Поиск по этому блогу

Translate

Статистика сайта



Flag Counter
вторник, 30 августа 2011 г.

Про ремонт ескалаторів Київського метрополітену

30 серпня 2011 року на станції "Дружби народів" Сирецько-Печерської лінії розпочався капітальний ремонт ескалатора №3. Ремонт триватиме до 1 листопада 2011 року.

Наразі проводиться капітальний ремонт ескалатора №1 станції "Олімпійська" Куренівсько-Червоноармійської лінії, що триватиме до 22 вересня 2011року.

Для довідки: з початку поточного року було виконано капітальні ремонти п’яти ескалаторів: на станції "Лук'янівська" - ескалатор № 3, на станції "Шулявська" - ескалатор № 2 нижнього нахилу, на станції "Олімпійська" - ескалатори № 2, № 3 та на станції "Дружби народів" - ескалатор № 1.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
понедельник, 22 августа 2011 г.

У День Незалежності змінюється режим роботи Київського метрополітену

На підставі доручення голови Київської міської державної адміністрації Попова О.П. від 11.08.2011 року №35179, з метою забезпечення нормальної роботи метрополітену та високої культури обслуговування пасажирів, та у зв’язку з проведенням 24 серпня 2011 року на Майдані Незалежності загальнодержавних святкових заходів, в ніч з 24 на 25 серпня 2011 року роботу метрополітену буде продовжено на 30 хвилин.

Окрім цього, 24 серпня 2011 року з 19 год. 00 хв. до закінчення руху поїздів Київський метрополітен збільшить кількість поїздів на всіх лініях метрополітену.

24 серпня п.р. з 18 год. 00 хв. до закінчення загальнодержавних заходів на центральній площі міста, станція "Майдан Незалежності" Куренівсько-Червоноармійської лінії буде зачинена для входу і виходу пасажирів. У зазначений період станція працюватиме як пересадочний вузол з лінії на лінію.

Також у цей день буде збільшено штат чергового персоналу на центральних станціях метрополітену та встановлено чергування відповідальних працівників для контролю за перевезенням пасажирів і роботою обладнання.

Забезпечувати підтримання належного громадського порядку на станціях метрополітену 24 серпня 2011 року, під час святкування 20-ї річниці незалежності України, будуть працівники Лінійного управління охорони метрополітену, підпорядкованого ГУ МВС України в місті Києві.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
среда, 10 августа 2011 г.

Про боротьбу з несанкціонованою торгівлею на території Київського метрополітену

Працівники служби воєнізованої охорони Київського метрополітену проводять постійну роботу з виявлення та ліквідації несанкціонованої торгівлі на території метрополітену, а також з виявлення та припинення випадків несанкціонованого розміщення рекламної продукції у вагонах поїздів.

Протягом липня 2011 року особовим складом мобільних груп служби воєнізованої охорони здійснено 193 рейди по боротьбі з несанкціонованою торгівлею, під час яких було ліквідовано 3601 місце стихійної торгівлі. В більшості випадків, активну допомогу в припиненні таких правопорушень надавали працівники лінійного управління охорони Київського метрополітену, підпорядкованого ГУ МВС України в м. Києві. Але в 33 випадках, коли стихійна торгівля здійснювалась на територіях, підвідомчих районним управлінням міліції, працівники мобільних груп викликали наряди міліції за телефоном 102.

За незаконне розміщення реклами у вагонах поїздів інспекторами загону оперативного контролю було затримано 197 осіб, спільно з працівниками міліції у них виявлено 159749 примірників друкованої рекламної продукції. Матеріали про порушення рекламного законодавства направляються до територіального управління у справах захисту прав споживачів для притягнення до відповідальності.

У липні місяці на контрольно-пропускних пунктах станцій у пасажирів було виявлено 5 документів з ознаками підробки. Ці документи разом з їх власниками були передані працівникам міліції для оформлення матеріалів та притягнення таких пасажирів до кримінальної відповідальності.

Київський метрополітен і надалі буде проводити роботу з ліквідації місць стихійної торгівлі на власній території та попередження випадків розміщення несанкціонованої реклами на площах метрополітену. Нагадуємо, що відповідно до ст. 18 Закону України "Про рекламу", розміщувати будь-яку інформацію на транспортних засобах можна лише з дозволу перевізника. Пункт 4.21 "Правил користування метрополітеном" також забороняє наносити написи та розклеювати без дозволу адміністрації метрополітену оголошення, плакати та іншу продукцію інформаційного змісту. Згідно зі
ст. 27 Закону України "Про рекламу", за порушення рекламного законодавства передбачений штраф у розмірі від 1700 до 10 200 грн.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
суббота, 6 августа 2011 г.

