Поиск по этому блогу

Translate

Статистика сайта



Flag Counter
среда, 7 апреля 2010 г.

В Київському метрополітені дбають про пасажирів з обмеженими фізичними можливостями

З метою поліпшення культури обслуговування пасажирів та створення сприятливих умов для людей з обмеженими фізичними можливостями, у Київському метрополітені триває робота щодо забезпечення належного рівня обслуговування інвалідів.

Протягом I кварталу поточного року для осіб з обмеженими фізичними можливостями влаштовано 8 додаткових металевих поручнів поруч із існуючими колясочними з’їздами. До кінця року планується встановити ще 3 таких поручні. Окрім цього, на станції "Святошин" виконано заміну існуючого металевого колясочного з’їзду на гранітний.

Принагідно повідомляємо, що до кінця року планується обладнати відео-інформаційними системами 135 вагонів та 11 станцій метрополітену, придбати 10 сучасних вагонів, пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями, влаштувати 76 попереджувальних рельєфних смуг на 38 станціях, влаштувати 173 попереджувальні рельєфні смуги на першій та останній сходинках сходових маршів пересадних вузлів, станцій та підземних переходів.

Також у метрополітені діють та безперечно виконуються працівниками станцій інструкції «Про порядок проїзду в метрополітені пасажирів-інвалідів на колясках» та «Про порядок проїзду в метрополітені інвалідів по зору І та ІІ груп».

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 6 апреля 2010 г.

Відтепер працівники станцій Київського метрополітену будуть боротися за звання "Краща станція року" та "Кращий працівник року"

З 1 квітня 2010 року набирає чинності Положення «Про кращий колектив станції комерційної служби», метою введення якого є поліпшення якості обслуговування пасажирів та підвищення мотивації працівників кас та контрольних пунктів до якісної та ефективної роботи.

Основними критеріями оцінки роботи працівників є доброзичливе ставлення до пасажирів, відсутність обґрунтованих скарг.

Вже за підсумками II кварталу 2010 р. буде обрано три кращих колективи станцій та кращі працівники за професіями: старший касир, касир, контролер та інспектор.

Працівники кращих станцій отримуватимуть грамоти та матеріальне заохочення.

За підсумками 2010 року буде обрана «Краща станція року» та «Кращий працівник року».

Тому, коли ви побачите на станції грамоту «Кращий колектив», то можете розраховувати на максимально якісне обслуговування і всебічну допомогу з боку працівників метрополітену.

Ми прагнемо, щоб після знаходження в метрополітені, у вас залишалися лише позитивні емоції.

Ми будемо й надалі робити все, щоб забезпечувати вам комфортне знаходження в метрополітені на всіх станціях без виключення.

Для нас важлива ваша думка, тому просимо свої відгуки про роботу працівників кас та контрольних пунктів залишати за телефоном «Гарячої лінії метрополітену» 537-55-05 або на сайті метрополітену www.metro.kiev.ua

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Київський метрополітен запрошує відомих людей озвучувати станції

Київський метрополітен, у рамках заходів з підготовки відзначення 50-річчя, планує залучити людей, голоси яких знають і люблять пасажири, озвучувати станції метрополітену.
Запрошуємо відомих політиків та артистів взяти участь у нашому проекті. Також нам цікава думка пасажирів, чий голос вони хотіли б чути у метрополітені.
Просимо до 1 травня 2010 року надсилати свої пропозиції на адресу оргкомітету 50letmetro@metro.kiev.ua з обов’язковим зазначенням:

- Прізвища та ім’я особи, голос якої буде звучати у метрополітені;
- рід занять;
- назви станції, яку бажаєте озвучувати.

Проект безкоштовний, як для метрополітену, так і для відомих людей, які будуть озвучувати інформацію у метрополітені.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 30 марта 2010 г.

Виповнюється 10 років станції "Дорогожичі"

30 березня 2000 року на Сирецько-Печерській лінії гостинно відчинила свої двері нова станція — "Дорогожичі".

Проектували станцію архітектори В. Гнєвишев, М. Альошкін, Т. Целіковська, будували — ВАТ "Київметробуд". Станція глибокого закладення, з’єднується з одним підземним вестибюлем чотиристрічковим двомаршевим ескалатором.

Ідею авторів стосовно відходу від традиційного промвестибюлю і об’єднання його з вестибюлем у одній конструкції було реалізовано саме тут. Комплекс станції вийшов настільки вдалим, що був запропонований на Державну премію в області архітектури. Незвичний інтер’єр самої станції з білими пілонами органічно з’єднаний з лавами. Замість звичного візуального зменшення товщини пілонів, тут вона підкреслена облицюванням платформних проходів та баз пілонів полірованим зеленим мармуром. Кожний з проходів має розвинений потужний портал із білого мармуру та підлогу із рожевого граніту. Із такого ж граніту зроблена підлога платформ. Акцент було спрямовано на відчуття циліндричного об’єму центрального залу – стеля білого кольору з двома лініями освітлення продовжує плавну геометрію порталів та контрастує з чорною гранітною підлогою.

