Поиск по этому блогу

Translate

Статистика сайта



Flag Counter
четверг, 30 января 2014 г.

Вагоноремонтний завод Київського метрополітену провів День відкритих дверей

Сьогодні, 30 січня 2014 року в Київському метрополітені в черговий раз пройшов День відкритих дверей для людей, охочих ознайомитись із роботою підприємства зсередини та побувати на об’єктах, не доступних для пересічних пасажирів підземки.

Цього разу двері гостинно відчинив Вагоноремонтний завод, прийнявши 180 відвідувачів, у тому числі й представників засобів масової інформації.

Фахівці розповіли гостям історію створення Вагоноремонтного заводу та його функції, показали головний виробничий корпус, де проходять всі етапи ремонту вагонів метрополітену.

Екскурсанти мали нагоду ознайомитися з порядком постановки вагонів у ремонт, починаючи з під’їзних колій та майданчика, де вагони встановлюються на домкрати та направляються по лінії поточного ремонту. Далі учасники заходу відвідали механічну дільницю, де ремонтуються візки та механічне обладнання вагонів, дільниці ремонту колісних пар, пресових робіт, ремонту тягових двигунів та мотор-компресорів, випробувальну станцію.

Відвідувачі наочно пересвідчились у різноманітті й величезній кількості деталей та обладнання, з яких складається вагон метрополітену, дізнались про специфіку обладнання, обсяги, особливості та тривалість ремонту.

Екскурсантам була надана можливість оглянути вже відремонтований вагон, що перебував у високовольтній камері та проходив останню стадію – налагодження й регулювання.

Оскільки робочий процес на заводі під час заходу не припинявся, гості побачили скільки людських зусиль докладається для справної роботи рухомого складу на лінії.

Учасники Дня відкритих дверей фотографували незвичне для обивателя обладнання та захоплюючі робочі процеси, отримали вичерпну інформацію і відповіді на свої численні запитання, а головне – збагнули чому ремонт вагонів вимагає від Київського метрополітену великих затрат та якими титанічними зусиллями в скрутних фінансових умовах доводиться забезпечувати безпеку перевезень пасажирів.

Нагадаємо, День відкритих дверей у комунальному підприємстві «Київський метрополітен» проводиться щоквартально. Дані екскурсії по об’єктах підприємства проводяться безкоштовно. Щоб вчасно зареєструватися для участі в наступному заході, стежте за новинами на сайті.

ДОВІДКА
Вагоноремонтний завод (ВРЗ) – сучасне ремонтне підприємство, на яке покладено важливе завдання – ремонт вагонів метрополітену. Завод є невід’ємною складовою великого й складного, але єдиного механізму, що забезпечує багатомільйонні перевезення пасажирів з високим рівнем безпеки руху та культури обслуговування. ВРЗ може виконувати ремонт близько 200 вагонів на рік, що складає чверть всього інвентарного парку вагонів Київського метрополітену, виконує додатково великі обсяги робіт з ремонту колісних пар, тягових двигунів, мотор-компресорів. Окрім цього, виготовляється широка номенклатура нестандартного обладнання та інструментів як для потреб заводу, так і для інших служб метрополітену.

На заводі є потужна матеріально-технічна база. Для потреб виробництва експлуатується понад 250 одиниць обладнання (фрезерних, токарних, шліфувальних, інших верстатів, пресів, штампів), є ковальсько-гальванічний та деревообробний цех. У перспективі планується розширення виробничої бази з метою забезпечення виконання ремонту все більшої кількості вагонів метрополітену в зв'язку з його розширенням.

Із кожним роком Вагоноремонтний завод розвивається та має великі перспективи як у вдосконаленні ремонту й модернізації рухомого складу, так і в складанні нових вагонів, впровадженні нових технологій, розвитку матеріально-технічної бази.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
среда, 29 января 2014 г.

Сплачувати за проїзд у метро студентам краще особистим електронним студентським квитком

Студенти деяких вищих навчальних закладів мають змогу сплачувати за проїзд у Київському метрополітені своїми студентськими електронними квитками. Зокрема, така можливість передбачена для студентів денної форми навчання Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут», Національного університету «Києво-Могилянська академія», Національного університету фізичного виховання і спорту України, Київського національного університету будівництва і архітектури.

Ресурс пільгового студентського місячного проїзного квитка для проїзду в метрополітені можна записати прямо на студентську пластикову картку-посвідчення з безконтактним інтерфейсом, яка містить транспортний додаток. При цьому термін дії проїзного студент має змогу продовжити власноруч у зручний для нього час на будь-якій станції метрополітену.

Щоб активувати цю функцію студентського електронного квитка, студенту необхідно один раз з’явитися в адміністрацію КП «Київський метрополітен» (проспект Перемоги 35, кімната 113; з 8 до 19 год. без вихідних) та ініціалізувати транспортний додаток картки. Потім потрібно вперше звернутися в будь-яку касу метрополітену (з 22 числа поточного місяця по 14 число наступного місяця) для запису проїзного квитка на календарний місяць за 50% від його повної вартості.

