Поиск по этому блогу

Translate

Статистика сайта



Flag Counter
пятница, 31 июля 2009 г.

31 липня база відпочинку "Метро" прийме нових відпочиваючих

31 липня 2009 року вп’яте за оздоровчий сезон база відпочинку «Метро» в с. Літки Броварського району Київської області прийме своїх відпочиваючих. В цілому ж, нинішнього літа на базі вже відпочило понад 700 співробітників метрополітену та членів їх сімей, до кінця сезону планується оздоровити ще 800 чоловік.

Мальовнича природа, цілюща вода річки Десна, проживання у комфортних умовах, трьохразове харчування — далеко не повний перелік переваг відпочинку на базі. Саме тому основний контингент відпочиваючих – люди, які приїздять сюди щороку. Слід відмітити, що на базі відпочинок організовано на всі смаки: для активних людей на території обладнано поле для гри у волейбол, настільний теніс. Охочі до конкурсів, різноманітних ігор чи змагань мають змогу у них взяти участь. Постійно діє дитячий ігровий майданчик. Традиційно, кожний заїзд відпочиваючих радує своїм концертом народний фольклорний ансамбль Київського метрополітену «Червона калина».

За словами начальника бази відпочинку Олександра Гребьонкіна, база «Метро» — найкраща на лівому узбережжі Десни. Серед постійних відпочиваючих є такі, що приїздять сюди протягом 25 років. Всього на базі щорічно оздоровлюється в середньому до 2000 працівників метрополітену. А у випадку неповного укомплектування кімнат працівниками підприємства, придбати путівки для оздоровлення можуть і сторонні особи, що не працюють у метрополітені.

Як з’ясувалося, не лише начальник бази позитивно оцінює свою діяльність на цьому посту. Володимир Науменко, слюсар вагоноремонтного заводу: «Родина дуже задоволена відпочинком, приїжджаємо майже кожен рік. Їжа дуже смачна, повітря чисте, пляж охайний — що ще потрібно для відпочинку!».

Надія Мороз, касир комерційної служби: «Дуже чудова база відпочинку, обслуговування на найвищому рівні. Ми взагалі нікуди більше не їздимо, відпочиваємо постійно тут вже протягом 23-х років і всі дуже задоволені!».

Валентин Старенький, старший майстер електродепо «Оболонь»: «З сім’єю намагаємося відпочивати на базі кожну відпустку впродовж 11-и років. Поміж баз, які знаходяться поряд, наша — найкраща. Тут багато розваг для дітей, у річці корисна йодована вода, чудовий пляж, цілий день знаходимося на чистому повітрі. Все дуже чудово!».

Для інформації: з 28 травня по 27 вересня триває оздоровчий сезон на базі відпочинку Київського метрополітену «Метро». Це 8 заїздів по 14 днів, а також відпочиваючі забезпечуються організованим автобусним перевезенням від станції метро «Лісова» до бази відпочинку і у зворотному напрямку. Після закінчення сезону база надає послуги з проведення корпоративних заходів (тренінги, семінари, конференції) для груп до 60 осіб. Учасники заходів забезпечуються харчуванням та проживанням у комфортних умовах.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 30 июля 2009 г.

Петр Мирошников: "Проезд в метро должен стоить 2,52 грн"

В том, что метро – самый популярный вид транспорта у киевлян, можно было убедиться на прямой телефонной линии «АиФ», во время которой на огромное количество читательских вопросов отвечал начальник столичного метрополитена Петр МИРОШНИКОВ.

Выход есть!

- Петр Владимирович, почему милиция, охраняющая метрополитен, не выводит из метро попрошаек и нищих?

Светлана, ул. Урицкого

- К каждому вагону милиционера не приставишь. Вы прекрасно понимаете, что подземка, как зеркало, отражает социальные проявления наземной жизни. С попрошайничеством надо бороться в обществе в целом. Нищие просят потому, что им подают. Что касается метро, то пассажиры, увидев в вагоне нищего, могут нажать кнопку экстренного вызова и сообщить об этом машинисту. На следующей станции вагон встретит милиционер и примет меры.

- А почему в подземке тусклый свет, шумно и душно?

- Освещение в метро соответствует нормам, заложенным в проектной документации, да и уровень шума не превышает допустимых норм. Что касается духоты, то в метрополитене функционирует лаборатория микроклимата, официально аккредитованная в органах Госстандарта, сотрудники которой постоянно исследуют и контролируют температуру и влажность воздуха. К сожалению, в силу технических особенностей эксплуатации нашего вида транспорта, ни в одном метрополитене мира нет системы кондиционирования, нет ее и у нас.

- По слухам, в метро за последние несколько лет произошло много самоубийств. Что вы делаете, чтобы у людей в подземке не возникали мысли свести счеты с жизнью?