Естетичний вигляд станції закладений в м’якості ліній всього об’єму і його індивідуальних архітектурних елементах. Все це надає враження легкості, простоти та новизни. Архітектурно-художньому рішенню авторами майстерно надано співзвучності. На приколійних стінах, узгоджуючись з архітектурним задумом, розташована назва станції з об’ємних мармурових літер.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Київський метрополітен працює у штатному режимі. Про це заявив начальник Київського метрополітену Петро Мірошников під час брифінгу 30 березня

«Вчора вранці в Московському метрополітені пролунали два сплановані вибухи, що призвели до численних людських жертв. Ми отримали повну інформацію про те, що сталося у Москві — сказав Петро Володимирович. — З урахуванням цієї події, зараз персонал нашого підприємства, в першу чергу, це персонал станцій та машиністи отримали додаткові інструктажі щодо дій при виникненні подібних ситуацій у Київському метрополітені. Окрім цього, Лінійне управління УВС Київського метрополітену відпрацьовує свої заходи щодо посилення громадського порядку.

Ми також розраховуємо на активність наших пасажирів відповідно до оголошень по гучномовному оповіщенню, у яких просимо пасажирів метрополітену бути пильнішими, і якщо хтось з них помітить залишені предмети, негайно про це повідомляти персонал станції або співробітника УВС.

У будь-якому випадку, при виникненні позаштатних ситуацій ми діятимемо відповідно до діючих інструкцій, які повністю регулюють поведінку та взаємодію нашого персоналу і співробітників УВС. Інструкції розроблені на основі досвіду інших метрополітенів, а також на підставі тактичних навчань з практичним відпрацювання дій, що постійно проводяться на станціях та об’єктах метрополітену» — підкреслив керівник метрополітену.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 26 марта 2010 г.

На Святошинсько-Броварській лінії курсує "Історичний вагон"

25 березня 2010 року зі станції "Університет" Святошинсько-Броварської лінії у складі одного з поїздів розпочав курсувати "Історичний вагон" Київського метрополітену. Рух цього незвичного музею на колесах організовано в рамках підготовки підприємства до відзначення 50-річчя від дня введення в експлуатацію першої дільниці КП "Київський метрополітен".

Оформлення "Історичного вагону" виконано спільними зусиллями дизайнерів та працівників метрополітену на базі вагону типу "Є" 1969 року випуску. Особливість вагонів цього типу у тому, що для внутрішнього оздоблення у ньому використовувалися дерев’яні деталі, зокрема, рами вікон, а для обклеювання стін вагонів — так званий лінкруст, один з найцінніших видів шпалер.

У вагоні розміщено фотокопії історичних відомостей про метрополітен з моменту його введення в експлуатацію та копії світлин, наданих працівниками, що споруджували столичну підземку та трудилися у ній упродовж півстоліття.

Майже два місяці тривала пошукова робота історичних матеріалів Київського метрополітену для створення "Історичного вагону". Понад 300 історичних фото, публікації з газет, грамот, відгуків надійшло на адресу метрополітену. Всі оригінали, які були надані, опрацьовані та повернуті власникам. Найбільшу допомогу з організації збору історичної інформації надали ветерани підприємства.

Свою культурно-просвітницьку місію "Історичний вагон" виконуватиме першою гілкою метрополітену. Основною метою його виходу на лінію є якнайширше ознайомлення пасажирів з історією підприємства та популяризація транспорту, яким вони користуються упродовж багатьох років.

На церемонії пуску були мер міста Києва Л.М. Черновецький, заступник голови Київської міської державної адміністрації В.Є. Міронов, начальник Управління транспорту КМДА О.І. Бархатов, ветерани та працівники Київського метрополітену. Всі вони проїхалися "Історичним вагоном".

Як зазначив начальник Київського метрополітену Петро Мірошников, окрім Музею на колесах, пасажирів очікують й інші приємні сюрпризи — незабаром на лінію вийдуть фотопотяг та артпотяг, що міститимуть фотокопії робіт найкращих митців столиці.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 16 марта 2010 г.

У Київському метрополітені підтримується належний рівень пожежної безпеки

У Київському метрополітені постійно ведеться пожежно-профілактична робота, метою якої є підтримання належного рівня пожежної безпеки об'єктів метрополітену.

Наразі, для оперативного реагування на прояви диму в службових приміщеннях метрополітену, використовуються димові сповіщувачі ДИП-1, ДИП-2, ДИП-3. Працівники Служби сигналізації регулярно перевіряють роботу даних сповіщувачів для подовження терміну експлуатації та, в разі необхідності, ремонтують їх.

Окрім цього, службою здійснюється планова заміна сповіщувачів на сертифіковані типу СПД-3, досконаліші за своїми техніко-експлуатаційними характеристиками. Так, в період з листопада 2009 року по березень 2010 року було замінено 253 сповіщувачі на станціях "Палац спорту", "Дружби народів", "Харківська" та "Мінська".

Принагідно повідомляємо, що робота з заміни сповіщувачів триватиме. До кінця року планується замінити 931 сповіщувач на станціях: "Позняки", "Героїв Дніпра", "Республіканський стадіон", "Осокорки", "Оболонь", "Видубичі", "Львівська брама", "Лук'янівська", "Золоті ворота", "Кловська".

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Архив блога