Поиск по этому блогу

Translate

Статистика сайта



Flag Counter
пятница, 28 мая 2010 г.

Київський метрополітен забезпечить перевезення пасажирів у святкові дні

На підставі розпорядження КМДА від 30.03.2010 №195, Київський метрополітен забезпечить перевезення пасажирів під час проведення загальноміських заходів до Дня столиці та Дня Києва 29 та 30 травня 2010 року.

Відтак, 29 травня 2010 року з 20год 00хв до 23год 30хв на Святошинсько-Броварській та Куренівсько-Червоноармійській лініях передбачена видача додаткових резервних составів на лінії при збільшенні пасажиропотоку.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

З 27 травня по 8 липня 2010 року буде проводитися ремонт ескалатора на станції "Шулявська"

27 травня 2010 року на станції "Шулявська" Святошинсько-Броварської лінії розпочався капітальний ремонт ескалатора № 1 верхнього нахилу. Ремонт триватиме до 8 липня п.р.

Окрім цього, на станції "Лук'янівська" триває ремонт ескалатора № 2, термін закінчення ремонту — 20 липня п.р.

Для довідки: з початку поточного року було виконано ремонти чотирьох ескалаторів на станціях: "Арсенальна" - ескалатор №3 верхнього нахилу, "Шулявська" - ескалаторів № 3 верхнього та нижнього нахилів та "Лук'янівська"- ескалатор № 1.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 21 мая 2010 г.

Станції "Червоний хутір" виповнюється два роки

23 травня 2010 року виповнюється 2 роки з моменту введення в експлуатацію станції мілкого закладення „Червоний хутір”.

Станція споруджена за проектом групи авторів:
головного інженера проекту – Хавіна Олександра Борисовича,
головного архітектора проекту – Целіковської Тамари Олексіївни,
архітекторів – Гневишєва В. Л. , Кравченка Ю. О., Юхновського А. П., за участю Бадяєвої К. В.

У складі станційного комплексу розміщені пасажирські, службові та технологічні приміщення, які забезпечують роботу станції та контроль за станом усіх конструкцій і технологічних систем як, власне, станції, так і прилеглих полуперегонів дільниці метрополітену. На станції „Червоний хутір” введена в експлуатацію система управління роботою станції з телекеруванням.

В інтер’єрі станції застосовані довговічні опоряджувальні матеріали. Стіни вестибюлів та розподільчих залів виконані з коричневого мармуру, колійні стіни - з бежевого мармуру, колони – з бежевого мармуру зі вставками з коричневого мармуру. Підлога платформної дільниці та вестибюлів виконана з шліфованих плит гранітів Покостівського (сірого) та Межирічського (червоного). Край платформи – з сірого термообробленого граніту. Обмежувальна лінія - з вохристої керамічної плитки з об’ємною фактурою, що дозволяє відчути її людям з вадами зору.Огородження сходів на платформу (труби та листи) виконані з іржостійкого металу. Стеля платформної ділянки – з алюмінієвої рейки “Люксалон”, комбінованої з гіпсокартоном, зі світловою лінією з краю платформи та підсвітленням обік стіни. Біля сходів у вестибюлі розміщені ліфти для інвалідів, шахти яких облицьовані бежевим мармуром. Платформна частина відокремлюється від вестибюлів вітражем в рівні касового залу. Стіни переходів облицьовані бежевою плиткою типу “Грес”, підлога - з ФЕМів червоного кольору. Переходи обладнані ліфтами для інвалідів.

Будівництво комплексу здійснено генеральною підрядною організацією - ВАТ ,,Київметробуд ” та субпідрядними організаціями.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 20 мая 2010 г.

Спорудження станцій метрополітену у бік житлового масиву "Теремки" знаходиться під пильною увагою влади

19 травня 2010 року об’єкти будівництва у столиці інспектував радник президента України Валерій Пустовойтенко. Серед об’єктів, які мають важливе значення для життєдіяльності міста, є три станції Куренівсько-Червоноармійської лінії Київського метрополітену, що з’єднають житловий масив "Теремки" з центром.

"Деміївська", "Голосіївська" та "Васильківська" — станції єдиного пускового комплексу, визначені як пріоритетні серед інших довгобудів міста, їх введення в експлуатацію планується вже наприкінці цього року. Саме тому Валерій Пустовойтенко у супроводі першого заступника голови Київської міської державної адміністрації Анатолія Голубченка, начальника Головного управління транспорту КМДА Олексія Бархатова, начальника КП "Київський метрополітен" Петра Мірошникова відвідав першими ці станції та цікавився перебігом їх будівництва.

Голова правління ВАТ "Київметробуд" Володимир Петренко запевнив радника президента, що, за достатнього фінансування, станції будуть здані вчасно. Однак, на його думку, вже зараз потрібно думати й про наступні три станції до Одеської площі.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
среда, 19 мая 2010 г.

З 18 травня по 20 липня 2010 року буде проводитися ремонт ескалатора на станції "Лук'янівська"

18 травня 2010 року на станції "Лук'янівська" Сирецько-Печерської лінії розпочався капітальний ремонт ескалатора № 2. Ремонт триватиме до 20 липня п.р.

