Поиск по этому блогу

Translate

Статистика сайта



Flag Counter
пятница, 18 марта 2011 г.

Служба рухомого складу. Досягнення та перспективи

Візитною карткою метрополітену є рухомий склад. Без нього уявити собі метрополітен неможливо. На даний час інвентарний парк пасажирських вагонів Київського метрополітену складає 753 вагони. Забезпечення їх справного технічного стану для безперебійної та ритмічної роботи на лінії є основним завданням Служби рухомого складу, до структури якої входять три електродепо, вагоноремонтний завод та апарат управління служби.
Працівники служби рухомого складу проводять постійну роботу з поліпшення технології ремонту та технічного обслуговування рухомого складу, контролю якості ремонтів та оптимізації режимів роботи потягів на лінії.
Обладнання вагонів під час роботи на лінії зазнає колосальних навантажень. Розміри руху поїздів на Київському метрополітені (кількість пар поїздів за одиницю часу) найбільші серед усіх країн СНД і тому питання справного технічного стану вагонів та висококваліфікованої роботи машиністів знаходяться під постійним контролем фахівців служби рухомого складу.
Всі випадки порушення нормальної роботи метрополітену, які трапляються на лінії, та навіть ті, які залишаються непоміченими для пасажирів, ретельно розслідуються з подальшим розробленням та вжиттям дієвих заходів для попередження їх повторення.
Придбання вагонів. Введення нових пускових дільниць метрополітену потребує збільшення кількості одиниць рухомого складу. Крім того, на підставі даних про пасажироперевезення по окремих лініях, плануються заходи зі збільшення розмірів руху там, де це необхідно. Розрахунки, планування та графіки придбання нового рухомого складу ведуться фахівцями Служби.
У 2010 році Київським метрополітеном були придбані та введені в експлуатацію 84 нові вагони. На початку 2011 року парк вагонів метрополітену поповниться ще 21 новим вагоном. Після налагодження та ретельних випробувань, нові вагони виїдуть на лінію.
Впровадження потягів вітчизняного виробництва. У тісній співпраці з Київським метрополітеном, виробництво вагонів метро освоєно флагманом вітчизняного вагонобудування – концерном "Крюківський вагонобудівний завод" (КВБЗ). На даний час на Сирецько-Печерській лінії експлуатуються 25 вагонів серії 81-7021, 81-7022 вітчизняного виробництва.
Безумовно, впровадження нової техніки та нового обладнання має сенс лише за наявності у них переваг перед існуючими аналогами, і у вагонів виробництва КВБЗ такі переваги є. Наведемо лише деякі з них:
- обладнання кабіни машиніста кондиціонером;
- використання сучасних комплектуючих та агрегатів в системі керування потягом;
- обладнання підвагонного устаткування сучасною протипожежною системою «Ігла»;
- застосування більш сучасної конструкції притульно-зсувних дверей пасажирських салонів, які, окрім захисту від пилу та вологи, забезпечують підвищену шумоізоляцію;
- застосування вікон з вакуумних склопакетів – для надійної та ефективної тепло- та звукоізоляції пасажирських салонів;
- обладнання пасажирських салонів системою примусової вентиляції;
- раціонально розраховані конструкція та положення поручнів в пасажирському салоні;
- в головних вагонах передбачено місце для розташування пасажирів в інвалідних колясках;
- пасажирські крісла мають ергономічну конструкцію та виконані в антивандальному варіанті, а їх розміщення та кріплення забезпечують зручність в обслуговуванні та прибиранні вагонів;
- вагони пофарбовані двокомпонентними акрил-поліуретановими фарбами, що, окрім захисту кузова від корозії, надає вагонам привабливого та сучасного вигляду, всі використані в конструкції вагонів неметалеві матеріали мають необхідні пожежні та гігієнічні сертифікати.
