Поиск по этому блогу

Translate

Статистика сайта



Flag Counter
суббота, 6 августа 2011 г.

Про ремонт ескалатора на станції "Олімпійська"

9 серпня 2011 року на станції "Олімпійська" Куренівсько - Червоноармійської лінії розпочнеться капітальний ремонт ескалатора № 1. Ремонт триватиме до 22 вересня 2011року.

Наразі триває капітальний ремонт ескалатора № 1 станції "Дружби народів" Сирецько-Печерської лінії. Ремонт триватиме до 23 серпня 2011року.

Для довідки: з початку поточного року було виконано капітальні ремонти чьотирьох ескалаторів: на станції "Лук'янівська" - ескалатор № 3, на станції "Шулявська" - ескалатор № 2 нижнього нахилу та на станції "Олімпійська" - ескалатори № 2, № 3.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 4 августа 2011 г.

Розвиток метрополітену – важлива складова Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року

3 серпня 2011 року в актовому залі Київського метрополітену відбулося громадське обговорення Стратегії розвитку транспорту та транспортної інфраструктури м. Києва до 2025 року, у якому взяли участь заступник начальника Головного управління транспорту та зв’язку Київської міської державної адміністрації Тимченко Б.В., начальник КП "Київський метрополітен" Федоренко В.І., генеральний директор КК "Київавтодор" Глінський Г.Я., генеральний директор КП "Київпастранс" Ламбуцький М.М, представники різних громадських організацій територіальної громади, не байдужих до майбутнього розвитку міста Києва.

Як зазначив у своєму виступі Тимченко Богдан Вікторович, стратегія – це конкретний документ з цифрами і графіками, який дає розуміння того, в якому напрямку розвиватиметься місто. "Стратегія визначає стратегічні пріоритети розвитку міста і ключові показники, яких необхідно досягти в довгостроковій перспективі. Це базовий документ, який знайде відображення в десятках законів, сотнях розпоряджень міськдержадміністрації та рішень Київради. Проект Стратегії було розроблено таким чином, щоб мінімізувати фінансове навантаження на бюджет столиці, залучити якомога більше приватних інвестицій" — наголосив представник профільного управління КМДА.

Начальник комунального підприємства "Київський метрополітен" Федоренко В.І. у своєму виступі відзначив, що Стратегія – це необхідний етап розробки планів розвитку міста Києва, в тому числі, і транспорту, який завжди відіграє ключову роль у життєдіяльності будь-якого мегаполісу.

Володимир Іванович звернув увагу присутніх на дослідження Фонду "Ефективне Управління", що увійшли в основу проекту Стратегії. Шляхом опитування жителів міста виявлено, що якість роботи метрополітену оцінено досить високо в порівнянні з іншими видами громадського транспорту.

Згідно дослідження, структура використання транспорту населенням Києва така: питома вага перевезень метрополітеном складає 48%, маршрутним таксі - 26%, тролейбусом - 12%, автобусом та трамваєм – по 7%. Тобто, альтернативи метрополітену на сьогодні немає і це вказує на те, що даний вид транспорту необхідно розвивати, і ця робота потребує значної уваги і відповідного місця в Стратегії розвитку м. Києва. В процесі розвитку метрополітену є дві складові: модернізація існуючих ліній метрополітену та розбудова нових ліній. Модернізація існуючого метрополітену - це, в першу чергу, модернізація його інфраструктури: рухомого складу, у тому числі, й ескалаторів, інженерних систем, споруд, тунелів тощо. Є проблемні переходи та станції, на яких необхідно будувати другі виходи або додаткові переходи.

"Сьогодні і пасажири і метрополітен відчувають завантаженість станцій, і ця завантаженість в години-пік сягає 114%. Це значно менше, ніж пікова завантаженість наземного транспорту. Проте наша мета - знизити такий показник до 95%. Рухомий склад в години-пік завантажений на 125%, необхідно знизити також до 95%" — зробив акцент Володимир Іванович.

Далі керівник метрополітену детально розповів про основні напрямки розвитку та будівництва мереж Київського метрополітену на період до 2025 року, які запропоновані до Стратегії розвитку м. Києва до 2025 року.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 29 июля 2011 г.

