Поиск по этому блогу

Translate

Статистика сайта



Flag Counter
четверг, 20 августа 2009 г.

Зміна режиму роботи станції "Майдан незалежності"

24 серпня 2009 року у зв’язку з відзначенням 18-ї річниці Незалежності України, станція Київського метрополітену «Майдан Незалежності» Куренівсько-Червоноармійської лінії тимчасово буде зачинена для входу та виходу пасажирів з початку руху поїздів (5год 40хв) до закінчення загальнодержавних заходів на центральній площі міста. У зазначений період станція працюватиме як пересадочний вузол з лінії на лінію.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 18 августа 2009 г.

Статистика роботи ВРЗ за рік

Для забезпечення нормальної роботи метрополітену, Вагоноремонтним заводом упродовж поточного року відремонтовано 91 вагон та сформовано 16 нових колісних пар.

Крім того, виконано ремонт технологічного резерву рухомого складу, а саме:

160 колісних пар;
100 тягових двигунів;
65 мотор-компресорів.
Також здійснено ремонт вагонів та обладнання:

363 колісних пар;
364 тягових двигунів;
91 мотор-компресора.
Всього на виконання вищевказаних робіт з ремонту та модернізації рухомого складу витрачено 38,9 млн. грн.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 13 августа 2009 г.

Нова техніка для метрополітену

Для утримання в належному стані об’єктів Київського метрополітену та заміни старого знаряддя, що морально застаріло й вичерпало свій ресурс, Служба колії, тунельних споруд і будівель в 2009 році придбала сучасну техніку та інструменти для обслуговування і ремонту колійного господарства.

Зокрема, придбано: свердлошліфувалок – 19 шт., кабельної арматури – 17 шт., колійних шаблонів – 12 шт., домкратів – 8 шт., шуруповертів – 6 шт., стяжних пристроїв – 5 шт., електрошпалопідбійок - 4 шт., рейкорізальних верстатів - 2 шт., рейкошліфувалок - 2 шт., рейкосвердлильний верстат - 1 шт., розгіночний гідравлічний прилад - 1 шт.

Всього на закупівлю знаряддя витрачено 612,2 тис. грн.

Нова техніка суттєво сприятиме поліпшенню обслуговування колійного господарства метрополітену та підвищенню безпеки руху поїздів.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 11 августа 2009 г.

Ремонт ескалаторів на станції "Либідська"

11 серпня 2009 року на станції Київського метрополітену «Либідська» розпочався позаплановий ремонт головного вала ескалатора № 1, який триватиме до 21 серпня п. р.

Інформуємо, що 11 серпня п. р. введено в експлуатацію після капітального ремонту ескалатор № 2 верхнього нахилу станції «Золоті ворота».
Окрім цього, продовжується капітальний ремонт ескалатора № 2 нижнього нахилу станції «Золоті ворота».
Для довідки: з початку поточного року у Київському метрополітені було проведено 5 капітальних ремонтів ескалаторів на станціях «Арсенальна» (1), «Університет» (1), Золоті ворота (3) та здійснено ремонт головного валу ескалатора на станції «Політехнічний інститут».

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 4 августа 2009 г.

Повідомлення щодо технічних проблем на станції "Либідська"

4 серпня 2009 року о 8.54 в тупику на станції «Либідська» Куренівсько-Червоноармійської вийшов з ладу пункт живлення контактної рейки. О 9.00 знімалась напруга з контактної рейки та організовано рух поїздів між станціями «Героїв Дніпра» та «Республіканський стадіон».

З метою перевезення пасажирів о 9.08 було організовано човниковий рух поїздів між станціями «Либідська» та «Республіканський стадіон» .
Після проведення аварійними формуваннями відновлювальних робіт о 10.34 було подано напругу та відновлено рух поїздів по лінії.
Причину виходу з ладу пункту живлення на зазначеній станції буде встановлено після розслідування комісією.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 31 июля 2009 г.

31 липня база відпочинку "Метро" прийме нових відпочиваючих

31 липня 2009 року вп’яте за оздоровчий сезон база відпочинку «Метро» в с. Літки Броварського району Київської області прийме своїх відпочиваючих. В цілому ж, нинішнього літа на базі вже відпочило понад 700 співробітників метрополітену та членів їх сімей, до кінця сезону планується оздоровити ще 800 чоловік.

