Поиск по этому блогу

Translate

Статистика сайта



Flag Counter
пятница, 25 декабря 2009 г.

Про роботу Київського метрополітену у новорічну ніч

У зв’язку з проведенням загальноміських Новорічних та Різдвяних заходів та з метою забезпечення перевезення пасажирів у новорічну ніч, буде змінено режим роботи Київського метрополітену.

Так, у ніч з 31 грудня 2009 року на 1 січня 2010 року роботу Київського метрополітену буде продовжено на 2 години 30 хвилин.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
среда, 23 декабря 2009 г.

23 грудня 2009 року на станції "Лук'янівська" розпочався капітальний ремонт ескалатора

23 грудня 2009 року на станції "Лук'янівська" Сирецько-Печерської лінії розпочався капітальний ремонт ескалатора № 1. Ремонт триватиме до 12 березня 2010 року.

Нагадуємо, що до 29 грудня п.р. триватиме ремонт ескалатора № 2 на станції "Хрещатик – 1" (вихід на вулицю Хрещатик) Святошино-Броварської лінії. Окрім цього, 22 грудня закінчився ремонт ескалатора № 1 нижнього нахилу на станції "Шулявська".

Повідомляємо, що з початку поточного року було виконано 9 ремонтів ескалаторів (6 – на станції "Золоті ворота", 1 – на станції "Арсенальна", 1 – на станції "Університет" та 1 – на станції "Шулявська"), а також ремонти головних валів на станціях "Політехнічний інститут" та "Либідська".

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 22 декабря 2009 г.

Київський метрополітен піклується про дітей-інвалідів та сиріт

Щороку, у переддень Святого Миколая, у Київському метрополітені для дітей-інвалідів, сиріт та дітей з багатодітних родин влаштовуються святкові дозвілля. Цієї п’ятниці, 18 грудня, у рамках організації річних заходів для дітей та з метою популяризації кращих традицій, звичаїв та обрядів українського народу, на запрошення адміністрації метрополітену, артисти Театру Української традиції «Дзеркало» дарували маленьким підопічним дитячу виставу «Золотий пряник».

Нині на піклуванні в метрополітені знаходиться 49 дітей – інвалідів, сиріт та дітей з багатодітних родин. Рік у рік адміністрація підприємства виділяє додаткові кошти для проведення їх змістовного відпочинку, зокрема, закупляє для них подарунки, квитки на головну ялинку міста Києва та казковий бал – маскарад, показ дитячих вистав та інше.

Незабаром малюки залюбки відвідають загальноміські Новорічні та Різдвяні заходи, які організовує Головне управляння культури і мистецтва Київської міської державної адміністрації.

В світле свято Коляди, Нового року, Різдва Христового КП «Київський метрополітен» щиро вітає всіх дітей та батьків:
Хай буде Новий рік схожий на диво,
Щоб кожен день жилося радісно й щасливо,
Щоб здійснилися задуми і мрії,
І щастям повнились надії!

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
воскресенье, 20 декабря 2009 г.

Київський метрополітен розпочав модернізацію освітлення у вагонах

З метою забезпечення нормованого рівня освітленості вагонів поїздів, у Київському метрополітені розпочалась заміна ламп розжарювання на світлодіодні освітлювальні модулі.

Наразі в трьох вагонах, які курсують на Святошино-Броварській лінії, встановлено 90 модулів сучасного освітлення з ресурсом роботи до 100 тис. годин.

Використання світлодіодних модулів дозволяє зменшити витрати електроенергії на освітлення вагонів у 4-5 разів. Ресурс роботи світлодіодних модулів дозволяє експлуатувати їх понад 10 років.

Після успішного завершення дослідної експлуатації і отримання позитивних висновків, планується поступово модернізувати освітлення у всіх вагонах.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 17 декабря 2009 г.

33 роки тому було введено в дію Куренівсько-Червоноармійську лінію Київського метрополітену

17 грудня 2009 року виповнилося 33 роки з дня відкриття Куренівсько-Червоноармійської лінії метрополітену з трьома станціями - "Майдан Незалежності", "Поштова площа" та "Контрактова площа". Нині ця лінія метрополітену має довжину 13,2 км і налічує 12 станцій. Щодоби лінією користуються майже 560,5 тисяч пасажирів. Найкоротший перегін на лінії між станціями "Либідська" – "Палац "Україна", що складає 835 м, найдовший – між станціями "Петрівка" – "Оболонь" — 1 км 716 м.

"Майдан Незалежності" — центральна станція Куренівсько-Червоноармійської лінії, перша пересадна. Станція глибокого закладання з новою конструктивною схемою – колонна, обладнана ескалаторами. При спорудженні станцій Київського метрополітену тут вперше вжито мармурові колійні стіни. Незвичні колони ніби створені з плісированого білого паперу. Правда, дещо невдалим виявилося закарнизне освітлення, яке, відповідно до задуму авторів, повинно було "відірвати" склепіння від колон. У 80-ті роки інститут розробляв варіанти проекту модернізації освітлення цієї станції, однак за браком коштів вони не були реалізовані.