Про ремонт ескалатора на станції "Олімпійська"

9 серпня 2011 року на станції "Олімпійська" Куренівсько - Червоноармійської лінії розпочнеться капітальний ремонт ескалатора № 1. Ремонт триватиме до 22 вересня 2011року.

Наразі триває капітальний ремонт ескалатора № 1 станції "Дружби народів" Сирецько-Печерської лінії. Ремонт триватиме до 23 серпня 2011року.

Для довідки: з початку поточного року було виконано капітальні ремонти чьотирьох ескалаторів: на станції "Лук'янівська" - ескалатор № 3, на станції "Шулявська" - ескалатор № 2 нижнього нахилу та на станції "Олімпійська" - ескалатори № 2, № 3.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 4 августа 2011 г.

Розвиток метрополітену – важлива складова Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року

3 серпня 2011 року в актовому залі Київського метрополітену відбулося громадське обговорення Стратегії розвитку транспорту та транспортної інфраструктури м. Києва до 2025 року, у якому взяли участь заступник начальника Головного управління транспорту та зв’язку Київської міської державної адміністрації Тимченко Б.В., начальник КП "Київський метрополітен" Федоренко В.І., генеральний директор КК "Київавтодор" Глінський Г.Я., генеральний директор КП "Київпастранс" Ламбуцький М.М, представники різних громадських організацій територіальної громади, не байдужих до майбутнього розвитку міста Києва.

Як зазначив у своєму виступі Тимченко Богдан Вікторович, стратегія – це конкретний документ з цифрами і графіками, який дає розуміння того, в якому напрямку розвиватиметься місто. "Стратегія визначає стратегічні пріоритети розвитку міста і ключові показники, яких необхідно досягти в довгостроковій перспективі. Це базовий документ, який знайде відображення в десятках законів, сотнях розпоряджень міськдержадміністрації та рішень Київради. Проект Стратегії було розроблено таким чином, щоб мінімізувати фінансове навантаження на бюджет столиці, залучити якомога більше приватних інвестицій" — наголосив представник профільного управління КМДА.

Начальник комунального підприємства "Київський метрополітен" Федоренко В.І. у своєму виступі відзначив, що Стратегія – це необхідний етап розробки планів розвитку міста Києва, в тому числі, і транспорту, який завжди відіграє ключову роль у життєдіяльності будь-якого мегаполісу.

Володимир Іванович звернув увагу присутніх на дослідження Фонду "Ефективне Управління", що увійшли в основу проекту Стратегії. Шляхом опитування жителів міста виявлено, що якість роботи метрополітену оцінено досить високо в порівнянні з іншими видами громадського транспорту.

Згідно дослідження, структура використання транспорту населенням Києва така: питома вага перевезень метрополітеном складає 48%, маршрутним таксі - 26%, тролейбусом - 12%, автобусом та трамваєм – по 7%. Тобто, альтернативи метрополітену на сьогодні немає і це вказує на те, що даний вид транспорту необхідно розвивати, і ця робота потребує значної уваги і відповідного місця в Стратегії розвитку м. Києва. В процесі розвитку метрополітену є дві складові: модернізація існуючих ліній метрополітену та розбудова нових ліній. Модернізація існуючого метрополітену - це, в першу чергу, модернізація його інфраструктури: рухомого складу, у тому числі, й ескалаторів, інженерних систем, споруд, тунелів тощо. Є проблемні переходи та станції, на яких необхідно будувати другі виходи або додаткові переходи.

"Сьогодні і пасажири і метрополітен відчувають завантаженість станцій, і ця завантаженість в години-пік сягає 114%. Це значно менше, ніж пікова завантаженість наземного транспорту. Проте наша мета - знизити такий показник до 95%. Рухомий склад в години-пік завантажений на 125%, необхідно знизити також до 95%" — зробив акцент Володимир Іванович.

Далі керівник метрополітену детально розповів про основні напрямки розвитку та будівництва мереж Київського метрополітену на період до 2025 року, які запропоновані до Стратегії розвитку м. Києва до 2025 року.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 29 июля 2011 г.