Окрім цього, на станції "Шулявська" триває ремонт ескалатора № 3 нижнього нахилу, термін закінчення ремонту — 26 травня п.р.

Для довідки: з початку поточного року було виконано ремонти трьох ескалаторів на станціях: "Арсенальна" - ескалатор №3 верхнього нахилу, "Шулявська" - ескалатор №3 верхнього нахилу та "Лук'янівська"- ескалатор № 1.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
суббота, 15 мая 2010 г.

Переможці радіо-вікторини отримали нагороди

14 травня 2010 року у Київському метрополітені відбулося нагородження переможців радіо-вікторини "Я люблю метро", яка проводилася на радіо ХІТФМ з 22 квітня по 7 травня п.р.

Вітаючи переможців, голова робочої групи з підготовки відзначення 50-річчя метрополітену, перший заступник начальника Київського метрополітену Олег Москаленко сказав: "Цього року ми відзначатимемо славний ювілей нашого підприємства — 50-річчя від дня введення в дію. І оскільки наш метрополітен вважається символом та окрасою столиці України, ми цю дату запланували відзначати відкрито, разом з киянами та гостями міста. Для цього були розроблені заходи. Деякі з них уже втілені, і у них взяли участь більше тисячі людей: це конкурс на кращий малюнок, вірш та фото та виставка в Українському Домі всіх робіт, надісланих на цей конкурс; це екскурсії, які постійно проводяться на об’єктах метрополітену з метою ознайомлення з підприємством, його історією та сьогоденням, це запуск історичного вагону – музею метрополітену на колесах.

Зараз готується до друку фотоальбом, який міститиме історичні фото про метрополітен, книга про історію Київського метрополітену. Словом, попереду – ще багато цікавих заходів: і для нас – організаторів, і для всіх небайдужих до нашого підприємства людей.
Наша мета - залучати до участі у наших заходах якомога більше людей, які люблять метро, і які, я певен, будуть любити його ще більше, бо ми все для цього робимо".

Справжнім шанувальникам Київського метрополітену, які не просто взяли участь, а й перемогли у радіо-вікторині "Я люблю метро", були вручені призи – проїзні квитки на 50 поїздок у Київському метрополітені:
• Тетяні Вихватнюк, яка перемогла у радіо-вікторині 22 квітня.
• Олені Васюк, яка перемогла у радіо-вікторині 27 квітня.
• Володимиру Ющенку, який переміг у радіо-вікторині 29 квітня.
• Олександру Русану, який переміг у радіо-вікторині 7 травня.
• Вікторії Грабовіч, яка перемогла у радіо-вікторині 6 травня.

На жаль, не всі переможці радіо-вікторини мешкають у Києві, тому й не змогли прийти за нагородою. Це:
• Ніна Мамітько,
• Олена Супруненко,
• Анна Захаренко,
• Михайло Марченко,
• Василь Дзеблюк,
• Денис Калуга.

Наостанок О.О. Москаленко від імені адміністрації Київського метрополітену та членів робочої групи, які працюють над підготовкою до відзначення ювілейної дати, подякував усім переможцям за участь у вікторині та побажав успіхів на професійні ниві та в особистому житті.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 11 мая 2010 г.

Запуск нового потягу метрополітену присвячено 65-й річниці Великої Перемоги

11 травня 2010 року у Київському метрополітені за участю заступника голови Київської міської державної адміністрації Дениса Басса відбувся урочистий запуск на лінію нового потягу метрополітену виробництва Крюковського вагонобудівного заводу. Ця подія приурочена до 65-ї річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні.

Як розповів начальник Київського метрополітену Петро Мірошников, новий потяг метрополітену має оновлений дизайн, салони вагона обладнано зручними й практичними в експлуатації сидіннями, нова конструкція дверей забезпечує безпеку експлуатації, щільність від проникнення пилу та вологи, підвищену шумоізоляцію. В той же час вертикальні і горизонтальні поручні забезпечують зручне розташування пасажира у вагоні.

У вагонах є система як внутрішнього, так і зовнішнього відео-спостереження, система вентиляції — удосконалена. Вперше в історії вагонобудування у головних вагонах передбачено місця для пасажирів на інвалідних візках. Кабіна машиніста — шумоізольована з широким переднім і боковим оглядом, зі зручним кріслом, пультом керування, кліматичною установкою, що забезпечує необхідні для роботи параметри. До того ж, функціонує система діагностики обладнання, яка надає повну інформацію машиністу про стан обладнання рухомого складу в процесі експлуатації.

В цілому ж, вагони виробництва Крюковського вагонобудівного заводу відповідають сучасним вимогам пожежної безпеки. Вони мають автоматичну систему пожежогасіння всіх агрегатів та відсіків з електротехнічним обладнанням, необхідну кількість первинних засобів пожежогасіння, нормативні параметри із забезпечення освітлення, вентиляції, радіозв’язок із диспетчером та внутрішній зв'язок "пасажир-машиніст", а також необхідні засоби для забезпечення евакуації пасажирів з аварійних вагонів у тунель на випадок нештатної зупинки.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Архив блога