Мальовнича природа, цілюща вода річки Десна, проживання у комфортних умовах, трьохразове харчування — далеко не повний перелік переваг відпочинку на базі. Саме тому основний контингент відпочиваючих – люди, які приїздять сюди щороку. Слід відмітити, що на базі відпочинок організовано на всі смаки: для активних людей на території обладнано поле для гри у волейбол, настільний теніс. Охочі до конкурсів, різноманітних ігор чи змагань мають змогу у них взяти участь. Постійно діє дитячий ігровий майданчик. Традиційно, кожний заїзд відпочиваючих радує своїм концертом народний фольклорний ансамбль Київського метрополітену «Червона калина».

За словами начальника бази відпочинку Олександра Гребьонкіна, база «Метро» — найкраща на лівому узбережжі Десни. Серед постійних відпочиваючих є такі, що приїздять сюди протягом 25 років. Всього на базі щорічно оздоровлюється в середньому до 2000 працівників метрополітену. А у випадку неповного укомплектування кімнат працівниками підприємства, придбати путівки для оздоровлення можуть і сторонні особи, що не працюють у метрополітені.

Як з’ясувалося, не лише начальник бази позитивно оцінює свою діяльність на цьому посту. Володимир Науменко, слюсар вагоноремонтного заводу: «Родина дуже задоволена відпочинком, приїжджаємо майже кожен рік. Їжа дуже смачна, повітря чисте, пляж охайний — що ще потрібно для відпочинку!».

Надія Мороз, касир комерційної служби: «Дуже чудова база відпочинку, обслуговування на найвищому рівні. Ми взагалі нікуди більше не їздимо, відпочиваємо постійно тут вже протягом 23-х років і всі дуже задоволені!».

Валентин Старенький, старший майстер електродепо «Оболонь»: «З сім’єю намагаємося відпочивати на базі кожну відпустку впродовж 11-и років. Поміж баз, які знаходяться поряд, наша — найкраща. Тут багато розваг для дітей, у річці корисна йодована вода, чудовий пляж, цілий день знаходимося на чистому повітрі. Все дуже чудово!».

Для інформації: з 28 травня по 27 вересня триває оздоровчий сезон на базі відпочинку Київського метрополітену «Метро». Це 8 заїздів по 14 днів, а також відпочиваючі забезпечуються організованим автобусним перевезенням від станції метро «Лісова» до бази відпочинку і у зворотному напрямку. Після закінчення сезону база надає послуги з проведення корпоративних заходів (тренінги, семінари, конференції) для груп до 60 осіб. Учасники заходів забезпечуються харчуванням та проживанням у комфортних умовах.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 30 июля 2009 г.

Петр Мирошников: "Проезд в метро должен стоить 2,52 грн"

В том, что метро – самый популярный вид транспорта у киевлян, можно было убедиться на прямой телефонной линии «АиФ», во время которой на огромное количество читательских вопросов отвечал начальник столичного метрополитена Петр МИРОШНИКОВ.

Выход есть!

- Петр Владимирович, почему милиция, охраняющая метрополитен, не выводит из метро попрошаек и нищих?

Светлана, ул. Урицкого

- К каждому вагону милиционера не приставишь. Вы прекрасно понимаете, что подземка, как зеркало, отражает социальные проявления наземной жизни. С попрошайничеством надо бороться в обществе в целом. Нищие просят потому, что им подают. Что касается метро, то пассажиры, увидев в вагоне нищего, могут нажать кнопку экстренного вызова и сообщить об этом машинисту. На следующей станции вагон встретит милиционер и примет меры.

- А почему в подземке тусклый свет, шумно и душно?

- Освещение в метро соответствует нормам, заложенным в проектной документации, да и уровень шума не превышает допустимых норм. Что касается духоты, то в метрополитене функционирует лаборатория микроклимата, официально аккредитованная в органах Госстандарта, сотрудники которой постоянно исследуют и контролируют температуру и влажность воздуха. К сожалению, в силу технических особенностей эксплуатации нашего вида транспорта, ни в одном метрополитене мира нет системы кондиционирования, нет ее и у нас.

- По слухам, в метро за последние несколько лет произошло много самоубийств. Что вы делаете, чтобы у людей в подземке не возникали мысли свести счеты с жизнью?

Ольга, ул. Гната Юры

- Чтобы подземное замкнутое пространство не вызывало мрачных мыслей, убрали все депрессивные надписи «Выхода нет». Учитывая то, что самоубийцы, как правило, уходом из жизни стремятся привлечь внимание к себе, информацию о попытках суицида личностного характера сделали закрытой. Такое решение себя оправдало. Количество суицидов резко уменьшилось, ведь метрополитен перестал быть привлекательным местом для сведения счетов с жизнью. Кроме того, разработана и выполняется программа «Сделай метро добрее», в рамках которой, к примеру, курсирует арт-состав с репродукциями картин киевских художников.