За півроку Київським метрополітеном перевезено понад 255 млн. пасажирів

Протягом першого півріччя 2011 року Київським метрополітеном перевезено 255,1 млн. пасажирів. З них: 191,6 млн. пасажирів - платні перевезення, 63,5 млн. пасажирів - пільгові перевезення.
Доходи Київського метрополітену за перше півріччя п.р. склали 475,1 млн. грн., з них:

від перевезень пасажирів — 358,1 млн. грн.;
від надання площ в оренду (згідно з рішенням КМР від 30.12.2010 №573/5385 "Про бюджет міста Києва на 2011 рік", 50% даних надходжень підлягає обов'язковому перерахуванню до бюджету міста Києва) — 9,6 млн. грн.;
від надання площ для розміщення реклами — 3,9 млн. грн.;
інші (від надання послуг стороннім організаціям, об’єктів соціальної сфери, реалізації вторресурсів тощо) — 12,1 млн. грн.;
нарахована амортизація на безоплатно передані з КМДА основні засоби — 29,2 млн. грн.;
перевезено пільгових категорій пасажирів за рішеннями Київради на суму 66,3 млн. грн., отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з міського бюджету — 11 млн. грн.;
перевезено пільгових категорій пасажирів за пільгами, встановленими законодавством України, на суму 78,6 млн. грн., отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з державного бюджету — 51,2 млн. грн.
Витрати Київського метрополітену за перше півріччя склали 598,1 млн. грн., з них:

на оплату праці — 200,6 млн. грн.;
відрахування до державних та соціальних фондів — 74,6 млн. грн.;
придбання матеріалів, сировини, комплектуючих для ремонту вагонів, колій, ескалаторів, кабельного господарства тощо — 40,2 млн. грн.;
електроенергія — 38,4 млн. грн.;
тепло -, водопостачання, паливо, газ — 13,6 млн. грн.;
амортизація — 110, 4млн. грн.;
інші операційні витрати (обов’язкове аварійно-рятувальне обслуговування, банківські послуги, вивіз сміття, зв'язок, охорона праці, податки тощо) — 19,8 млн. грн.;
обов’язковий платіж у розмірі 50% суми надходжень від оренди — 4,7 млн. грн.;
фінансові та інші витрати (обслуговування кредитів, залучених на придбання вагонів, будівництво метрополітену за рахунок бюджетних коштів, поповнення обігових коштів, інші витрати) — 95,8 млн. грн.
Фінансовим результатом господарської діяльності КП "Київський метрополітен" за перше півріччя 2011 року став збиток у сумі 123,0 млн. грн.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
суббота, 23 июля 2011 г.

Інформація про надходження звернень громадян у І півріччі 2011 року

Протягом І півріччя 2011 року до Київського метрополітену від громадян надійшло 1347 звернень. За аналогічний період минулого року – 1353 звернення.

Також надійшло 72 подяки працівникам станцій за уважне та чуйне ставлення до пасажирів з особливими потребами, надання допомоги при користуванні ескалаторами, надання першої допомоги при погіршенні самопочуття, повернення особистих речей, залишених на станціях, та речей, які впали на колію. Окрім цього отримано 28 пропозицій щодо покращання роботи метрополітену.

Надійшло 93 звернення від пасажирів незадоволених роботою працівників контрольних пунктів метрополітену. Але, розгляд кожного з цих звернень засвідчив, що лише три скарги є обґрунтованими.

Значно зменшилась кількість звернень з питань незадовільної роботи кас – 37, за той же період у минулому році було 101 звернення. Таке зменшення відбулося за рахунок відсутності у звітному періоді звернень від пасажирів щодо черг біля касових вікон, несвоєчасного завантаження автоматів видачі жетонів та відмови касирів приймати дрібні гроші.
З питань надмірної кількості реклами в метрополітені надійшло 24 звернення, за той же період у минулому році було 10. Найбільше заяв стосувалось реклами на дверях та вікнах вагонів, а також розміщення у вагонах несанкціонованої реклами.

Істотно зменшилась кількість звернень стосовно незручностей від розташування торгових точок на території метрополітену – 9 проти 23 у І півріччі 2010 року. Така тенденція з’явилась після прийняття керівництвом метрополітену рішення щодо зменшення кількості торгових точок на території станцій та переходів, які знаходяться на балансі підприємства.

Надано роз’яснення на звернення щодо термінів введення в експлуатацію і будівництва нових станцій та ліній метрополітену – 49, а також пільгового проїзду окремих категорій громадян – 50.