За півроку Київським метрополітеном перевезено понад 255 млн. пасажирів

Протягом першого півріччя 2011 року Київським метрополітеном перевезено 255,1 млн. пасажирів. З них: 191,6 млн. пасажирів - платні перевезення, 63,5 млн. пасажирів - пільгові перевезення.
Доходи Київського метрополітену за перше півріччя п.р. склали 475,1 млн. грн., з них:

від перевезень пасажирів — 358,1 млн. грн.;
від надання площ в оренду (згідно з рішенням КМР від 30.12.2010 №573/5385 "Про бюджет міста Києва на 2011 рік", 50% даних надходжень підлягає обов'язковому перерахуванню до бюджету міста Києва) — 9,6 млн. грн.;
від надання площ для розміщення реклами — 3,9 млн. грн.;
інші (від надання послуг стороннім організаціям, об’єктів соціальної сфери, реалізації вторресурсів тощо) — 12,1 млн. грн.;
нарахована амортизація на безоплатно передані з КМДА основні засоби — 29,2 млн. грн.;
перевезено пільгових категорій пасажирів за рішеннями Київради на суму 66,3 млн. грн., отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з міського бюджету — 11 млн. грн.;
перевезено пільгових категорій пасажирів за пільгами, встановленими законодавством України, на суму 78,6 млн. грн., отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з державного бюджету — 51,2 млн. грн.
Витрати Київського метрополітену за перше півріччя склали 598,1 млн. грн., з них:

на оплату праці — 200,6 млн. грн.;
відрахування до державних та соціальних фондів — 74,6 млн. грн.;
придбання матеріалів, сировини, комплектуючих для ремонту вагонів, колій, ескалаторів, кабельного господарства тощо — 40,2 млн. грн.;
електроенергія — 38,4 млн. грн.;
тепло -, водопостачання, паливо, газ — 13,6 млн. грн.;
амортизація — 110, 4млн. грн.;
інші операційні витрати (обов’язкове аварійно-рятувальне обслуговування, банківські послуги, вивіз сміття, зв'язок, охорона праці, податки тощо) — 19,8 млн. грн.;
обов’язковий платіж у розмірі 50% суми надходжень від оренди — 4,7 млн. грн.;
фінансові та інші витрати (обслуговування кредитів, залучених на придбання вагонів, будівництво метрополітену за рахунок бюджетних коштів, поповнення обігових коштів, інші витрати) — 95,8 млн. грн.
Фінансовим результатом господарської діяльності КП "Київський метрополітен" за перше півріччя 2011 року став збиток у сумі 123,0 млн. грн.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
суббота, 23 июля 2011 г.

Інформація про надходження звернень громадян у І півріччі 2011 року

Протягом І півріччя 2011 року до Київського метрополітену від громадян надійшло 1347 звернень. За аналогічний період минулого року – 1353 звернення.

Також надійшло 72 подяки працівникам станцій за уважне та чуйне ставлення до пасажирів з особливими потребами, надання допомоги при користуванні ескалаторами, надання першої допомоги при погіршенні самопочуття, повернення особистих речей, залишених на станціях, та речей, які впали на колію. Окрім цього отримано 28 пропозицій щодо покращання роботи метрополітену.

Надійшло 93 звернення від пасажирів незадоволених роботою працівників контрольних пунктів метрополітену. Але, розгляд кожного з цих звернень засвідчив, що лише три скарги є обґрунтованими.

Значно зменшилась кількість звернень з питань незадовільної роботи кас – 37, за той же період у минулому році було 101 звернення. Таке зменшення відбулося за рахунок відсутності у звітному періоді звернень від пасажирів щодо черг біля касових вікон, несвоєчасного завантаження автоматів видачі жетонів та відмови касирів приймати дрібні гроші.
З питань надмірної кількості реклами в метрополітені надійшло 24 звернення, за той же період у минулому році було 10. Найбільше заяв стосувалось реклами на дверях та вікнах вагонів, а також розміщення у вагонах несанкціонованої реклами.

Істотно зменшилась кількість звернень стосовно незручностей від розташування торгових точок на території метрополітену – 9 проти 23 у І півріччі 2010 року. Така тенденція з’явилась після прийняття керівництвом метрополітену рішення щодо зменшення кількості торгових точок на території станцій та переходів, які знаходяться на балансі підприємства.

Надано роз’яснення на звернення щодо термінів введення в експлуатацію і будівництва нових станцій та ліній метрополітену – 49, а також пільгового проїзду окремих категорій громадян – 50.

Звернення пасажирів розглянуті в терміни, визначені чинним законодавством. У деяких випадках, для з’ясування всіх обставин, були проведені службові перевірки. Заявникам, які залишили адресу, надані письмові відповіді. Пасажирам, що залишили номер телефону, відповідь надавалась у телефонному режимі. Звернення без адреси і телефону направлялись до відповідних структурних підрозділів для вжиття необхідних заходів.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Архив блога