Поиск по этому блогу

Translate

Статистика сайта



Flag Counter
четверг, 13 ноября 2014 г.

Віталій Кличко привітав спортсменів, які здобули медалі на Чемпіонаті світу з вейкбордингу

Мер Києва Віталій Кличко вручив подяки Київського міського голови за спортивні досягнення та привітав спортсменів, які здобули медалі в Абу-Дабі (Об’єднані Арабські Емірати) на Чемпіонаті світу з вейкбордингу.

Вперше в історії команда України з вейкбордингу, до якої входять кияни, здобула найбільшу кількість медалей на чемпіонаті світу.

Всього участь в чемпіонаті взяли понад 120 спортсменів з 26 країн світу. Українські вейкбордисти привезли додому три золотих, дві срібні та одну бронзову нагороду. Зокрема, в змаганнях дорослих українці мають два золота, які вибороли Дмитро Массалов та Варвара Долініна. Крім того, в активі Дмитра ще й срібна нагорода в іншому виді програми. Ще однією призеркою світової першості стала Ірина Бушкова, у неї також срібло. У змаганнях юніорів на найвищу сходинку п’єдесталу зійшла Анастасія Пономаренко, а серед юнаків – 6-річний Данило Клешар, який здобув бронзову медаль.

Мер Києва Віталій Кличко зазначив, що якомога більше хлопців та дівчат повинні брати приклад з переможців та активніше займатися спортом.

«Ми вами пишаємося. Чим більше людей будуть займатися спортом, тим швидше і успішніше він розвиватиметься», – сказав Віталій Кличко.

У свою чергу, Президент Української федерації вейкбордингу і воднолижного спорту Юрій Зозуля позитивно оцінив те, що в цей складний для нашої країни час, українські спортсмени гідно представляють державу, здобувають медалі та при їх сходженні на п’єдестал майорить наш прапор і лунає український гімн.

Київська міська державна адміністрація
kievcity.gov.ua

Столична влада виділила 102 квартири ошуканим інвесторам «Еліта-Центру»

Столична влада виділила 102 квартири киянам-інвесторам, потерпілим від діяльності «Еліта-Центру». Відповідний проект рішення ухвалили депутати Київради.

У проекті рішення про виділення 102 квартир для постраждалих від діяльності групи будівельних компаній «Еліта-Центр» відзначається, що «Київміськбуд» збудував три будинки на вулиці Драгоманова, 40, один на вулиці Хорольській, 1-А та один – на перетині вулиці Вірменської і Харківського шосе. У цих будинках і передбачені 102 квартири для ошуканих «Еліта-Центром» киян.

Потерпілим інвесторам будуть передані документи для оформлення свідоцтв про право власності на отримане житло.

«Ухваливши це рішення, ми забезпечили житлом 113 потерпілих від афери «Еліта-Центру» вкладників. І далі робитимемо все, аби розв’язати проблему інших ошуканих інвесторів цієї компанії», – зазначив мер столиці Віталій Кличко.

Київська міська державна адміністрація
kievcity.gov.ua

Віталій Кличко: «Я робитиму все, щоб Уряд якомога швидше виділив кошти на фінансування столичної медицини, і кияни отримали необхідні ліки»

Київський міський голова робитиме все, щоб Уряд якомога швидше виділив кошти на фінансування медичної галузі міста, і кияни отримали необхідні ліки. Про це заявив мер Києва Віталій Кличко, спілкуючись з хворими на гостру ниркову недостатність киянами, які прийшли до КМДА.

Він розповів, що зранку їздив на зустріч до Прем’єр-міністра України, де порушив питання відсутності фінансування з боку Кабміну галузі охорони здоров’я. Прем’єр визнав існування боргу і сказав, що відповідне рішення про виділення коштів повинен ухвалити в. о. міністра охорони здоров’я. Той же в свою чергу зазначив, що гроші виділити не може, адже потрібно, щоб Парламент вніс відповідні зміни до законодавства.

«Верховна Рада зараз не працює. Він пропонує почекати. Вибачте, люди, які можуть померти будь-якої миті через нестачу ліків, не можуть чекати! Я щойно провів переговори з компаніями, які відповідають за постачання лікарських препаратів. Ми шукаємо вихід, щоб люди, чиє життя залежить від ліків, отримали необхідні медичні препарати», – наголосив мер.

Спілкуючись з киянами, хворими на гостру ниркову недостатність, які не можуть отримати гемодіаліз, Віталій Кличко підкреслив, що фінансування медицини – це питання не Києва, а Кабміну. І підкреслив, що урізавши фінансування інших медичних видатків Києва, столична влада знайшла на тиждень кошти на гемодіаліз для киян, які цього потребують.