Ольга, ул. Гната Юры

- Чтобы подземное замкнутое пространство не вызывало мрачных мыслей, убрали все депрессивные надписи «Выхода нет». Учитывая то, что самоубийцы, как правило, уходом из жизни стремятся привлечь внимание к себе, информацию о попытках суицида личностного характера сделали закрытой. Такое решение себя оправдало. Количество суицидов резко уменьшилось, ведь метрополитен перестал быть привлекательным местом для сведения счетов с жизнью. Кроме того, разработана и выполняется программа «Сделай метро добрее», в рамках которой, к примеру, курсирует арт-состав с репродукциями картин киевских художников.

- Знаете, что в интернете появились фотографии, на которых подростки прыгают с крыши вагонов метро в Днепр?

- Этим фотографиям не меньше года. Сейчас повторить такой экстрим в том месте, на мосту метро, уже невозможно. Мы отслеживаем подобные «слабые» места, которые могут быть использованы любителями драйва (не буду их называть, чтобы не давать наводку), и ликвидируем их.

Уборка - днем и ночью

- Лет пять назад говорили о том, что на станциях метро установят прозрачные защитные заграждения, которые отгородили бы пассажиров от путей. Скоро появятся такие «стенки»?

Ирина, ул. Кошица

- Такие заграждения ставить нецелесообразно, поскольку останавливать вагоны точно напротив дверных проемов в заграждениях сложно, это займет время при остановке на станциях. Его и так мало из-за очень интенсивной работы метрополитена. В рабочие дни перевозим по 1,7 млн. пассажиров, хотя метро рассчитано всего на 1,3 млн. человек в день. А заграждения на 15% снизят пассажиропоток. К счастью, в киевской подземке случаев сталкивания людей на рельсы не было.

- Что будет с дачами на Русановских садах, которые хотят отобрать у людей из-за строительства Подольско-Воскресенского мостового перехода?

Людмила, ул. Драйзера

- Строительством моста не занимаюсь. Линию метро там планируется разместить в нижнем ярусе уже после того, как будет построен мост. Насколько мне известно, эта стройка «буксует», нет денег.

- А когда ждать метро жителям Троещины?

- Нескоро. На его строительство потребуется почти 12 млрд. грн., которых, увы, нет. Сейчас даже достроить три станции метро в направлении Теремков сложно, хотя они готовы на 80-90% и на эти работы нужно всего-то 600 млн. грн.

- В метро ежедневно ездит более миллиона человек. Как часто убирают в подземке?

Ольга, ул. Милютенко

- В метрополитене работает 800 уборщиц — на каждой станции по 2-5 человек. Более тщательно убирают ночью, днем – по мере необходимости. Кстати, на моющие и дезинфицирующие средства метрополитен тратит более 300 тыс. грн в год.

Храним челюсти… за пять копеек

- Работает ли в метро бюро находок? Что сейчас, во время кризиса, теряют чаще всего?

Елена, ул. Щекавицкая

- Бюро находок метрополитена расположено на станции метро «Нивки». За хранение утерянной вещи или документов владелец платит символическую цену – всего 5 коп. в сутки. Во время кризиса рассеянные пассажиры теряют не меньше, но и не больше, чем в более благополучное время. Забывают компьютеры, музыкальные инструменты, сумки, мобильные телефоны и даже вставные челюсти.

- Милиция отслеживает тех, кто перевозит в подземке наркотики или оружие?

- Знаю, что в прошлом году были задержаны люди, перевозившие боеприпасы.

- Ходят слухи, что осенью метро опять подорожает. Правда ли это?

Светлана, ул. Бойченко

- Хоть нам, работникам метрополитена, этого очень хотелось бы, но повышения тарифов на проезд в метро осенью не предвидится. Между тем, экономически обоснованная стоимость проезда составляет 2,52 грн. Финансовое положение метро – плачевное. При стоимости жетона 1,7 грн. мы за одного пассажира, с учетом 300 тыс. льготников, в среднем получаем по 1,1 грн.

- Значит, вы хотите повысить тарифы, чтобы те, кто не имеет льгот, доплачивали за льготников? Неужели предоставляя льготы своим гражданам, государство не компенсирует транспортникам затраты на их перевозку?

- Метрополитен с трудом выживает. За прошлый год 260 млн. грн. компенсации за перевозку льготников из государственного и городского бюджетов не получили до сих пор. Такая же ситуация и в этом году. На развитие метрополитена с начала года получили 111 млн. грн., что в 4,5 раза меньше, чем планировали. Вырученные от продажи жетонов деньги идут, в основном, на зарплату работникам метрополитена, поскольку очень важно для предприятия сохранить коллектив профессионалов. Но, несмотря на перечисленные трудности, перекладывать с государства на пассажиров оплату проезда льготников мы не намерены.