Модернізація вагонів та продовження термінів їх експлуатації. Київським метрополітеном накопичений багаторічний досвід експлуатації вагонів. Під час експлуатації та ремонтів виявляються деякі слабкі місця в конструкції окремих вузлів, які потребують вжиття заходів по їх вдосконаленню. На підставі аналізу досвіду експлуатації вагонів як Київського, так і інших метрополітенів, інформації та рекомендацій від заводів-виробників рухомого складу приймаються рішення про доцільність модернізації окремих вузлів вагонів. На жаль, недостатні обсяги фінансування протягом останніх років не дозволяють втілити в життя всі плани, але робота в цьому напрямку ведеться постійно.
В рамках планів модернізації, у 2010 році на 16 вагонах встановлено світлодіодні модулі освітлення пасажирських салонів, на 50 головних вагонах впроваджено пристрої блокування пасажирських дверей під час руху поїзда. Крім того, низка робіт, спрямованих на підвищення безпеки руху та посилення конструкції вагонів, які раніше вважалися модернізацією, виконуються на постійній основі, завдяки внесеним доповненням до діючих технологічних процесів.
В планах служби – модернізація системи автоматичного регулювання швидкості (АРШ) з переходом на сучасну елементну базу, впровадження радіоінформаторів з розширеними можливостями та збільшеним об’ємом пам’яті, вдосконалення системи змащування гребенів колісних пар, продовження робіт з обладнання повітряних магістралей швидкоз’ємними роз’ємами та багато інших необхідних робіт.
Користувачі метрополітеном, безумовно, бачать на лінії поруч з рухомим складом нових серій вагони, виготовлені у 70-х роках минулого сторіччя. Виникає питання: "А чи можуть ці вагони забезпечити надійну роботу та гарантувати безпеку перевезення пасажирів?" Можуть! Для цього цим вагонам, більшість яких експлуатується на Святошинсько-Броварській лінії, уповноваженим державним закладом проводяться експертизи стану кузовів з наданням офіційного дозволу на подовження термінів їх експлуатації. Дослідження проводяться на кожному вагоні "персонально" і також окремо кожному вагону встановлюється термін гарантованої безпечної експлуатації.
У 2011 році заплановано проведення підготовчих робіт з модернізації вагонів старих серій з метою змінення їх інтер’єру та екстер’єру, заміни кабіни машиніста, встановлення сучасного та економічного тягового приводу та багато іншого.
Впровадження нових технологій та нової техніки. Працівники Служби рухомого складу добре усвідомлюють свою відповідальність за безпечні перевезення пасажирів. Саме заради цього всі нововведення, навіть ті, що були впроваджені на інших метрополітенах, проходять ретельну перевірку і перед «постановкою на потік» підлягають досить тривалій дослідній експлуатації. Тільки впевнившись в безпечності модернізації, надійності нового обладнання, ретельно вивчивши його поведінку під час експлуатації, робляться висновки про доцільність масового впровадження тих чи інших нововведень.
У 2010 році проходили дослідну експлуатацію автоматичні вимикачі та лінійні контактори нового типу, випробовувалася нова апаратура автоматичного відчинення дверей виробництва всесвітньо відомої фірми "CAMOZZI".
Завдяки кваліфіковано складеним технічним вимогам, новий рухомий склад надходить в метрополітен вже обладнаний сучасним надійним устаткуванням.
Рухомий склад з асинхронним тяговим приводом. На Куренівсько-Червоноармійській лінії ще з 2004 року експлуатується потяг, обладнаний асинхронними тяговим приводом. Це розповсюджений у світі та на даний час найбільш прогресивний різновид тягових приводів для вагонів метрополітену. Роботи в цьому напрямку ведуться і в Київському метрополітені. Якщо перший наш потяг з асинхронними тяговим приводом був зроблений у співпраці з російськими та чеськими фахівцями, то у 2010 році на Крюківському вагонобудівному заводі були збудовані три вітчизняні експериментальні вагони з асинхронним тяговим приводом серії 81-7036, 81-7037, які було презентовано на Міжнародній Асоціації "Метро" під час святкування 50-ї річниці КП "Київський метрополітен".
У 2011 році планується проведення дослідних випробувань п’ятивагонного зчепу вагонів вітчизняного виробництва з асинхронним тяговим приводом.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 11 марта 2011 г.

В кинотеатре "Киев" покажут самые романтические фильмы

В столичном кинотеатре “Киев” стартует проект “Страстное кино” – подборка самых романтичных кинолент на вечную тему любви. Украинскому зрителю покажут драму “Заверенная копия” с Жюльет Бинош (с 10 марта), фантастическую мелодраму “Последний романтик планеты Земля” (с 31 марта), “Этюды втроем” (с 7 апреля), комедии “Выходные!” (с 14 апреля) и “Я тоже” (с 21 апреля).
“Заверенная копия”
Джеймс – британский писатель, приезжает в Италию на конференцию, посвященную проблеме подлинников и копий в искусстве. Там он знакомится с француженкой, владелицей картинной галереи, которая делает вид, что писатель 0 это ее частенько отсутствующий муж. Писатель подыгрывает очаровательной женщине, но эта невинная игра вскоре становится опасной. Игра трансформирует реальность, переходит в нее, и грань между оригиналом и копией стирается вовсе…
Режиссер: Аббас Киаростами. В ролях: Жюльет Бинош, Жан-Клод Карьер, Агата Натансон, Джина Джакетти, Адриан Мур.
“Последний романтик планеты Земля”
Конец света близок – об этом уже объявили по радио. В сводках новостей сообщают, что на Токио сброшена бомба, по Парижу нанесен ракетный удар, но Робинсон, кажется, не замечает всеобщей паники. Посреди этого кошмара он ищет девушку, которая стала для него наваждением и мечтой. В погоне за ней он мог погибнуть десятки раз – ему ли бояться апокалипсиса?! Он колесит по всей Европе, чтобы обнять ее в последний раз.
Режиссеры: Арно Ларье, Жан-Мари Ларье. В ролях: Матье Амальрик, Карин Виар, Катрин Фро.
“Этюды втроем”
Мария Хосе, студентка Академии изящных искусств, к своему удивлению замечает, что ее однокурсник Маркос увлеченно рисует ее портрет. Оставшись наедине, Мария Хосе и Маркос чувствуют влечение друг к другу, но неожиданно в комнате появляется лучший друг Маркоса, Хайме. Так начинается любовная история трех юных художников. Эта романтическая связь ведет к удивительному переплетению чувств, страстей и желаний.
Режиссер: Сальвадор Гарсия Руиз. В ролях: Адриана Угарте, Бьель Дуран, Нило Мур.
“Выходные!”
Несколько месяцев Артур планировал романтический уик-энд, где на пляжах Майами в ответ на его предложение руки и сердца, любимая девушка Флоранс должна была прошептать: “Да!” Но планы имеют обыкновение рушиться – Флоранс, оказывается, собирается замуж вовсе не за Артура. А несостоявшийся жених, сам того не желая, становится контрабандистом, перевозящим краденые шедевры. Самый крутой вираж судьба приготовила на уик-энд!
Режиссер: Фредерик Берте. В ролях: Кад Мерад, Мелани Дотей, Ману Пайе, Франсис Рено, Пьер Лаплас.
“Я тоже”
История любви Даниэля и Лауры. Даниэлю 34 года и у него синдром Дауна. Это не мешает ему обладать потрясающе тонким чувством юмора, самоиронии, быть выпускником высшего учебного заведения, восхищаться картинами Босха, отлично разбираясь в живописи, учить иностранные языки, занимать ответственную должность и влюбляться в женщин с иным набором хромосом.
Режиссеры: Антонио Нахарро, Альваро Пастор. В ролях: Лола Дуэньяс, Пабло Пинеда, Изабель Гарсия Лорка, Антонио Нахарро.

четверг, 10 марта 2011 г.

Завершено проект "Підземна доставка пошти"

9 березня 2011 року у музеї Київського метрополітену відбулася презентація робіт, виконаних при участі Асоціації філателістів України, Київської дирекції Українського державного підприємства поштового зв’язку "Укрпошта" та Київського товариства філателістів АсФУ у рамках спільного поштового спецпроекту. Кінцевим результатом проекту став оригінальний філателістичний буклет "50 років Київському метрополітену". Як зазначив головний інженер метрополітену Володимир Зель, аналогів такому проекту немає в жодному місті колишніх країн СНД та Західної Європи, де є метрополітен.

Як відомо, 3 листопада 2010 року було введемо в обіг поштовий блок "Київський метрополітен. 50 років". В колонній залі КМДА та на Головпоштамті відбулось спецпогашення, а також презентація ювілейних жетонів. Початком реалізації спецпроекту була доставка в конвертах вітальних листів керівництву КП "Київський метрополітен" від ст. "Майдан Незалежності" поїздом метро до ст. "Політехнічний інститут".

4 листопада від ст. "Либідська" вітальні листи доставлені до ст. "Героїв Дніпра" Куренівсько - Червоноармійською лінією, 05 листопада від ст. "Сирець" до ст. "Червоний Хутір" Сирецько - Печерською лінією. В ювілейний день 6 листопада вітальні листи доставлені від ст. "Академмістечко" до ст. "Лісова" Святошинсько – Броварською лінією, а також історичним маршрутом: ст. "Вокзальна" - ст. "Університет" - ст. "Хрещати" - ст. "Арсенальна" - ст. "Дніпро".

Додатково, 15 грудня від ст. "Либідська" вітальні листи доставлені до ст. "Васильківська", завершивши реалізацію цього спецпроекту.

Під час проведення акції відправлялись контрольні примірники листів. На буклетах, конвертах та поштових картках нумератором проставлявся порядковий номер та штамп спецпроекту. Додатково, на буклетах та конвертах "Підземна доставка" на станціях метро ставився підпис начальника станції або чергового по станції, які потім реєструвались в канцелярії КП "Київський метрополітен".

Випуск поштових блоків та буклетів став виявом великої пошани до колективу Київського метрополітену, чия професійна майстерність відшліфована роками і щоденною працею.

Виставочні стенди з роботами філателістів зайняли чільне місце у музеї Київського метрополітену і будуть доступні для ознайомлення всім відвідувачам музею.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

В Киеве задержали дилеров экстази

На протяжении двух лет, в период с 2008 по 2009 год группа наркоторговцев продавала в Киеве и области наркотики, привезенные из Европы. Галлюциногенные препараты могли приобрести как столичные школьники, так и студенты.
В группу дилеров входили жители Киева, Ивано-Франковска и Коломыи. Каждый занимался своим делом. Например, супружеская пара из Ивано-Франковска продавала наркотические препараты в столице, киевлянка торговала “наркотой” в школах и университетах, а еще один дилер искал крупных потребителей. Возглавлял эту банду житель Коломыи, который имеет две судимости.
На данный момент всю банду осудили. Членам группировки грозит от 1 до 4 лет заключения, а главарю банды предстоит отсидеть за решеткой шесть лет.

суббота, 5 марта 2011 г.

Станції "Вирлиця" виповнилося 5 років

4 березня 2006 року на Сирецько-Печерській лінії Київського метрополітену відкрилась нова станція — „Вирлиця”. Таку назву станція отримала завдяки сусідству з однойменним мальовничим озером. Станція мілкого закладання, колонна, берегового типу (поїзди рухаються посередині тунелю) з одним підземним вестибюлем, що приєднується до підземного пішохідного переходу через проспект. Проектом передбачено й другий вихід – у бік озера, нині це протипожежний аварійний вихід. Довжина платформ станції - 104 м, ширина – 4м.

Проектували станцію відомі архітектори Т. Целіковська, А. Юхновський, О. Нашивочніков під керівництвом головного архітектора проекту В. Гнєвишева.

Раніше на місці станції був резервний висадний комплекс, втім, відстань між станціями "Харківська" і "Бориспільська" виявилася завеликою і тому проектувальникам було поставлено нелегке завдання перепроектувати комплекс у повноцінну станцію метро. Попередня забудова не могла не позначитися на архітектурі станції, тому посадочна платформа має вигнуту форму. Для зарубіжних метробудівців це звичне явище, а от для Києва – було вперше.

Неординарність дизайну станції значною мірою стосується і міжколійної стіни, утвореної з металевих труб для прокладання кабелів. Неможливість їх облицювання без порушень габариту будівлі спонукало авторів до рішення залишити стіни не облицьованими, а лише пофарбувати у сріблястий колір типу „металік”. Щілини ж просто закрили алюмінієвим профілем блакитного кольору. Таким чином, облицьованими є лише колони колійної стіни - білим мармуром. Взагалі в інтер’єрі станції багато алюмінію, що дозволило створити розкішну пластику поверхонь, насамперед, стелі. Особливого шарму додає й срібляста стеля з рейки „люксалон” над посадочними платформами і на центральній балці, що нагадує хвилі озера Вирлиця.

Нетиповим є й оздоблення стін, що виконано новим сучасним матеріалом – смальтою. Поєднання смальти з бежевим мармуром та зеленим гранітом, смуги якого гармонійно переходять на візерунок підлоги – оригінальне рішення авторів-проектантів. Візерунок підлоги доповнений ще й світло-сірим гранітом. Так звана шутц-лінія, або запобіжна, на краю платформи виконана з керамічної пукльованої плитки, що допомагає людям з вадами зору краще орієнтуватися.

Облицювання касового залу дещо відрізняється від облицювання платформи. Його торець виконано з розмальованого загартованого скла, що сприяє візуальному розширенню простору залу. Касовий зал гармонійно переходить до розподільчого залу, далі – перехід. Така довжина дозволила застосувати унікальний прийом освітлення: ламані світлові стрічки ніби блискавки над поверхнею вируючого озера розбігаються під стелею залів і сходяться в одну цятку. Облицювальні роботи залів виконано з довговічних матеріалів – стіни з мармуру, підлога з гранітів українських родовищ.

В цілому ж, станція має модерний вигляд, службові та технологічні приміщення побудовано відповідно до нових архітектурно-планувальних вимог, зокрема, окремі приміщення оздоблені матеріалами, що допускають вологе прибирання, або ж дезінфекцію. Лави для відпочинку, виготовлені з перфорованого іржостійкого матеріалу. Форма та колір лав гармонійно вписані в загальний інтер’єр станції. А сходи на платформу розташовані так, щоб пасажири розміщувалися там рівномірно.

Подбали проектувальники й про людей з обмеженими фізичними можливостями та пасажирів з дитячими колясками – для них встановлені 4 ліфти та 3 підйомники, на платформі нанесено обмежувальну рельєфну смугу, а на вході до вестибюлю станції встановлено звуковий орієнтир.

Упродовж 2010 року станцією „Вирлиця” на вхід скористалися понад 2 млн. 707 тис. пасажирів.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 4 марта 2011 г.

Трудовий колектив Київського метрополітену визнав роботу адміністрації та профспілкового комітету у 2010 році задовільною

3 березня 2011 року в Адміністрації Київського метрополітену пройшла конференція трудового колективу, на якій адміністрація та об’єднана профспілкова організація звітували про виконання двосторонніх зобов’язань протягом минулого року, а також обговорювалися різні питання, що хвилюють колектив підприємства.

Начальник Київського метрополітену Володимир Федоренко проінформував делегатів та гостей конференції про підсумки роботи підприємства та виконання адміністрацією зобов’язань Колективного договору за 2010 рік. Зокрема, він відмітив, що минулий рік був особливим: метрополітену виповнилося 50 років та було введено в експлуатацію нову дільницю Куренівсько-Червоноармійської лінії від ст. "Либідська" до ст. "Васильківська" з трьома станціями.

За досягнення в праці було нагороджено 17 працівників державними, 9 працівників урядовими нагородами, 54 працівники нагородами міського Голови та 209 працівників відзначено нагородами підприємства. Колектив метрополітену нагороджено Грамотою Кабінету Міністрів України. Це свідчить про високу оцінку роботи підприємства та колективу.

"Якщо підвести підсумок нашої роботи за минулий рік, то можна сказати, що колектив, в основному, працює чітко і злагоджено. Конкретним результатом і оцінкою всієї нашої роботи є перевезення пасажирів з високим рівнем надійності, безпеки і якості. Над цим необхідно працювати всім службам і підрозділам. Зроблено ще далеко не все, що потрібно і що хотілося б. Але ми знаємо проблеми, бачимо шляхи їх вирішення і будемо наполегливо працювати по всіх пріоритетних напрямках" — підкреслив Володимир Іванович.

Голова Об’єднаної профспілкової організації Олександр Мозолевич, у свою чергу, детально зупинився на діяльності профспілки, як було організовано дозвілля, спортивно-масова робота та санаторно-курортне лікування працівників метрополітену і їх дітей, скільки коштів на це спрямовано.

Про результати роботи робочої комісії із здійснення контролю за виконанням зобов’язань Колективного договору за підсумками 2010 року доповів присутнім головний інженер метрополітену Володимир Зель. Зокрема, він розповів, що проведено 2 засідання робочої комісії, на яких розглянуто 42 пропозиції від структурних підрозділів. За результатами обговорення цих пропозицій, комісія пропонує внести деякі зміни до Колективного договору у частині "Оплата і нормування праці", "Поліпшення умов і охорона праці", "Охорона здоров’я і медичне обслуговування", "Соціальні гарантії, пільги та компенсації", "ОПК зобов’язується".

На конференції виступили також представники адміністрації, різних служб і підрозділів, які ділились назрілими у колективах проблемами. В цілому ж, всі оцінили роботу адміністрації та профкому як задовільну.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 3 марта 2011 г.

Триває робота з попередження розміщення несанкціонованої реклами

Працівники служби воєнізованої охорони Київського метрополітену здійснюють постійний контроль за дотриманням рекламного законодавства, за виявленням та припиненням випадків несанкціонованого розміщення рекламної продукції в вагонах поїздів.
Протягом 2010 року інспекторами мобільних груп було затримано 1571 громадянин, у яких виявлено майже 732,5 тисячі штук рекламної продукції. Розповсюджувачі несанкціонованої реклами доставлялись в кімнату міліції для встановлення особи та складання відповідного акта. Акти разом із зразками рекламної продукції направлялися до Управління в справах захисту прав споживачів міста Києва, де приймались рішення про притягнення правопорушників до відповідальності.
В результаті цієї діяльності значно поліпшилось дотримання вимог рекламного законодавства. Але ще час від часу з’являються нові рекламодавці, які намагаються в такий спосіб використати площі метрополітену для нелегальної реклами. Київський метрополітен і надалі буде проводити роботу з попередження випадків розміщення несанкціонованої реклами.
Нагадуємо, що відповідно до ст. 18 Закону України "Про рекламу", розміщувати будь-яку інформацію на транспортних засобах можна лише з дозволу перевізника. Пункт 4.21 "Правил користування метрополітеном" теж забороняє наносити написи та розклеювати без дозволу адміністрації метрополітену оголошення, плакати та іншу продукцію інформаційного змісту. Згідно ст. 27 Закону України "Про рекламу", за порушення рекламного законодавства передбачений штраф у розмірі від 1700 до 10 200 грн.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Архив блога