Мер також підкреслив, що для комплексного вирішення проблеми фінансування, зокрема медичної галузі в столиці, насамперед потрібно, щоб податки киян не вилучалися, а залишалися у місті.

«Абсурдність ситуації полягає в тому, що ми віддаємо наші гроші до центрального бюджету, а потім ходимо і вибиваємо по крихтах фінансування тієї чи іншої галузі. Нам потрібно змінювати концептуально підхід – податок на доходи фізичних осіб повинен залишатися у місті, – підкреслив Віталій Кличко. – Одна з умов підписання коаліційної угоди, яку ми висунули – щоб 100% податку на доходи фізичних осіб залишалися у Києві. За ці гроші ми зможемо фінансувати, зокрема і медицину. А поки нам залишається вимагати фінансування тих зобов’язань, які Кабмін взяв на себе. У нас критична ситуація із виплати зарплат, харчування у лікарнях, вакцинації. Часу чекати немає. Від вирішення цього питання залежать людські життя. Я сьогодні ще раз буду зустрічатися з Прем’єром, щоби вирішити це питання. І щоб 108 мільйонів гривень боргу на медичні видатки Уряд повернув столиці. Я запевняю киян, що робитиму все, щоб фінансування якомога швидше було виділене і всі отримали необхідні ліки», – сказав мер Києва.

Київська міська державна адміністрація
kievcity.gov.ua

Графік руху автобусу № 51 може бути подовжено до 23-ої години – Олександр Кава

За результатами спілкування зі слухачами однієї столичної радіостанції радник голови КМДА з транспортних питань Олександр Кава дав доручення КП «Київпастранс» відкоригувати рух автобусного маршруту № 51 до станції метро «Либідська».

«Враховуючи побажання киян, міська влада намагається зробити громадський транспорт якомога зручнішим для пасажирів. Так, ми розглянемо можливість зміни графіка автобусного маршруту № 51. Мова, зокрема, йде про збільшення тривалості його маршруту у вихідні дні – до 23-ої години», – сказав він.

Київська міська державна адміністрація
kievcity.gov.ua

Український дім в м. Пекіні (КНР)

До уваги керівників підприємств, установ та організацій м. Києва!

Інформуємо, що 17 вересня 2014 року в м. Пекіні (КНР) відбулось відкриття "Українського дому" - платформи розвитку торговельно-економічної, науково-технічної, культурно-гуманітарної та інформаційної співпраці України та Китаю.

За інформацією Посольства України в КНР "Український дім" це – перший комплексний заклад на території Китаю, створений для сприяння двосторонній співпраці ділових кіл за широким галузевим спектром, об’єктивного висвітлення політичного, економічного, суспільного та культурного життя нашої держави.

Нова структура має усі технічні можливості та необхідний український та місцевий штат співробітників для надання консалтингових послуг для бізнесменів обох країн, проведення маркетингових досліджень та організації входження компаній у ринок.

Сфери діяльності "Українського дому" в м. Пекін включають: торговельно-економічну, культурно-гуманітарну, інформаційну, науково-технічну, туризм, освіту.

До торговельно-економічної сфери відносяться надання наступних послуг:

організація ділових візитів, зустрічей та переговорів;
представлення інтересів українських компаній на території КНР;
надання обладнаних робочих місць, офісних приміщень для переговорів та конференцій;
надання комплексних послуг по проектах;
здійснення перекладів;
супровід делегацій і приватних осіб;
перевірка компаній;
інспектування продукції;
надання послуг з виставкової діяльності;
консультації з юридичних питань ведення бізнесу в КНР;
маркетингові дослідження ринку;
просування української продукції і технологій на ринку КНР;
пошук і опрацювання проектів інвестиційної співпраці;
організація презентацій, бізнес-форумів, конференцій, семінарів.

Контактна особа в Посольстві України в КНР - Сердечний Олександр Вікторович (a.serdechny@gmail.com, моб. тел. +86-13641127901).

Київська міська державна адміністрація
kievcity.gov.ua

Для автобусів маршрутів №№ 51, 115 на Ленінградській площі впроваджено додаткову зупинку та змінено назву зупинки для автобусів маршрутів №№ 45, 63

З метою поліпшення якості надання транспортних послуг для більш зручного орієнтування пасажирів для автобусів маршрутів №№ 51, 115 на Ленінградській площі в напрямку Дарницького вокзалу впроваджено додаткову зупинку «Податкова інспекція» на діючій зупинці автобусів маршрутів №№ 45, 63 «Ленінградська площа».