- Знаете, что в интернете появились фотографии, на которых подростки прыгают с крыши вагонов метро в Днепр?

- Этим фотографиям не меньше года. Сейчас повторить такой экстрим в том месте, на мосту метро, уже невозможно. Мы отслеживаем подобные «слабые» места, которые могут быть использованы любителями драйва (не буду их называть, чтобы не давать наводку), и ликвидируем их.

Уборка - днем и ночью

- Лет пять назад говорили о том, что на станциях метро установят прозрачные защитные заграждения, которые отгородили бы пассажиров от путей. Скоро появятся такие «стенки»?

Ирина, ул. Кошица

- Такие заграждения ставить нецелесообразно, поскольку останавливать вагоны точно напротив дверных проемов в заграждениях сложно, это займет время при остановке на станциях. Его и так мало из-за очень интенсивной работы метрополитена. В рабочие дни перевозим по 1,7 млн. пассажиров, хотя метро рассчитано всего на 1,3 млн. человек в день. А заграждения на 15% снизят пассажиропоток. К счастью, в киевской подземке случаев сталкивания людей на рельсы не было.

- Что будет с дачами на Русановских садах, которые хотят отобрать у людей из-за строительства Подольско-Воскресенского мостового перехода?

Людмила, ул. Драйзера

- Строительством моста не занимаюсь. Линию метро там планируется разместить в нижнем ярусе уже после того, как будет построен мост. Насколько мне известно, эта стройка «буксует», нет денег.

- А когда ждать метро жителям Троещины?

- Нескоро. На его строительство потребуется почти 12 млрд. грн., которых, увы, нет. Сейчас даже достроить три станции метро в направлении Теремков сложно, хотя они готовы на 80-90% и на эти работы нужно всего-то 600 млн. грн.

- В метро ежедневно ездит более миллиона человек. Как часто убирают в подземке?

Ольга, ул. Милютенко

- В метрополитене работает 800 уборщиц — на каждой станции по 2-5 человек. Более тщательно убирают ночью, днем – по мере необходимости. Кстати, на моющие и дезинфицирующие средства метрополитен тратит более 300 тыс. грн в год.

Храним челюсти… за пять копеек

- Работает ли в метро бюро находок? Что сейчас, во время кризиса, теряют чаще всего?

Елена, ул. Щекавицкая

- Бюро находок метрополитена расположено на станции метро «Нивки». За хранение утерянной вещи или документов владелец платит символическую цену – всего 5 коп. в сутки. Во время кризиса рассеянные пассажиры теряют не меньше, но и не больше, чем в более благополучное время. Забывают компьютеры, музыкальные инструменты, сумки, мобильные телефоны и даже вставные челюсти.

- Милиция отслеживает тех, кто перевозит в подземке наркотики или оружие?

- Знаю, что в прошлом году были задержаны люди, перевозившие боеприпасы.

- Ходят слухи, что осенью метро опять подорожает. Правда ли это?

Светлана, ул. Бойченко

- Хоть нам, работникам метрополитена, этого очень хотелось бы, но повышения тарифов на проезд в метро осенью не предвидится. Между тем, экономически обоснованная стоимость проезда составляет 2,52 грн. Финансовое положение метро – плачевное. При стоимости жетона 1,7 грн. мы за одного пассажира, с учетом 300 тыс. льготников, в среднем получаем по 1,1 грн.

- Значит, вы хотите повысить тарифы, чтобы те, кто не имеет льгот, доплачивали за льготников? Неужели предоставляя льготы своим гражданам, государство не компенсирует транспортникам затраты на их перевозку?

- Метрополитен с трудом выживает. За прошлый год 260 млн. грн. компенсации за перевозку льготников из государственного и городского бюджетов не получили до сих пор. Такая же ситуация и в этом году. На развитие метрополитена с начала года получили 111 млн. грн., что в 4,5 раза меньше, чем планировали. Вырученные от продажи жетонов деньги идут, в основном, на зарплату работникам метрополитена, поскольку очень важно для предприятия сохранить коллектив профессионалов. Но, несмотря на перечисленные трудности, перекладывать с государства на пассажиров оплату проезда льготников мы не намерены.

Кстати.
В столичном метрополитене пассажиров перевозят 669 вагонов (5 из них - новые, отечественного производства, курсируют по Сырецко-Печерской линии). За почти 50 лет существования метрополитена списан всего один вагон, да и тот продолжают эксплуатировать в технических целях. В планах – покупка 30 новых вагонов в 2010 году.

Полезные контакты
«Горячая телефонная линия» метрополитена, работающая круглосуточно – 537-55-05
Телефон бюро находок метрополитена - 238-43-13.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Архив блога