Звернення пасажирів розглянуті в терміни, визначені чинним законодавством. У деяких випадках, для з’ясування всіх обставин, були проведені службові перевірки. Заявникам, які залишили адресу, надані письмові відповіді. Пасажирам, що залишили номер телефону, відповідь надавалась у телефонному режимі. Звернення без адреси і телефону направлялись до відповідних структурних підрозділів для вжиття необхідних заходів.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 8 июля 2011 г.

Про перейменування станції "Республіканський стадіон"

На виконання рішення Київської міської ради від 25.05.2011 № 191/5578 "Про перейменування станції Київського метрополітену", змінюється назва станції "Республіканський стадіон" Куренівсько-Червоноармійської лінії.

Відтак, з 11 липня 2011 року станція "Республіканський стадіон" буде функціонувати з застосуванням нової назви станції — "Олімпійська".

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
суббота, 25 июня 2011 г.

Про роботу метрополітену 26 та 28 червня 2011 року

З метою забезпечення нормальної роботи метрополітену і культури перевезення пасажирів під час проведення в м. Києві загальноміських заходів — святкового концерту до Дня Молоді 26 червня 2011 року та святкування 15-ї річниці Конституції України 28 червня 2011 року, Київський метрополітен збільшує кількість поїздів на лініях: на Святошинсько-Броварській лінії – з 20 год30 хв до закінчення руху поїздів, на Куренівсько-Червоноармійській лінії – з 19год00хв до закінчення руху поїздів, на Сирецько-Печерській лінії – з 20 год30 хв до закінчення руху поїздів.

Також у ці дні буде збільшено штат чергового персоналу на центральних станціях метрополітену, встановлено чергування відповідальних працівників для контролю за перевезенням пасажирів та роботою обладнання.

З 26.06.2011 по 28.06.2011 буде заборонено торгівлю з пересувних об’єктів на станціях "Хрещатик", "Арсенальна", "Театральна" та “"Майдан Незалежності".

Забезпечувати підтримання належного громадського порядку на станціях метрополітену з 26 по 28 червня 2011 року, під час святкування Дня Молоді та Дня Конституції, будуть працівники Лінійного управління охорони метрополітену, підпорядкованого ГУ МВС України в місті Києві.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

"Технічно несправні поїзди на лініях Київського метрополітену не експлуатуються" — заява начальника КП "Київський метрополітен" Володимира Федоренка

На даний час Київським метрополітеном експлуатується 758 вагонів. Рік випуску найстаріших вагонів – 1964 і таких у метрополітені всього 3 вагони. 268 вагонів перевищили встановлений термін експлуатації – 31рік, але всім їм вчасно проведено технічне обстеження та експертиза, на підставі якої Державним підприємством «Український науково-дослідний інститут вагонобудування» видано рішення на продовження терміну експлуатації.

Відновлення рухомого складу в метрополітені та його огляд і ремонт здійснюється з урахуванням фактичних міжремонтних пробігів відповідно до системи планово-попереджувального технічного обслуговування та ремонту електрорухомого складу метрополітену, а також інших нормативних документів, на основі яких розроблені місячні та річні графіки огляду і ремонту рухомого складу.

Всі важливі деталі механічного обладнання вагону при ремонті проходять суворий багатоступеневий контроль і не встановлюються на вагон без магнітної дефектоскопії та ультразвукового контролю. Непридатні деталі, вузли та обладнання вилучаються з експлуатації. Так, станом на 20.06.2011 через несправності вилучено з експлуатації 50 рам візків та 33 колісні пари і вони при жодних обставинах не будуть допущені до експлуатації. Така робота проводиться постійно. Щорічно лише на ремонт та технічне обслуговування вагонів метрополітен витрачає 180 млн. грн. Вартість капітального ремонту одного вагону метрополітену складає 1 млн. 200 тис. грн. Наразі на Вагоноремонтному заводі метрополітену в ремонті знаходиться 12 вагонів, з них 5 – в капітальному ремонті, решта – в поточному ремонті. Загалом, з початку 2011 року відремонтовано 82 вагони, з яких 28-и вагонам виконано капітальний ремонт, 54-м вагонам – поточний ремонт.

Окрім цього, ремонту потребують ескалатори, колії, тунелі, станції, підземні переходи, кабельні мережі, електропідстанції, вентилятори, насоси, системи регулювання руху поїздів, зв’язку, телемеханіки і багато-багато іншого. Для цього також необхідні значні кошти.