Водночас, внутрішній підземний простір самої станції повністю розкрито завдяки застосуванню конструкцій з металевими колонами-пілонами невеликого перерізу, внаслідок чого середній і боковий зали зливаються в єдиний об’єм. Станція розташована під головною магістраллю Києва. Пасажири потрапляють на станцію з підземного переходу, спорудженого під Майданом Незалежності. Після реконструкції, ця площа перетворилася в багатоярусний ансамбль, що завершується монументом на честь незалежності України.

Станція двічі змінювала свою назву: на момент відкриття вона була "Площа Калініна", майже через рік, а саме 17.10.1977 року стала "Площа Жовтневої революції", а з 26.08.1991року носить назву "Майдан Незалежності".

У березні 2004 року на станції було модернізовано обладнання, введені в експлуатацію система управління роботою станції з телекеруванням та система комп’ютерної маршрутної централізації.

Для зручності пасажирів відкрито два пересадних вузла між станціями "Майдан Незалежност" та "Хрещатик".

Станція побудована за проектом групи архітекторів у складі: М. Коломійця, І. Масленкова, М. Сиркіна за участю Ф. Заремби. Художнє оформлення здійснював художник І. Марчук.

"Поштова площа" — станція мілкого закладання, колонна. Проектна назва станції – "Річковий вокзал", тому архітектура станції в цілому та в деталях відповідає цій назві. Облицювання колійних стін блакитною керамічною плиткою, білі мармурові колони з майоліковими вставками, світильники у кесонах перекриття у формі якорів та вітраж у торці станції – все це підкреслює, що пасажир знаходиться біля Дніпра. Доволі звужена посадкова платформа свідчить про несприятливі умови будівництва по вулиці Сагайдачного та незначним пасажиропотоком на станції.

Своєрідне світлотехнічне рішення центрального залу платформи: світлові поперечні лінії, виконані з ґрунтового опалового скла складної форми з накладками, з литих алюмінієвих кілець, заглиблюючись у перспективу, створюють враження суцільної площини, що світиться, і асоціюються то з рибальськими сітками, то з чайками і хвилями Дніпра.

Підземний вестибюль і виходи з нього розміщені на площі, яка зберегла стару назву, біля будинку колишньої поштової станції . Два виходи: один – з боку Річкового вокзалу, спорудженого у 1961 році, другий – з боку фунікулера, збудованого у 1902-1905 рр. для сполучення Верхнього міста з Подолом.

Станція побудована за проектом групи архітекторів у складі: В. Богдановського, І. Масленкова, Т. Целіковської за участю А. Крушинського. Художнє оформлення здійснювали художники І. Левицька, Ю. Кисличенко.

"Контрактова площа" (до 19.10.1990 року – "Червона площа") — станція мілкого закладання, колонна. Особливості конструкції – надтонка колона з металу, навіть при облицюванні мармуром виглядає незвично вузькою. Зі сторони вестибюлів балки над сходами були віддані на відкуп художникам, які своїм мистецтвом розкрили тему Подолу. Історія цього району міста знайшла своє відображення в архітектурно-художньому рішенні станції метро.

Станцію збудовано на однойменній площі Подолу, в одному з найдавніших місць Києва – в районі вулиць Верхній та Нижній вали, Хорєва і Героїв Трипілля.

Станція побудована за проектом групи архітекторів у складі: Б. Приймака, І. Масленкова, Ф. Заремби. Художнє оформлення здійснювали художники І. Левицька, Ю. Кисличенко.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
суббота, 12 декабря 2009 г.

У Київському метрополітені жодне звернення громадян не залишається поза увагою

Упродовж 11 місяців 2009 року на адресу метрополітену від громадян надійшло 2812 звернень. Найбільше їх надійшло від пасажирів, незадоволених чергами біля касових вікон, відсутності у продажу проїзних квитків, надання касирами решти купюрами не того номіналу, який вимагає пасажир. Як свідчить практика, пік таких звернень припадає на перші та останні числа місяця, коли пасажири масово купують проїзні квитки.

Також багато звернень надходило від пасажирів, незадоволених роботою працівників контрольних пунктів метрополітену. Пасажири не згодні з вимогами працівників метрополітену пред’являти посвідчення у розгорнутому вигляді, сплачувати за перевезення багажу, який підлягає оплаті. Також деякі пасажири намагаються пройти без оплати через контрольний пункт до магазинів та банкоматів, що розташовані за турнікетами, та перевозити багаж на візку чи велосипеди, а це, як відомо, заборонено Правилами користування метрополітеном.