У зв’язку з цим змінено назву зупинки для автобусів маршрутів №№ 45, 63 в напрямку Дарницького вокзалу «Ленінградська площа» на «Податкова інспекція».

Київська міська державна адміністрація
kievcity.gov.ua
вторник, 11 ноября 2014 г.

Перший заступник голови КМДА Ігор НІКОНОВ та заступник Київського міського голови - секретар Київради Олексій РЕЗНІКОВ зустрілися з Громадською радою при КМДА

З червня 2014 року Громадська рада при Київській міській державній адміністрації наполегливо виходила з пропозиціями до керівництва Київради та КМДА щодо вирішення нагальних питань киян, визначених відповідно до звернень громадян до Контактного центру м. Києва, та взаємодії з громадськістю. Крім того, за участю фахівців з суспільних комунікацій Академії муніципального управління, Громадська рада розробила Положення "Кроки відкритості влади до громадян", яку запропонувала до спільного покрокового втілення у системі міської влади.

Зважаючи на те, що проблеми, вирішення яких піднімала Громадська рада у своїх зверненнях, набули на сьогодні ще більшої актуальності, під час зустрічі представники Громадської ради при КМДА мали змогу передати особисто ті звернення, які не мали відповідного реагування з боку міської влади. А саме:

1. Громадська рада звернулася з проханням до першого заступника голови КМДА І. Ніконова щодо сприяння у проведенні тематичного засідання з формування та просування іміджу м. Києва, та дати повторне доручення структурним підрозділам КМДА проаналізувати систему та результати своєї роботи, що прямо чи опосередковано впливають на формування внутрішнього, зовнішнього та бажаного іміджу м. Києва (відповідно до їх функціональних обов’язків), і дану інформацію надіслати Громадській раді.

2. Відновити роботу Міського Комітету доступності та оновити його персональний склад з врахуванням кадрових змін у структурі міської влади.

3. Випрацювати здійснення Плану спільних дій з урахуванням Програми «10 кроків до створення безбар’єрного середовища у м. Києві», розробленою Громадською радою спільно з громадськими організаціями інвалідів різних нозологій.
http://maryna-burmaka.com.ua/citizenship/3/276.html

4. Здійснити невідкладні заходи щодо забезпечення киян чистою питною водою та інформування мешканців міста про якість питної води у бюветах (з урахуванням Плану спільних дій щодо доступності киян до чистої питної води, розробленого Громадською радою спільно з фахівцями).

5. З метою створення умов для реалізації громадянами конституційного права на участь в управлінні державними справами, здійснення громадського контролю за діяльністю органу виконавчої влади, сприяння врахуванню міською адміністрацією громадської думки під час формування та реалізації державної політики, підписати Розпорядження про створення консультативно-дорадчого органу при КМДА - громадської Транспортної ради та затвердити її персональний склад (проект Розпорядження доданий).

6. Розглянути та включити у перспективний план розвитку міста Києва на 2015 рік наступні пропозиції:

6.1. Передати на конкурсній основі приватному оператору з світовим досвідом роботи паркувальні площадки в м. Києві з відповідними умовами їх обладнання, розвитку та фіксованої суми відрахувань. Це дасть можливість в найближчі 2 – 3 роки привести паркувальні стоянки до більш цивілізованого стану, покращити якість послуг, провести будівництво підземних та наземних паркінгів (збільшення доходів на 120 – 150 млн. грн. щороку, перспектива європейського розвитку паркувального простору міста).

Прийнята Київрадою (рішення від 22.05.2013 р. № 326/9383) «Програма розвитку єдиного паркувального простору в м. Києві до 2015 року» не реалістична, а в деяких пунктах навіть шкідлива для громадськості міста і головне – в ній відсутні шляхи вирішення проблеми.

6.2. Створити КМДА з Київською ОДА та Укравтодором сучасні стоянки та автокемпінги (не менше ніж на 100 машиномісць) для відстою автотранспортних засобів біля м. Києва, враховуючи обмеження руху вантажних автомобілів у місті передбачені рішенням Київради від 22.05.2013 р. № 340/9397 (як результат - зменшення заторів, залучення інвесторів, поліпшення екології).

6.3. Разом з Мінінфраструктури, Київською ОДА запланувати будівництво сучасних автовокзалів на Кільцевій дорозі (Теремки) та Харківській площі, що дасть змогу вивести за межі міста Центральний автовокзал та 5 автостанцій (як результат - зменшення заторів у місті за рахунок упорядкування роботи автобусів, легалізація пасажирських перевізників, покращення транспортного обслуговування киян).