Незважаючи на ретельний контроль фахівцями метрополітену технічного стану рухомого складу, час від часу виникають нештатні ситуації, що призводять, на жаль, до порушення руху поїздів. Однак персонал метрополітену вживає всі можливі заходи для їх попередження, а якщо несправність виникла - для найшвидшого відновлення нормальної роботи метрополітену.
Київський метрополітен, дійсно, має потребу в нових вагонах, і ця потреба обумовлена необхідністю:

оновлення парку вагонів – заміною вагонів, що вичерпали встановлений термін експлуатації;
підвищення розмірів руху на існуючих лініях метрополітену;
забезпечення рухомим складом нових пускових ділянок метрополітену.
Метрополітен реально потерпає від гострої нехватки ресурсів для відновлення його технічного стану. Ми добре бачимо і знаємо, що треба зробити для того, щоб метрополітен виглядав значно краще і працював без збоїв. Але наше підприємство вже тривалий час працює в умовах, коли доходи від перевезень фактично покривають трохи більше половини нормативних потреб, коли тариф на перевезення встановлено нижче рівня, передбаченого державними нормативними документами. До того ж, за рішенням державної влади, колектив метрополітену змушений перевозити безкоштовно 30% пільгових категорій пасажирів. За цю виконану трудовим колективом метрополітену роботу, йому компенсується менше половини затрат і то по заниженому тарифу.

Проте дехто невдоволений вартістю проїзду в метрополітені, вважаючи, що 2 гривні - це забагато для перевезення пасажира: від станції відправлення — по ескалатору (ремонт одного ескалатора обходиться в 2 млн. грн., а їх у нас - 119) — поїздами (середня дальність перевезення складає 8,3 км) — на станції призначення перевезти знову ескалатором. Водночас, необхідно ще забезпечити освітлення, вентиляцію, опалення згідно діючих норм, відкачування ґрунтових вод, супроводження інвалідів і т.д.

Доходи метрополітену всі можуть рахувати і вони дійсно складають значну суму (найближчим часом буде підготовлено і розміщено ці дані на офіційному сайті метрополітену). Але мало хто в змозі підрахувати і взагалі має уявлення, а які ж витрати метрополітену. Скільки всього треба, щоб перевезти пасажира, наприклад, зі станції «Дарниця» до станції «Оболонь»; як все це утримувати, скільки і якого фахового складу треба мати персонал, які витрати йдуть на заробітну плату тощо.

На адресу Київського метрополітену лунає багато критики від, так званих, експертів, що підприємство занижує доходи від оренди і реклами. Вкотре інформую, що метрополітен самостійно не має права встановлювати ціни ні на один метр оренди, ні на розміщення жодного аркуша реклами. Все це визначається відповідними рішеннями Київської міської державної адміністрації та Київської міської ради. Метрополітен у цьому питанні дуже суворо контролює держава. До речі, протягом 2010 року до метрополітену надійшло 1534 запити від Міністерства внутрішніх справ, прокуратури, Міністерства з надзвичайних ситуацій, Служби безпеки України, Головного Контрольно-ревізійного управління України, Державного департаменту пожежної безпеки МНС України, Держгірпромнагляду, Антимонопольного комітету, податкової інспекції, санепідемстанції, інших державних органів і відомств, на які найкваліфікованішими фахівцями метрополітену надано відповідей на дев’ятнадцяти тисячах сторінок. З початку 2011 року від контролюючих органів вже надійшло понад 500 запитів, на які висококваліфіковані фахівці змушені готувати ґрунтовні відповіді, і саме питання оренди та реклами були перевірені десятки разів і найприскіпливішим чином.

Стверджувати, як це роблять деякі засоби масової інформації, що у київському метро можна загинути в будь-яку секунду — щонайменше, безпідставно і провокаційно. За всю історію існування Київського метрополітену з вини підприємства, зокрема, й через технічні неполадки на рухомому складі, не загинув жоден пасажир.

Ми вважаємо, що безвідповідальні публікації в засобах масової інформації не змінять відношення киян до метрополітену, до його колективу, який, не зважаючи на всілякі негаразди, в цих умовах забезпечує його стабільну роботу. І якщо про затримку у русі поїздів на 5 хв. говорять майже всі засоби масової інформації м. Києва, то це об’єктивно вказує, що метрополітен, попри все, надійний транспорт.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Архив блога