Чимало звернень надійшло з питання пільгового проїзду окремих категорій громадян, найчастіше - порядку надання безкоштовного проїзду учням та пенсіонерам.

Четверте місце у списку посідають звернення від пасажирів, незадоволених інтервалами руху поїздів на всіх лініях метро, особливо в години «пік», та виникненням збоїв у графіку руху поїздів при виникненні порушень у роботі метрополітену.

Вдвоє менше звернень, порівняно з аналогічним періодом минулого року, надійшло від пасажирів, незадоволених розміщенням великої кількості реклами у вагонах та на станціях метрополітену.

Також значно зменшилась кількість звернень стосовно незадовільної роботи пасажирської автоматики. Найбільше з них стосувалися несвоєчасного завантаження автоматів видачі жетонів касирами станцій.

Були у метрополітені і «сезонні» звернення, наприклад, пасажири влітку скаржилися на вентиляцію у вагонах. Більшість з них стосувалась вагонів Крюковського заводу. Після виконання фахівцями заводу робіт з модернізації вентиляційної системи, такі звернення перестали надходити.

Слід наголосити, що у метрополітені виважено ставляться до розгляду кожного звернення пасажирів. На підприємстві діє Порядок розгляду звернень, затверджений начальником метрополітену, розроблений на підставі Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Згідно з вищезазначеним Порядком, при надходженні звернення, яке стосується порушень посадових обов’язків працівниками метрополітену, створюється спеціальна комісія, яка ретельно розглядає всі обставини випадку, переглядає архів відеоспостереження і приймає остаточне рішення щодо правомірності дій причетного працівника. В окремих випадках, до розгляду таких звернень залучаються і самі заявники за їх згодою. За звітний період таких службових перевірок проведено 35.

Згідно з чинним законодавством, всі заявники отримали відповіді на власні звернення: тим, хто залишив адресу, надавались письмові відповіді, а тим, хто залишив номер телефону - відповідь надавалась телефоном.

Водночас, на тлі невдоволень, приємно вирізняються подяки, які надійшли від пасажирів на адресу метрополітену. Із загальної кількості звернень - 2812, за 11 місяців поточного року подяк надійшло 181. Всі вони стосуються окремих історій перебування пасажирів у метро. Проте, якщо охарактеризувати їх зміст загалом, то всі вони атестуються так: «за чуйне ставлення працівників метрополітену до пасажирів».

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 11 декабря 2009 г.

Станціям "Дружби народів" та "Видубичі" виповнилося 18 років

13 грудня 2009 року дві станції Сирецько - Печерської лінії Київського метрополітену — «Дружби народів» та «Видубичі» — відзначили своє повноліття. Цього дня їм виповнилося 18 років.

Створили ці два дива підземного світу архітектори М. Альошкін, А. Крушинський («Дружби народів») і Т. Целіковська («Видубичі») спільно з художниками О. Бородій, А. Бабак.

«Дружби народів» — станція глибокого закладання, знаходиться на глибині 67м, обладнана ескалаторами, стандартна, з вузькими пілонами. В її оздобленні використано пластикові зонти, освітлення у вигляді світлової труби на склепінні. Вперше в упорядженні станції застосовано жовту цеглу. Саме цей матеріал дозволяє уявити, що при спорудженні житлових та громадських будівель даної місцевості в основі застосовувалась цегла. Пропорційність елементів, кольорове поєднання оздоблювальних матеріалів, особливість освітлювальних приладів — все це надає інтер’єру станції неповторності та виразності.

Розташована на важливому перехресті проспекту „Дружби народів” та бульвару Лесі Українки, де знаходяться великі торгівельні центри та низка наукових закладів.

Щодня турнікети цієї станції перетинають 22 тисячі пасажирів.

«Видубичі» — станція мілкого закладання, колонного типу.Проте, не зважаючи на типову конструкцію, архітектору вдалося створити незвичний образ станції, використовуючи неординарний прийом облицювання стелі та центрального залу. Шеренги золотистих алюмінієвих пірамід, втоплених у кесони перекриття, привертають до себе увагу. Колійні стіни світло-бежевого мармуру з художніми вставками і білі колони надають інтер’єру симпатичного вигляду. На приколійних стінах зроблені фрагменти старовинних орнаментів.

Назва станції з об’ємних металевих літер нагадує сиву давнину. У формуванні залу велике навантаження несе ячеїчна стеля з оригінальним підсвітленням. Архітектурно-художнє рішення виконано, виходячи з історичної значимості знаходження станції поблизу розташованого Видубицького монастиря, який був збудований у 18 столітті на крутих схилах Дніпра.

Щодня турнікети цієї станції перетинають понад 30 тисяч пасажирів.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Архив блога