6.4. Сформувати єдину систему транспортно-пересадочних вузлів та побудувати нові сучасні автотермінали на в’їздах у м. Київ та в Київській області з метою підвищення комфортності та привабливості транспортної системи регіону (як результат - розвантаження доріг на в’їзді до міста, зменшення кількості приватних автомобілів в місті в час «пік», поліпшення транспортного обслуговування громадян).

6.5. Провести інвентаризацію нерухомого майна та земельних ділянок підприємств комунального транспортно-дорожнього комплексу міста, що дасть можливість оптимізувати їх кількість та більш ефективно використовувати комунальне майно, додатково поповнити міський бюджет та залучити інвесторів.

6.6. Розробити Програму розвитку річкового транспорту, як складового елементу міської транспортної інфраструктури та туристичних маршрутів м. Києва з метою зменшення навантаження на автотранспорт, поліпшення екології, покращення обслуговування киян та гостей міста.

6.7. Розробити Програму поступового переведення, а при нових закупівлях рухомого складу передбачати роботу його на альтернативному паливі (газ) та з використанням гібридних транспортних засобів, розвиток мережі електротранспорту (як результат - поліпшення екології, в подальшому зменшення витрат на пально-мастильні матеріали, що приведе до економії ресурсів міста).

6.8. Вирішити питання перевезення пасажирів на таксі, як складової частини єдиної транспортної системи міста, запровадити контроль за якістю організації таксомоторних перевезень, в тому числі сприяння створення декількох потужних приватних підприємств, автомобілі яких працюють на альтернативному паливі (газ, електро, гібрид), які мають багаторічний досвід роботи та готові інвестувати в цей проект власні кошти, а міській владі створити привабливі умови для роботи легальних таксі (як результат - поліпшення транспортного обслуговування, поповнення міського бюджету).

6.9. Прискорити реформування системи управління комунального транспортного комплексу міста з напрацюванням відповідних механізмів вирішення цієї проблеми, як це передбачено «Стратегією розвитку м. Києва до 2025 року» (як результат - покращення керованістю громадського транспорту, значна економія коштів, поліпшення обслуговування киян).

6.10. Вирішити питання щодо впорядкування та оптимізації маршрутної мережі громадського транспорту для чого здійснити детальне дослідження існуючих пасажиропотоків на міському пасажирському транспорті м. Києва, за результатами яких розробити Транспортну схему м. Києва та визначитись з потрібною кількістю рухомого складу приватної й комунальної власності на маршрутах міста (як результат - поліпшення обслуговування всіх категорій киян, припинення не обгрунтованого дублювання маршрутів, запобігання заторних ситуацій, поліпшення екології).

6.11. Звернутися до Мінінфраструктури щодо визначення інвестора для закінчення в стислий термін будівництва Дарницького вокзального комплексу та провести реконструкцію прилеглої площі з будівництвом підземного тунелю (для трамваїв, легкових автомобілів) від вулиць Ялтинської, Бориспільської до Пражської та продовження лінії метро від станції «Червоний Хутір» (як результат - поліпшення транспортного обслуговування, надходження до бюджету).

6.12. Створити Центр з управління вантажною логістикою (можливо як структурний підрозділ Департаменту транспортної інфраструктури). Серед основних його функцій повинна бути координація роботи сотень тисяч вантажних автомобілів у місті, їх використання, розташування баз дислокації, аналіз їх діяльності, необхідність їх роботи для потреб міста, забезпечення безпеки дорожнього руху (як результат - поліпшення екології, зменшення заторів).

7. Забезпечити запрошення членів Громадської ради при КМДА на публічні заходи за участю Київського міського голови, Голови КМДА В. Кличка.

8. Невідкладно надати відповіді на запити Громадської ради від 26.09.2014 р. щодо:

1) конкретних дій міської влади на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 25 червня 2014 р. № 207 "Про внесення змін до Правил паркування транспортних засобів" та Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо паркування транспортних засобів» від 29.05.2014 р. № 1283-VІІ.

2) Про чинність/не чинність Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м. Києві, конкретні кроки щодо реагування міської влади на неефективне витрачання бюджетних коштів на розроблення Комплексної схеми та притягнення винних осіб до відповідальності.

9. Опрацювати План першочергових кроків, спрямованих на забезпечення принципів відкритості та прозорості при налагодженні діалогу між владою та громадськістю (з урахуванням пропозицій Громадської ради, викладених у Програмі "Кроки відкритості влади до громадян").

Київська міська державна адміністрація
kievcity.gov.ua

Архив блога