Поиск по этому блогу

Translate

Статистика сайта



Flag Counter
четверг, 14 октября 2010 г.

Японські фахівці мають намір взяти участь у модернізації рухомого складу Київського метрополітену

14 жовтня 2010 року, у рамках візиту робочої групи Японії у складі представників компаній Toshiba, Tokyu Car Corporation, ITOCHU Corporation, відбулися технічні переговори щодо модернізації рухомого складу Київського метрополітену.

Від Київського метрополітену у переговорах взяли участь в.о. начальника В.І. Федоренко, головний інженер В.І. Зель, начальник служби рухомого складу В.А. Атлас та головний інженер цієї служби Г.С. Михальченко.

Слід відзначити, що українські та японські фахівці зустрічаються не вперше, тому обидві сторони підійшли до цих переговорів з практичними напрацюваннями та пропозиціями. Робочі групі Японії заздалегідь були надані всі необхідні матеріали стосовно рухомого складу, розрахунки, креслення. До того ж, ще до офіційних вирішальних переговорів японським колегам була надана можливість ознайомитися з Вагоноремонтним заводом метрополітену, електродепо, а також була організована поїздка на Крюковський вагонобудівний завод – вітчизняний виробник вагонів метрополітену.

Коментуючи поїздку групи на ці об’єкти, глава конструкторського департаменту компанії Tokyu Car Corporation, однієї з п’яти найбільших японських виробників рухомого складу, пан Нісігакі відмітив, що Вагоноремонтний завод та електродепо мають хорошу виробничу базу. «Всі вагони знаходяться в належному стані, видно, що за ними добре доглядають, їх можна модернізувати і вони витримають цю модернізацію. На основі побаченого та проаналізованого, ми підготували план модернізації рухомого складу Київського метрополітену, в якому окремо розписані всі системи, що на нашу думку підлягають модернізації» - сказав Нісігакі.

У розгляді цього плану прийняли активну участь фахівці обох сторін. Кожний пункт було детально обговорено. Сторони домовились продовжити переговори рівно за місяць. За цей час японські фахівці вивчать отримані у Київському метрополітені дані, на основі яких підготують і представлять на розгляд свої розрахунки – і конструкторського, і економічного характеру.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 12 октября 2010 г.

9 жовтня працівники Київського метрополітену облагороджували Парк Партизанської слави

На виконання доручення першого заступника голови КМДА Попова О.П. від 16.09.10 №35439, у рамках заходів з проведення осінніх суботників з озеленення та санітарної очистки об'єктів зеленого господарства міста, 9 жовтня п.р. працівники Київського метрополітену прийняли участь у прибиранні території Парку Партизанської слави міста Києва.

Цього дня було прибрано від сміття газони парку, зібрано та вивезено листя біля озер на території площею 3,5 га, викопано 102 ями для висадження кущів і дерев, підметено алеї з вивезенням сміття. Всього в заході взяли участь 103 працівники метрополітену.

Найбільш активно трудилися у суботнику працівники електродепо "Дарниця", "Оболонь", "Харківське", "Служби руху" та "Служби колії, тунельних споруд і будівель".

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 5 октября 2010 г.

У Київському метрополітені дбають про пасажирів з обмеженими фізичними можливостями

З метою поліпшення культури обслуговування пасажирів та створення сприятливих умов для людей з обмеженими фізичними можливостями, у Київському метрополітені проводиться робота щодо забезпечення належного рівня обслуговування інвалідів.

Протягом дев’яти місяців поточного року для осіб з обмеженими фізичними можливостями поруч із існуючими колясочними з’їздами влаштовано 8 додаткових металевих поручнів. До кінця року планується встановити ще 3 таких поручні. Для осіб з вадами зору нанесено 255 попереджувальних обмежувальних смуг на першій та останній сходинках сходових маршів пересадних вузлів та підземних переходів, які знаходяться на балансі метрополітену. На станції "Святошин" та "Нивки" виконано заміну існуючих металевих колясочних з’їздів на гранітні.

Окрім цього, придбано та введено в експлуатацію шість сучасних вагонів вітчизняного виробництва, пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями.

Також у метрополітені діють та виконуються працівниками станцій інструкції «Про порядок проїзду в метрополітені пасажирів-інвалідів на колясках», «Про порядок проїзду в метрополітені інвалідів по зору І та ІІ груп» та здійснюється постійна співпраця з центральним правлінням Українського товариства сліпих (УТОС) та громадською організацією "Центр реабілітації інвалідів-спинальників "Відродження-АРС".

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 30 сентября 2010 г.

30 вересня 2010 року на станції "Шулявська" розпочинається капітальний ремонт ескалатора

30 вересня 2010 року на станції "Шулявська" Святошинсько-Броварської лінії розпочнеться капітальний ремонт ескалатора № 2 нижнього нахилу. Ремонт триватиме до 30 грудня 2010 року.

Нагадуємо, що до 15 жовтня п.р. триватиме ремонт ескалатора № 4 на станції "Лук’янівська ".

Повідомляємо, що з початку поточного року було виконано 6 ремонтів ескалаторів, зокрема: на станції "Шулявська" — ескалатори №1,2,3 верхнього нахилу та №3 нижнього нахилу; на станції "Лук’янівська " — ескалатори №1,2.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
среда, 29 сентября 2010 г.

У Київському метрополітені проводиться осінній місячник з благоустрою

З 20 вересня по 22 жовтня 2010 року триватиме осінній місячник з благоустрою, озеленення та поліпшення санітарного стану території та об’єктів Київського метрополітену.

Під час осіннього місячника наземні будівлі підприємства будуть підготовлені до роботи в осінньо-зимовий період: буде відремонтовано 0,356 тис. кв. м фасадів будівель; вимито 283 кв. м вітражів та 475 кв. м обличкових поверхонь на станціях, арматуру та світильники; очищено 35 зливоприймачів та 859 кв. м ям для танення снігу; кроновано близько 300 дерев та виконано інші роботи з поліпшення санітарного стану території.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
понедельник, 27 сентября 2010 г.

З 1 жовтня відкриється вестибюль №1 на станції "Житомирська"

З метою поліпшення обслуговування пасажирів Київського метрополітену, з 1 жовтня 2010 року буде відновлено роботу на вхід та вихід вестибюлю №1 станції метрополітену "Житомирська" Святошинсько-Броварської лінії.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 7 сентября 2010 г.

Про введення "засилочних" поїздів

З 1 вересня 2010 року, у зв’язку зі збільшенням перевезень в осінньо-зимовий період, на Святошинсько-Броварській лінії у робочі дні вводяться "засилочні" поїзди.

Відтак, у робочі дні у ранкові години "пік" зі станції "Лісова" до станції "Чернігівська" п’ять поїздів будуть відправлятися без пасажирів, а саме:

о 8год. 09хв. 30с.,
о 8год. 15хв. 30с.,
о 8год. 21хв. 30с.,
о 8год. 27хв. 40с.,
о 8год. 34хв.

Посадка пасажирів на "засилочні" поїзди здійснюватиметься зі станції "Чернігівська".

Як показала практика, застосування "засилочних" поїздів значно поліпшує умови користування метрополітеном у ранковий час "пік" на станціях "Чернігівська", "Дарниця" та "Лівобережна".

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Архив блога