Поиск по этому блогу

Translate

Статистика сайта



Flag Counter
среда, 24 июня 2009 г.

Розкриття тендерних пропозицій Київського метрополітену

22 червня 2009 року о 14 годині в Адміністрації Київського метрополітену відбулася процедура розкриття тендерних пропозицій учасників торгів на закупівлю вагонів метрополітену та супровідних послуг за кошти Європейського банку реконструкції та розвитку, які пройшли попередню кваліфікацію та були допущені до подачі тендерних пропозицій.

Після проведення попередньої кваліфікації до участі у тендері були запрошені наступні компанії:

ВАТ «Крюківський вагонобудівний завод» - Україна;
ЗАТ «Вагонмаш» - Росія
CAF S.A – Іспанія
Hyundai Rotem Company – Корея
Тендерні пропозиції надали компанії ВАТ «Крюківський вагонобудівний завод» - Україна, ЗАТ «Вагонмаш» - Росія та компанія CAF S.A - Іспанія. Компанія Hyundai Rotem Company письмово повідомила про свою відмову щодо участі у тендері.

На розкритті тендерних пропозицій були присутні представники Київського метрополітену, Європейського банку реконструкції та розвитку і учасники торгів.

Всі пропозиції були відкриті відповідно до інструкції розкриття тендерних пропозицій представлені банком та складеній згідно «Принципів та правил закупівель товарів та послуг Європейського банку реконструкції та розвитку».

Надані тендерні пропозиції будуть детально вивчатися робочою групою у складі спеціалістів метрополітену та закордонних консультантів щодо їх відповідності вимогам замовника. За результатами своєї діяльності робоча група надасть пропозиції ЕБРР щодо визначення переможця торгів.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
понедельник, 22 июня 2009 г.

Ремонт ескалаторів на станції "Золоті ворота"

22 червня 2009 року розпочався плановий капітальний ремонт ескалатора № 2 нижнього нахилу станції «Золоті ворота», який триватиме до 3 вересня п.р.

Окрім цього, продовжується капітальний ремонт ескалатора № 2 верхнього нахилу станції «Золоті ворота», який триватиме до 10 серпня п.р.

Для довідки: з початку поточного року у Київському метрополітені було проведено 4 капітальні ремонти ескалаторів на станціях «Арсенальна» (1), «Університет» (1), Золоті ворота (2) та здійснено ремонт головного валу ескалатора на станції «Політехнічний інститут».

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Турнір з настольного тенісу серед працівників метрополітену

17 червня 2009 року вперше в спортивному залі електродепо «Харківське» відбувся турнір з настольного тенісу серед працівників метрополітену, ініційований та організований членами Молодіжної ради. На початку оголошення турніру заявку на участь у турнірі подали 20 чоловік, але взяли участь всього 8 учасників. На змагання прийшли лише дійсні шанувальники цього виду спорту.

Переможець турніру отримає право приймати участь у Спартакіаді серед Асоціації метрополітенів. Серед них – Фара Євген та Присяжнюк В’ячеслав, які представляли електродепо «Дарниця», Клименко Євген – служба «Електропостачання», Мелещенко Андрій та Кирильчук Валерій – електродепо «Харківське», Опеха Віктор та Ком Олексій – служба «Колії», Молчанов Сергій – Дирекція будівництва метрополітену.

У півфіналі зустрілися дві пари: Присяжнюк В’ячеслав – Мелещенко Андрій і Фара Євген – Опеха Віктор. Напруженою була боротьба за вихід у фінал. Ніхто не хотів поступатися позиціями, але гра визначила фіналістів. Ними стали Мелещенко Андрій – шанувальник настільного тенісу та Присяжнюк В’ячеслав – переможець Спартакіади серед метрополітенів України. Зустрілися справжні майстри ракетки, які різними підкрутами прагнули виграти подачу у противника. Рахунок партій становив 2:2. Але цього дня вдача посміхнулася знову В’ячеславу, який став переможцем турніру з настільного тенісу.

Молодіжна рада висловлює подяку всім тим, хто прийшов вболівати і підтримував учасників турніру, а також начальнику електродепо «Харківське» Володимиру Пашку за надану можливість проведення турніру у спортзалі депо, Кульгейко Михайлу за надану фотосесію та всім членам Молодіжної ради, які допомогали у інформуванні щодо проведення турніру та формуванні списків учасників.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 16 июня 2009 г.

Ремонт ескалаторів на станції "Золоті ворота"

15 червня 2009 року розпочався плановий капітальний ремонт ескалатора № 2 верхнього нахилу станції «Золоті ворота», який триватиме до 10 серпня 2009 року.

Окрім цього, продовжується капітальний ремонт ескалатора № 3 нижнього нахилу станції «Золоті ворота», який триватиме до 19 червня 2009 року.

Для довідки: з початку поточного року у Київському метрополітені було проведено 3 капітальні ремонти ескалаторів на станціях «Арсенальна» (1), «Університет» (1), Золоті ворота (1) та здійснено ремонт головного валу ескалатора на станції «Політехнічний інститут».