Кстати.
В столичном метрополитене пассажиров перевозят 669 вагонов (5 из них - новые, отечественного производства, курсируют по Сырецко-Печерской линии). За почти 50 лет существования метрополитена списан всего один вагон, да и тот продолжают эксплуатировать в технических целях. В планах – покупка 30 новых вагонов в 2010 году.

Полезные контакты
«Горячая телефонная линия» метрополитена, работающая круглосуточно – 537-55-05
Телефон бюро находок метрополитена - 238-43-13.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 28 июля 2009 г.

Статистика звернень громадян

Протягом І півріччя 2009 року до Київського метрополітену надійшло 1437 звернень від громадян, з яких — 1340 заяв, 12 скарг та 85 подяк працівникам станцій.

Традиційно, чимало звернень надійшло від пасажирів на незадовільне обслуговування на станціях метрополітену. Водночас, аналіз кожного звернення засвідчив, що не завжди вони обґрунтовані. У більшості випадків пасажири скаржилися на те, що їм, по суті, не дозволяють порушувати Правила користування метрополітеном коли вони:

намагалися пройти через контрольний пункт за документами, що не дають права безоплатного проїзду,
намагалися перевезти багаж, який заборонено перевозити, зокрема, велосипед для дорослих,
вимагали проходу без оплати до магазинів за межами контрольно-пропускного пункту,
намагалися пройти на вихід через вхід,
відмовлялися пред’явити документ або оплатити перевезення багажу тощо.
Всі звернення громадян були уважно розглянуті, заявникам надано обґрунтовані роз’яснення.

Найчастіше упродовж зазначеного періоду звертались пасажири, незадоволені роботою кас — 169 звернень, за той же період у минулому році було 87 звернень. Зростання пояснюється виключно зміною тарифу, що призвело до збільшення часу обслуговування пасажирів.

Істотно зменшилась кількість звернень з питання надмірної кількості реклами в метрополітені — 25 звернень, за той же період у минулому році було 51. Найбільше заяв стосувалось реклами на дверях та вікнах вагонів, а також несанкціонованої реклами.

Окрім цього, за звітний період на «гарячу телефонну лінію» надійшло 449 дзвінків, з міського Call-центру – 429 дзвінків, на сайт метрополітену – 248 звернень, у книги скарг та пропозицій на станціях – 227 заяв, на адресу адміністрації метрополітену – 227 заяв. У порівнянні з І півріччям 2008 року, кількість звернень зменшилась на 294, при цьому подяк збільшилось на 38.

Всі звернення на телефонну лінію, окрім вище зазначених претензій до роботи метрополітену, стосувалися безкоштовного проїзду окремих категорій громадян; невдоволення вимогою контролера пред’явити документ; затиснення дверима при посадці у вагон; роботи пасажирської автоматики; незадоволених графіком роботи та ремонтом ескалаторів на станціях; графіку руху та швидкості поїздів тощо.

Звернення пасажирів розглянуті в терміни, визначені чинним законодавством. У деяких випадках для з’ясування всіх обставин проведені службові розслідування. Заявникам, які залишили адресу, надані письмові відповіді. Пасажирам, що залишили номер телефону, відповідь надавалась у телефонному режимі. Звернення без адреси і телефону направлялись до відповідних структурних підрозділів для вжиття необхідних заходів.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 24 июля 2009 г.

Турнір з міні-футболу

23 липня 2009 року на базі спорткомплексу «Сокіл» відбувся фінал Кубка Київського метрополітену з міні-футболу.

Напередодні заявку на участь у турнірі подали вісім команд, до складу яких увійшли працівники електродепо «Дарниця», цеху експлуатації електродепо «Оболонь», цеху ремонту електродепо «Оболонь», електродепо «Харківське», вагоноремонтного заводу, служби колії, служби електропостачання та служби сигналізації.

Упродовж трьох днів проводилися змагання між командами, у фінал яких вийшли команди електродепо «Дарниця» та служби колії. Фінальна гра, як і годиться, була напруженою і впертою, гравці докладали максимум зусиль для перемоги. Однак, спорт є спорт і переможець у змаганнях завжди один. Цього разу почесне звання виборола команда електродепо «Дарниця» у складі О. Сергута (капітан команди), В. Грущецького, С. Данилюка, А.Близнюка, Є. Третяка, В. Плескача, І. Глушка та А. Семенюка.

Кубок Київського метрополітену з міні-футболу вручали голова Об’єднаної профспілкової організації підприємства Олександр Мозолевич та голова Молодіжної ради Олександр Осіпчук.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 23 июля 2009 г.

Петро Мірошников в редакції тижневика "Аргументы и факты в Украине"

На запрошення тижневика «Аргументы и факты в Украине», у четвер 23 липня начальник Київського метрополітену Петро Мірошников взяв участь у прямій телефонній лінії, під час якої спілкувався з читачами газети та відповідав на їх запитання стосовно роботи столичної підземки.

