру зі вставками з коричневого мармуру. Підлога платформної дільниці та вестибюлів виконана з шліфованих плит гранітів Покостівського (сірого) та Межирічського (червоного). Край платформи – з сірого термообробленого граніту. Обмежувальна лінія - з вохристої керамічної плитки з об’ємною фактурою, що дозволяє відчути її людям з вадами зору.Огородження сходів на платформу (труби та листи) виконані з іржостійкого металу. Стеля платформної ділянки – з алюмінієвої рейки “Люксалон”, комбінованої з гіпсокартоном, зі світловою лінією з краю платформи та підсвітленням обік стіни. Біля сходів у вестибюлі розміщені ліфти для інвалідів, шахти яких облицьовані бежевим мармуром. Платформна частина відокремлюється від вестибюлів вітражем в рівні касового залу. Стіни переходів облицьовані бежевою плиткою типу “Грес”, підлога - з ФЕМів червоного кольору. Переходи обладнані ліфтами для інвалідів.

Будівництво комплексу здійснено генеральною підрядною організацією - ВАТ ,,Київметробуд ” та субпідрядними організаціями.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Архив блога