22 квітня 2009 року відбулися засідання Ради та Конференція членів Міжнародної Асоціації "Метро". Ці дві важливі події зібрали під дахом Адміністрації Київського метрополітену поважних гостей - керівників метрополітенів країн СНД. З привітанням та ознайомленням учасників засідання з планами столичної влади щодо розвитку метрополітену виступив в.о. заступника голови Київської міської державної адміністрації Валерій Міронов. За його словами, до кінця поточного року планується здати в експлуатацію три станції Куренівсько-Червоноармійської лінії ? "Деміївську", "Голосіївську" та "Васильківську"; розпочати будівництво двох нових ліній - Лівобережну та Подільсько-Вигурівську; придбати 100 нових вагонів метрополітену. Окрім цього, до 2012 року, коли в Києві відбудеться фінал Євро-2012, планується спорудити ще три станції; побудувати додатковий пасажирський перехід між станціями "Театральна" - "Золоті ворота"; побудувати другий вихід зі станції "Республіканський стадіон". Відкриваючи засідання, голова Ради Міжнародної Асоціації "Метро", начальник Московського метрополітену Дмитро Гаєв зазначив: "Киевский метрополитен был и остается одним из крупнейших на постсоветской территории. И нас откровенно радуют те инновации, которые мы здесь увидели, они имеют свой оттенок, служа одному делу - культурному обслуживанию населения, улучшению комфортности перевозки людей. И это очень важно. Именно такой обмен идеями и наработками, новыми технологиями во время проведения мероприятий Ассоциации, позволяют взять лучшее всем нам для развития собственной базы и реализовать с учетом специфики, имеющейся в каждом метрополитене". Плани Київського метрополітену на майбутнє очільник Асоціації назвав "грандіозними". За його словами, якщо вони будуть реалізовані, це буде величезна заслуга керівництва міста та метрополітену. Наостанок Дмитро Гаєв сказав: "Можно отметить, как был Киев "матерью городов русских", так и остался. Киев - как колыбель, мы все из него вышли когда-то очень давно. Самое главное, сумели сохранить дружбу и деловое взаимодействие". Відповідаючи на запитання представників ЗМІ щодо практичного значення діяльності Міжнародної Асоціації "Метро", начальник Київського метрополітену Петро Мірошников наголосив на тому, що Асоціація є вкрай необхідною установою, оскільки координує діяльність метрополітенів, які побудовані й експлуатуються по одному технологічному принципу. Іншим важливим аспектом, на його думку, є проведення Асоціацією доцільної технічної політики у сфері науково-технічних розробок, реконструкції й модернізації технічних засобів, ескалаторного господарства та рухомого складу. "Обмін досвідом та ознайомлення на місцях з технічними досягненнями, по суті, є складовою діяльності тих підприємств, які прагнуть розвиватися. Київський метрополітен якраз і належить до таких підприємств" - підкреслив Мірошников. Міжнародна Асоціація "Метро" утворилася в лютому 1992 року і поєднує Московський, Петербурзький, Самарський, Єкатеринбурзький, Новосибірський, Нижегородський, Тбіліський, Ташкентський, Бакинський, Єреванський, Київський, Харківський, Дніпропетровський, Мінський та Казанський метрополітени, ЗАТ "Метровагонмаш", ЗАТ "Динамо-Плюс", ЗАТ "Вагонмаш", ВАТ "Крюковський вагонобудівний завод". Виконавчий орган Асоціації - Дирекція, на яку відповідно до Статуту покладено здійснення всієї практичної діяльності Асоціації, це висококваліфіковані фахівці з великим практичним досвідом роботи у метрополітенах. Керівники метрополітенів є членами Ради Міжнародної Асоціації "Метро". Київський метрополітен офіційно є членом Асоціації з травня 1998року.
КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua