Поиск по этому блогу

Translate

Статистика сайта



Flag Counter
четверг, 12 февраля 2009 г.

Пільги для працівників державних служб

Відповідно до п.1. Рішення від 27.11.2008 №642/642 Київської міської ради ІІ сесії VІ скликання для виконання покладених відповідних обов'язків та з метою забезпечення в місті Києві належного рівня законності і правопорядку, додержання прав і свобод громадян встановити, що передбачене законом право на безкоштовний проїзд всіма видами комунального пасажирського транспорту загального користування (крім таксі та транспортних засобів, що працюють в режимі маршрутного таксі) працівникам міліції, податкової міліції та Служби безпеки України м. Києва реалізується за пред'явленням службового посвідчення.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Про пільгові категорії пасажирів

Повідомляємо, що відповідно до розпорядження від 11.12.08 №1724 виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) безкоштовний проїзд окремих верст населення міста Києва у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху, передбачено:


пенсіонерам та інвалідам, які не мають права на пільговий проїзд в метрополітені відповідно до нормативно-правових актів України за умови, що пенсіонер або інвалід отримує пенсію в органах Пенсійного фонду України або державну соціальну допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам";

особам, які не мають право на пенсію, та інвалідам за умови, що пенсіонер або інвалід отримує державну соціальну допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію та інвалідам";

матерям (батькам) багатодітних сімей, на вихованні у яких три і більше неповнолітні дитини;

непрацюючим особам, які здійснюють догляд за дитиною-інвалідом, за умови, що особа отримує державну соціальну допомогу відповідно до ст. 3 Закону України "Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам";

малозабезпеченим особам, які проживають разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує стороннього догляду за умови, що особа отримує щомісячну грошову допомогу на догляд за ним згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.00 #1192 "Про надання щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним".

Підставою для безоплатного проїзду в міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху, осіб з наявністю у них пенсійних посвідчень, тимчасових довідок або посвідчень, виданих управліннями праці та соціального захисту населення районних у місті Києві державних адміністрацій за місцем їх реєстрації, з обов'язковим внесенням інформації про них та за їх згодою до електронної бази даних, яка буде використовуватися для створення соціальної картки киянина. Більш детальну інформацію можна отримати за телефонами: 238-45-18 та 238-58-55 (по робочих днях з 8.30 до 17.30).

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
среда, 11 февраля 2009 г.

Статистика роботи метрополітену за січень 2009 року

Протягом січня 2009 року Київським метрополітеном перевезено понад 38 млн. пасажирів. План перевезень за місяць перевиконано на 1,5%. Найбільш навантаженою лінією метрополітену залишається Святошино-Броварська, на якій послугами метрополітену скористалися 17,2 млн. пасажирів. На Куренівсько-Червоноармійській та Сирецько-Печерській лініях перевезено відповідно 11,9 млн. та 9 млн. пасажирів. Середньодобові перевезення за місяць становлять понад 1,2 млн. пасажирів. На Святошино-Броварській лінії найбільш завантажені станції - "Лісова" та "Вокзальна". Середньодобові перевезення на них складають 59,8 та 58,6 тис. пасажирів. Найбільш завантажені станції Куренівсько-Червоноармійській лінії - "Мінськa" та "Петрівка". Щоденно турнікети цих станцій перетинають відповідно 49,3 та 47,9 тис. пасажирів. Трохи менше завантажені станції "Лук'янівська" та "Позняки" Сирецько-Печерської лінії. Середньодобові перевезення тут складають відповідно 41,8 та 31,6 тис. пасажирів.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 6 февраля 2009 г.

Привітання колектива начальнику метрополітену з днем народження

Шановний Петре Володимировичу! Колектив київського метрополітену щиро вітає Вас з днем народження!

Для киян Ви відомі як професіонал своєї справи, людина компетентна, яка користується авторитетом і повагою. За Вашими плечима - багаторічний досвід і управління великим підприємством. Ваша принципова позиція відома всім і викликає глибоку шану. Нехай Ваша плідна праця, завдяки якій метрополітен успішно функціонує й розвивається, буде щедрою на життєдайні плоди, повагу та любов. Від щирого серця бажаємо, аби всі Ваші справи були непідвладні часу та зміні поколінь. Нехай тепло та затишок родинної оселі надійно захищають Вас від життєвих негараздів, а в майбутньому на Вас чекає ще багато наповнених корисними справами і земними радощами років. Тож багатьох Вам літ, шановний Петре Володимировичу, і хай Ваша професійна майстерність та життєвий досвід слугують і надалі на почесній і відповідальній ниві. Бажаємо Вам подальших добрих вчинків задля розвитку нашого великого підприємства!

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 5 февраля 2009 г.

Введення в експлуатацію системи відеонагляду

5 лютого 2009 року у Київському метрополітені вводиться система відеомоніторингу роботи контрольних пунктів пропуску пасажирів та кас. Таке впровадження спрямоване на поліпшення контролю за роботою працівників, безпосередньо пов'язаних з обслуговуванням пасажирів, та належним виконанням ними своїх службових обов'язків. Відтепер відеоспостереженням охоплено всі діючі 46 станцій метрополітену, на яких встановлено 132 ІР-відеокамери, об'єднані в єдину систему і виведені до центру моніторингу, що розташований у диспетчерському центрі керування метрополітеном. Система побудована на основі телекомунікаційної мережі Ethernet метрополітену, що значною мірою знизило її вартість. Загалом, витрати на впровадження системи склали майже 2 млн. гривень. В цілому, впровадження системи моніторингу роботи пунктів контролю проходу пасажирів та кас поліпшить культуру обслуговування пасажирів і надасть можливість об'єктивніше оцінювати роботу працівників метрополітену. До того ж, система архівації подій надасть можливість протягом 14 діб детально аналізувати суперечливі ситуації, які виникають на станціях стосовно проходу пасажирів та їх обслуговування. В подальшому передбачається інтеграція системи відеомоніторингу до єдиної комплексної системи відеонагляду всіх об'єктів метрополітену у складі ситуаційного центру.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 3 февраля 2009 г.

Ремонт ескалаторів на станції "Університет"

3 лютого 2009 року розпочався плановий капітальний ремонт ескалатора №2 верхнього нахилу станції "Університет", який триватиме до 30 березня поточного року. Окрім цього, продовжується ремонт ескалатора №2 нижнього нахилу станції "Арсенальна", який планується ввести в експлуатацію 6 лютого 2009 року.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Офіційна заява щодо публікації на сайті "Кияни"

"Скарга пасажира, що з'явилась на сайті "КИЯНИ", на те, що сьогодні, 3 лютого, у касі на станції метрополітену "Лук'янівська" продавались жетони по 2 грн., безпідставна" - про це заявив начальник комерційної служби метрополітену Олександр Юрченко. За його словами, працівники служби спільно з інспекторами служби воєнізованої охорони оперативно відреагували і перевірили цю інформацію. Викладений факт не підтвердився. Надалі зі зверненнями про роботу метрополітену радимо пасажирам звертатися на "гарячу" телефонну лінію метрополітену (тел.537-55-05), що працює в цілодобовому режимі або в службу допомоги мера киянам 051. Також можна писати на сайт метрополітену в розділ "Зворотній зв'язок" чи звертатися в касу метрополітену за книгою скарг та пропозицій. При цьому необхідно залишити свої контакти, стисло викласти суть скарги для того, щоб можна було ретельно розібратися в ситуації, надати заявнику відповідь, а також притягти до відповідальності винних.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Архив блога