Поиск по этому блогу

Translate

Статистика сайта



Flag Counter
четверг, 30 сентября 2010 г.

30 вересня 2010 року на станції "Шулявська" розпочинається капітальний ремонт ескалатора

30 вересня 2010 року на станції "Шулявська" Святошинсько-Броварської лінії розпочнеться капітальний ремонт ескалатора № 2 нижнього нахилу. Ремонт триватиме до 30 грудня 2010 року.

Нагадуємо, що до 15 жовтня п.р. триватиме ремонт ескалатора № 4 на станції "Лук’янівська ".

Повідомляємо, що з початку поточного року було виконано 6 ремонтів ескалаторів, зокрема: на станції "Шулявська" — ескалатори №1,2,3 верхнього нахилу та №3 нижнього нахилу; на станції "Лук’янівська " — ескалатори №1,2.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
среда, 29 сентября 2010 г.

У Київському метрополітені проводиться осінній місячник з благоустрою

З 20 вересня по 22 жовтня 2010 року триватиме осінній місячник з благоустрою, озеленення та поліпшення санітарного стану території та об’єктів Київського метрополітену.

Під час осіннього місячника наземні будівлі підприємства будуть підготовлені до роботи в осінньо-зимовий період: буде відремонтовано 0,356 тис. кв. м фасадів будівель; вимито 283 кв. м вітражів та 475 кв. м обличкових поверхонь на станціях, арматуру та світильники; очищено 35 зливоприймачів та 859 кв. м ям для танення снігу; кроновано близько 300 дерев та виконано інші роботи з поліпшення санітарного стану території.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
понедельник, 27 сентября 2010 г.

З 1 жовтня відкриється вестибюль №1 на станції "Житомирська"

З метою поліпшення обслуговування пасажирів Київського метрополітену, з 1 жовтня 2010 року буде відновлено роботу на вхід та вихід вестибюлю №1 станції метрополітену "Житомирська" Святошинсько-Броварської лінії.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 7 сентября 2010 г.

Про введення "засилочних" поїздів

З 1 вересня 2010 року, у зв’язку зі збільшенням перевезень в осінньо-зимовий період, на Святошинсько-Броварській лінії у робочі дні вводяться "засилочні" поїзди.

Відтак, у робочі дні у ранкові години "пік" зі станції "Лісова" до станції "Чернігівська" п’ять поїздів будуть відправлятися без пасажирів, а саме:

о 8год. 09хв. 30с.,
о 8год. 15хв. 30с.,
о 8год. 21хв. 30с.,
о 8год. 27хв. 40с.,
о 8год. 34хв.

Посадка пасажирів на "засилочні" поїзди здійснюватиметься зі станції "Чернігівська".

Як показала практика, застосування "засилочних" поїздів значно поліпшує умови користування метрополітеном у ранковий час "пік" на станціях "Чернігівська", "Дарниця" та "Лівобережна".

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
понедельник, 6 сентября 2010 г.

Про введення в дію нового тарифу на проїзд у Київському метрополітені

З 6 вересня 2010 року, згідно з Розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 05.08.2010р. №569, у Київському метрополітені вводиться в дію новий тариф на одну поїздку: вартість одного жетона становить 2,00 грн., вартість однієї поїздки за безконтактною карткою становить 2,00 грн.

Проїзні квитки всіх видів залишаються діючими, їх вартість не змінюється. Придбані раніше жетони (блакитного кольору) є діючими.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 31 августа 2010 г.

З 1 вересня 2010 року змінюється графік руху поїздів на Сирецько - Печерській лінії

З метою покращення умов перевезення та поліпшення культури обслуговування пасажирів, з 1 вересня у ранкові та вечірні години «пік» по робочих днях зменшуються інтервали руху поїздів на Сирецько – Печерській лінії.

Цього дня на «зелену» лінію Київського метрополітену виїдуть 7 нових поїздів, в тому числі, два - вітчизняного виробництва. Введення нових поїздів збільшить провізну спроможність лінії та покращить умови перевезень пасажирів.

Нові поїзди виробництва ВАТ «Крюківський вагонобудівний завод» вирізняються сучасною конструкцією притулено-розсувних дверей, мають систему зовнішнього та внутрішнього відеоспостереження вагонів, спеціальні місця у вагонах для проїзду у них інвалідів на візках. Окрім цього, у вагонах поліпшена система примусової припливно-витяжної вентиляції та посилена шумоізоляція салонів, що додає зручності пасажирам під час користування метрополітеном. Наявні у поїздах автоматична пожежогасіння та система діагностики зчепу, що сигналізує машиністу про несправність обладнання конкретного вагону, вказує на те, що виробники подбали про поліпшення безпечного перевезення пасажирів.

Вагони російських виробників виділяються оновленим зовнішнім виглядом та інтер’єром, застосуванням світлової полоси в салонах вагонів, новими оздоблювальними панелями стін та стелі. Окрім цього, в кабінах машиністів встановлено кондиціонери.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
суббота, 21 августа 2010 г.

20 серпня виконуючий обов’язки начальника Київського метрополітену Володимир Федоренко відповідав на запитання читачів газети "Аргументи і Факти в Україні"

На запрошення газети "Аргументи і Факти в Україні" виконуючий обов’язки начальника Київського метрополітену Володимир Федоренко взяв участь у он-лайн конференції на тему: "Каковы планы по развитию Киевского метрополитена". За редакційною традицією, Володимир Іванович у телефонному режимі спілкувався з читачами газети та відповідав на їх запитання стосовно роботи столичної підземки.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Архив блога