Поиск по этому блогу

Translate

Статистика сайта



Flag Counter
суббота, 12 декабря 2009 г.

У Київському метрополітені жодне звернення громадян не залишається поза увагою

Упродовж 11 місяців 2009 року на адресу метрополітену від громадян надійшло 2812 звернень. Найбільше їх надійшло від пасажирів, незадоволених чергами біля касових вікон, відсутності у продажу проїзних квитків, надання касирами решти купюрами не того номіналу, який вимагає пасажир. Як свідчить практика, пік таких звернень припадає на перші та останні числа місяця, коли пасажири масово купують проїзні квитки.

Також багато звернень надходило від пасажирів, незадоволених роботою працівників контрольних пунктів метрополітену. Пасажири не згодні з вимогами працівників метрополітену пред’являти посвідчення у розгорнутому вигляді, сплачувати за перевезення багажу, який підлягає оплаті. Також деякі пасажири намагаються пройти без оплати через контрольний пункт до магазинів та банкоматів, що розташовані за турнікетами, та перевозити багаж на візку чи велосипеди, а це, як відомо, заборонено Правилами користування метрополітеном.

Чимало звернень надійшло з питання пільгового проїзду окремих категорій громадян, найчастіше - порядку надання безкоштовного проїзду учням та пенсіонерам.

Четверте місце у списку посідають звернення від пасажирів, незадоволених інтервалами руху поїздів на всіх лініях метро, особливо в години «пік», та виникненням збоїв у графіку руху поїздів при виникненні порушень у роботі метрополітену.

Вдвоє менше звернень, порівняно з аналогічним періодом минулого року, надійшло від пасажирів, незадоволених розміщенням великої кількості реклами у вагонах та на станціях метрополітену.

Також значно зменшилась кількість звернень стосовно незадовільної роботи пасажирської автоматики. Найбільше з них стосувалися несвоєчасного завантаження автоматів видачі жетонів касирами станцій.

Були у метрополітені і «сезонні» звернення, наприклад, пасажири влітку скаржилися на вентиляцію у вагонах. Більшість з них стосувалась вагонів Крюковського заводу. Після виконання фахівцями заводу робіт з модернізації вентиляційної системи, такі звернення перестали надходити.

Слід наголосити, що у метрополітені виважено ставляться до розгляду кожного звернення пасажирів. На підприємстві діє Порядок розгляду звернень, затверджений начальником метрополітену, розроблений на підставі Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Згідно з вищезазначеним Порядком, при надходженні звернення, яке стосується порушень посадових обов’язків працівниками метрополітену, створюється спеціальна комісія, яка ретельно розглядає всі обставини випадку, переглядає архів відеоспостереження і приймає остаточне рішення щодо правомірності дій причетного працівника. В окремих випадках, до розгляду таких звернень залучаються і самі заявники за їх згодою. За звітний період таких службових перевірок проведено 35.

Згідно з чинним законодавством, всі заявники отримали відповіді на власні звернення: тим, хто залишив адресу, надавались письмові відповіді, а тим, хто залишив номер телефону - відповідь надавалась телефоном.

Водночас, на тлі невдоволень, приємно вирізняються подяки, які надійшли від пасажирів на адресу метрополітену. Із загальної кількості звернень - 2812, за 11 місяців поточного року подяк надійшло 181. Всі вони стосуються окремих історій перебування пасажирів у метро. Проте, якщо охарактеризувати їх зміст загалом, то всі вони атестуються так: «за чуйне ставлення працівників метрополітену до пасажирів».

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 11 декабря 2009 г.

Станціям "Дружби народів" та "Видубичі" виповнилося 18 років

13 грудня 2009 року дві станції Сирецько - Печерської лінії Київського метрополітену — «Дружби народів» та «Видубичі» — відзначили своє повноліття. Цього дня їм виповнилося 18 років.

Створили ці два дива підземного світу архітектори М. Альошкін, А. Крушинський («Дружби народів») і Т. Целіковська («Видубичі») спільно з художниками О. Бородій, А. Бабак.

«Дружби народів» — станція глибокого закладання, знаходиться на глибині 67м, обладнана ескалаторами, стандартна, з вузькими пілонами. В її оздобленні використано пластикові зонти, освітлення у вигляді світлової труби на склепінні. Вперше в упорядженні станції застосовано жовту цеглу. Саме цей матеріал дозволяє уявити, що при спорудженні житлових та громадських будівель даної місцевості в основі застосовувалась цегла. Пропорційність елементів, кольорове поєднання оздоблювальних матеріалів, особливість освітлювальних приладів — все це надає інтер’єру станції неповторності та виразності.

Розташована на важливому перехресті проспекту „Дружби народів” та бульвару Лесі Українки, де знаходяться великі торгівельні центри та низка наукових закладів.

Щодня турнікети цієї станції перетинають 22 тисячі пасажирів.