В основному, питання стосувалися:

непоодиноких випадків жебрацтва у вагонах;
перспективи встановлення захисних бар’єрів на платформах;
роботи бюро знахідок метрополітену, зокрема, як довго зберігаються там загублені речі;
чи буде підвищено тарифи на оплату проїзду у метрополітені;
як відбувається прибирання вагонів та їх дезінфекція;
чому пропускають у метрополітен людей, які мають неохайний вигляд;
чи працюють зараз на станціях «штовхачі» тощо.
Відповіді на ці та інші запитання, які були поставлені очільникові Київського метрополітену Петру Мірошникову за телефоном прямої лінії, читайте у наступному номері газети «Аргументы и факты в Украине».

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 21 июля 2009 г.

Статистика роботи Київського метрополітену за перше півріччя 2009 року

За підсумками 6 місяців 2009 року, Київським метрополітеном перевезено 254 млн. пасажирів. План перевезень за перше півріччя виконано на 100,1 %.

Найбільш навантаженою лінією метрополітену залишається Святошино-Броварська, якою упродовж зазначеного періоду скористалися 115,5 млн. пасажирів. В цей же час Куренівсько-Червоноармійською та Сирецько-Печерською лініями перевезено відповідно 77,7 млн. та 60,8 млн. пасажирів.

Середньодобові перевезення за перше півріччя п.р. у робочі дні становили 1,75 млн. пасажирів, з яких понад 0,3 млн. пасажирів - пільговики.

Принагідно повідомляємо, що з 1 листопада 2008 року у Київському метрополітені введена в експлуатацію автоматизована система проходу пасажирів, яка дає можливість здійснювати облік перевезених пасажирів за фактичними проходами. Відтак облік платних пасажирів здійснюється за показниками фіскальних лічильників автоматично-контрольних пунктів, а пільгових категорій - за показниками лічильників контрольно-пропускних пунктів.

У Київському метрополітені постійно вивчаються пасажиропотоки з метою визначення необхідних розмірів руху поїздів. Так, в літній період на лініях метрополітену рух поїздів організований з інтервалами між поїздами за графіками робочих та вихідних днів, що діють упродовж року. При цьому рух поїздів у літній період з діючими інтервалами повністю забезпечує перевезення пасажирів.

Водночас, організація перевезень пасажирів в осінньо-зимовий період передбачає підвищення інтенсивності руху поїздів в годинники «пік» до технологічно можливих, при яких технічні пристрої метрополітену забезпечують безпеку руху поїздів.

Фахівцями метрополітену постійно аналізуються плани проведення міських культурно-масових і спортивних заходів з метою вивчення можливої зміни пасажиропотоків. У випадку збільшення прогнозованої кількості пасажирів, для забезпечення їх перевезень призначаються додаткові поїзди.

Серйозної уваги у метрополітені приділяють і підтриманню станцій та об’єктів метрополітену в належному санітарному стані, забезпеченню там необхідного мікроклімату. З цією метою у 2008 році було закуплено 39 сучасних поломийних машин. У 2009 році планується закупівля ще 30 одиниць такої техніки. Двічі на рік - навесні й восени - у метрополітені проводяться місячники з благоустрою станцій та прилеглих до них територій, під час яких замінюються урни й контейнери, проводиться очищення й фарбування устаткування та споруд тощо.

У метрополітені дбають про пасажирів. Не залежно від пори року, з метою запобігання поширенню інфекційних захворювань, на станціях та у вагонах метрополітену в нічний час повсякчас проводиться вологе прибирання із застосуванням дезінфікуючих засобів, на які щорічно витрачаються чималі кошти.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 17 июля 2009 г.

Петро Мірошников у редакціх газети "Комсомольская правда" в Украине

На запрошення газети «Комсомольская правда» в Украине», начальник Київського метрополітену Петро Мірошников взяв участь Прямій лінії. За редакційною традицією, Петро Володимирович у телефонному режимі спілкувався з читачами газети та відповідав на їх запитання стосовно роботи столичної підземки.

Серед питань, які цікавили читачів газети, були:

будівництво метро у бік житлових масивів Теремки, Троєщина та Виноградар;
коли на лініях Київського метрополітену курсуватимуть сучасні потяги;
чи буде введена зональна оплата проїзду у Київському метрополітені;
які нововведення планується запровадити до Євро-2012, зокрема, чи буде побудовано другий вихід на станціях «Республіканський стадіон» та «Вокзальна»;
чому влітку інтервал між потягами більший, ніж взимку тощо.
Відповіді на ці та інші запитання, які були поставлені очільникові Київського метрополітену Петру Мірошникову за телефоном Прямої лінії, читайте на сторінках газети «Комсомольская правда» в Украине».

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Архив блога