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 2 июня 2009 г.

День захисту дітей

На виконання Указу Президента України від 30.05.1998 № 568 «Про День захисту дітей» та Розпорядження КМДА від 26.05.09 № 614 «Про відзначення Дня захисту дітей у м. Києві», 1 червня поточного року в актовому залі Київського метрополітену було організовано свято для дітей-інвалідів та дітей-сиріт працівників метрополітену за участю артистів «Театру української традиції «Дзеркало».

Після завершення вистави дітям було накрито солодкий стіл.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 22 мая 2009 г.

23 та 24 травня станції "Червоний хутір", "Академмістечко" і "Житомирська" відзначатимуть день пуску

23 травня 2008 року на Сирецько-Печерській лінії була відкрита станція «Червоний хутір».

«Червоний хутір» — станція берегового типу, колонна, мілкого закладення. В інтер’єрі станції застосовані довговічні опоряджувальні матеріали. Стіни, колони вестибюлів та розподільчих залів виконані з мармуру. Підлога платформної дільниці та вестибюлів виконана з шліфованих плит гранітів Покостівського (сірого) та Межирічського (червоного). Край платформи – з сірого термообробленого граніту. Обмежувальна лінія - з вохристої керамічної плитки з об’ємною фактурою, що дозволяє відчути її людям з вадами зору.

Проектували станцію «Червоний хутір» архітектори Т. Целіковська, В. Гневишєв, Ю. Кравченко, А. Юхновський, за участю К. Бадяєвої.
Минулого року станція стала справжнім дарунком до Дня Києва для майже восьми тисяч людей, які щодня перетинають її турнікети.

24 травня 2003 року на Святошино-Броварській лінії одночасно були введені в експлуатацію станції «Академмістечко» та «Житомирська».
«Академмістечко» — станція мілкого закладення, двоярусна, її конструкція не тільки дозволяє оптимізувати напрями руху пасажирів, а й є прекрасним просторовим рішенням. Має три маршевих сходи, один з яких знаходиться посеред платформи. У огорожу галереї, облицьовану білим мармуром, вмонтовано яскраві вітражні вставки. Центральна візуальна вісь станції підкреслюється люстрами із кулястими світильниками молочно-білого кольору, та такими ж бра на колонах.
Проектували станцію «Академмістечко» архітектори Т. Целіковська, В. Гнєвишев, М. Альошкін, А. Крушинський.

«Житомирська» — станція мілкого закладання, односклепінна, просторове рішення виконано за допомогою об'єднання об'ємів касових вестибюлів та центрального залу, підкресленого радіальними розшивками по склепінню. Крім того, над платформами розташоване окреме люмінісцентне освітлення на полегшених алюмінієвих апарелях. Склепіння має м’який жовтий колір, підлога складена з чорного та червоного граніту.

Проектували станцію «Академмістечко» архітектори М. Альошкін, Т. Целіковська, В. Гнєвишев за участю О. Панченка.
Нині станцією «Академмістечко» щодня користується майже 50 тисяч пасажирів, а станцією «Житомирська» — трохи менше 45 тисяч пасажирів.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 21 мая 2009 г.

В черговий раз проблеми київського метрополітену використовуються політиками для власного піару

Так прокоментувала начальник прес-служби Київського метрополітену Надія Шумак заяву голови Київської управи Української народної партії Володимира Шовкошитного. За словами Шумак, представник УНП абсолютно не володіє ситуацією на підприємстві, інакше не робив би таких гучних та безпідставних заяв.

«Справа у тому, що ініціювати перевірку Контрольно-ревізійного управління не потрібно, оскільки саме зараз представники цієї поважної установи у плановому порядку працюють на підприємстві. А в цілому, метрополітен перевіряється різними контролюючими організаціями кілька десятків разів на рік» — сказала Надія Шумак.

Фінансові показники підприємства свідчать, що розрахунки політика, не обізнаного у господарській діяльності метрополітену, далекі від істини. Зокрема, пан Шовкошитний не знає, що 22% пасажирів метро – чисті пільговики, 6% пасажирів - студенти, які їздять за тарифом 50 відсотків від вартості проїзду, 23% пасажирів користуються річними проїзними, у яких вартість проїзду закладена на рівні 50 копійок за одну поїздку. І лише 49 % пасажирів сплачують за проїзд 1,70 грн.

«Так само представник УНП не відає про те, що у першому кварталі нинішнього року витрати підприємства на забезпечення життєдіяльності перевищили на 67 млн. грн. його доходи. Але це не результат «неефективного управління коштами», як зазначає Шовкошитний, а результат того, що вже півроку бюджети перестали дотувати метрополітен та компенсовувати витрати на перевезення пільгових пасажирів. Нині підприємство змушене боротися за виживання лише власними силами.

Прикро, що задля одноденного піару політики можуть робити непродумані висновки. Хочеться порадити представникам політичних партій більше дбати про імідж – свій і партії, а то в гонитві за миттєвою славою можна розгубити останні крихти довіри виборців» — сказала прес-секретар столичного метро.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Архив блога