«Видубичі» — станція мілкого закладання, колонного типу.Проте, не зважаючи на типову конструкцію, архітектору вдалося створити незвичний образ станції, використовуючи неординарний прийом облицювання стелі та центрального залу. Шеренги золотистих алюмінієвих пірамід, втоплених у кесони перекриття, привертають до себе увагу. Колійні стіни світло-бежевого мармуру з художніми вставками і білі колони надають інтер’єру симпатичного вигляду. На приколійних стінах зроблені фрагменти старовинних орнаментів.

Назва станції з об’ємних металевих літер нагадує сиву давнину. У формуванні залу велике навантаження несе ячеїчна стеля з оригінальним підсвітленням. Архітектурно-художнє рішення виконано, виходячи з історичної значимості знаходження станції поблизу розташованого Видубицького монастиря, який був збудований у 18 столітті на крутих схилах Дніпра.

Щодня турнікети цієї станції перетинають понад 30 тисяч пасажирів.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 10 декабря 2009 г.

З 10 грудня 2009 року діє Розпорядження Київської міської державної адміністрації від 12.11.2009 року №1277 "Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі"

Розпорядженням встановлено:

1. Тариф на перевезення пасажирів у метрополітені складає 1,70 грн. за одну поїздку;

2. Вартість одного проїзного квитка на проїзд у метрополітені на місяць складає :
— для фізичних та юридичних осіб складає 95,00 грн., на другу половину місяця — 48,00 грн.,
— для студентів вищих начальних закладів та учнів професійно-технічних навчальних закладів денної форми навчання – 48,00 грн.

3. Вартість одного проїзного квитка на місяць на два види транспорту, один з яких - метрополітен, складає 150,00 грн.

4. Вартість одного проїзного квитка на місяць на чотири види транспорту, один з яких - метрополітен, складає 230,00 грн.

5. Заставна вартість пластикової безконтактної картки складає 7,00 грн.

6. У проїзних квитках на термін дії кількість поїздок не обмежується.

7. Кількість поїздок, яка може бути придбана на пластикову безконтактну картку, не може перевищувати 50 одиниць.

8. Проїзд пільгових категорій громадян здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства України.

У зв’язку з уведенням в дію Розпорядження від 12.12.2009 року №1277, втратило чинність розпорядження Київської міської державної адміністрації від 28.01.2009 року №90 «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху».

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
среда, 9 декабря 2009 г.

Зміна режиму роботи метрополітену 9 грудня

9 грудня 2009 року у зв’язку з проведенням на стадіоні «Динамо» імені Валерія Лобановського футбольного матчу між командами «Динамо» (Київ) – «Барселона» (Іспанія), змінюється режим роботи Київського метрополітену.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

У Київському метрополітені дбають про інвалідів

Нещодавно вся світова спільнота відзначала Міжнародний день інвалідів. До цього дня, а також на підтримку безстрокової акції «Допоможи конкретній людині», започаткованій Київським міським головою Леонідом Черновецьким, та відповідно до міської комплексної програми «Турбота», з метою матеріальної підтримки 174-х непрацюючих інвалідів підприємства, Адміністрація Київського метрополітену надала фінансову допомогу кожному з них у розмірі 80 грн.

Варто наголосити, що багато з непрацюючих нині інвалідів починали свою трудову діяльність на підприємстві ще з відкриття першої дільниці метрополітену й пропрацювали тут все своє трудове життя. Це — Кістень Володимир Трохимович, Куриленко Микола Трохимович, Андрєєва Лідія Михайлівна та інші. Загалом же, без уваги з боку керівництва метрополітену не обходиться жоден інвалід – працюючий чи непрацюючий, хто потребує конкретної допомоги.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Заява щодо "порушень" у сфері державних закупівель

Сьогодні засоби масової інформації з посиланням на сайт Міністерства внутрішніх справ України розповсюдили інформацію про закупівлю службовими особами Київського метрополітену за нібито завищеними цінами запасних частин для вагонів метро та обладнання для станцій метрополітену, чим завдали збитків міському бюджету.
Прес-служба Київського метрополітену офіційно заявляє, що численні перевірки контролюючих органів, що почалися у листопаді минулого року після підвищення тарифів на проїзд до 2,00 грн., і продовжуються досі, не засвідчили ані "викриття службових осіб", ані "завищених цін", ані "нанесення збитків міському бюджету на суму 22,1 млн. грн.". Зазначаємо, що закупівлі Київським метрополітеном товарів і послуг проходили і проходять у відповідності до діючого законодавства.
Принагідно повідомляємо, що станом на 15:00 9 листопада 2009 року КП "Київський метрополітен" не отримував постанову про відкриття прокуратурою міста кримінальної справи.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
суббота, 5 декабря 2009 г.

З 5 грудня 2009 року всі станції Київського метрополітену працюватимуть у звичайному режимі, який діяв до 1 грудня п.р.

Нагадаємо, з 1 грудня вестибюлі №2 станцій «Нивки», «Героїв Дніпра», «Позняки», «Хрещатик» були відчинені для пасажирів лише у робочі дні з 7:00 до 19:00.
Зважаючи на чисельні звернення киян, з суботи 5 грудня графіки роботи зазначених станцій будуть відновлені.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Архив блога