У подальшому проїзний квиток на наступні місяці можна записувати на студентську картку як у касах метрополітену, так і в автоматах дозапису безконтактних карток, встановлених у вестибюлях станцій.

Наразі пластикову картку-посвідчення ініціалізували для проїзду в метрополітені вже 3570 студентів. Вони оцінили наступні переваги такого способу оплати проїзду:

процес придбання проїзного квитка для пільгового проїзду в метро став значно простішим. Це можна зробити в будь-який зручний час на будь-якій станції метрополітену. Не потрібно щомісяця замовляти проїзний через студентські профспілки та чекати його видачі;
не потрібно сплачувати додаткові комісії на виготовлення проїзного та відрахування до профспілкових фондів. Сплачується лише пільгова вартість (50%) проїзного місячного квитка;
не потрібно носити з собою кілька карток – усе необхідне для проїзду студента в метро містить одна картка.
Ця послуга стала доступною для студентів столичних вищих навчальних закладів завдяки універсальності діючої в Київському метрополітені автоматизованої системи проходу пасажирів, яка дозволяє впроваджувати будь-які види проїзних квитків у відповідності з кращими світовими та європейськими практиками та стандартами.

Студенти інших столичних вишів також можуть користуватись даною послугою за наявності в них відповідних студентських квитків із безконтактним інтерфейсом. Для цього відповідний навчальний заклад повинен укласти договір із КП «Київський метрополітен» на первинну ініціалізацію таких студентських квитків і підтримання бази даних студентів в актуальному стані.

Нагадаємо, прохід на станцію метрополітену за студентським квитком здійснюється відповідно до Правил користування студентськими проїзними квитками в КП «Київський метрополітен».

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 28 января 2014 г.

Київський метрополітен перевіряє правомірність використання пасажирами пільгових проїзних документів

Працівниками Київського метрополітену в черговий раз проводилась перевірка використання пасажирами «Карток киянина» для проїзду в метрополітені.

Метою даного заходу є виявлення неправомірних використань пільгових документів пасажирами, які не мають права на пільги, та недопущення проходу таких пасажирів на станції метрополітену без оплати за проїзд.

За результатами здійснених перевірок протягом двох днів було складено 176 актів про неправомірне використання пасажирами «Карток киянина».

Про ці зловживання Київський метрополітен направляє листа до Департаменту соціальної політики Київської міської державної адміністрації, повідомляючи номери транспортних додатків «Карток киянина», що заблоковані, та перелік порушників – власників карток, які передавали їх для користування стороннім особам.

Перевірки проведені відповідно до Правил користування в метрополітені студентськими проїзними квитками та «Картками киянина» і Порядку дій працівників КП «Київський метрополітен» у випадках неправомірних використань пасажирами студентських проїзних квитків або «Карток киянина».

Зазначимо також, що Київський метрополітен і надалі вживатиме заходів для недопущення зловживань використання пасажирами пільгових проїзних документів. Тому просимо пасажирів дотримуватись Правил користування в метрополітені студентськими проїзними квитками та «Картками киянина», не передавати їх стороннім особам для оплати проїзду в метро.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 16 января 2014 г.

Стихійна торгівля у підземних переходах, прилеглих до станцій метро, - загроза безпеці пасажирів

Стихійна торгівля на території, що прилягає до станцій метрополітену, вже давно завдає пасажирам незручностей, а працівникам підземки – чимало клопоту. Ця проблема загальноміська, нею уражені ті місця, де є скупчення людей. А в Київському метрополітені середньодобові перевезення у робочі дні становлять 1,7 млн. пасажирів, у вихідні – 940 тис. пасажирів. Такий наплив потенційних покупців безумовно вабить стихійних торгівців. Значні пасажиропотоки, особливо в ранкові та вечірні години «пік», дають змогу швидко та майже стовідсотково розпродати товар.

Водночас, осередки стихійної торгівлі (столи, лотки, ящики, вази з квітами тощо) несуть пряму загрозу безпеці пасажирів, оскільки розташовуються на шляхах евакуації. У разі виникнення надзвичайної ситуації розкладки з товарами стануть перепоною для евакуації пасажирів з підземки на поверхню та можуть стати причиною людських жертв.

Тому, піклуючись про безпеку пасажирів, персонал метрополітену змушений відволікатись від виконання своїх безпосередніх обов’язків, пов’язаних із забезпеченням перевезень, та докладати зусиль для припинення стихійної торгівлі у підземних переходах. Начальники станцій, чергові по станціях, інспектори воєнізованої охорони щоденно проводять системну роботу – продавцям краму роз’яснюється заборона цієї діяльності на шляхах прямування пасажирів та, за можливістю, вживаються заходи щодо їх видалення за межі метрополітену. Відтак, щодобово працівниками підприємства припиняється до 400 фактів несанкціонованої торгівлі. А протягом 2013 році на території Київського метрополітену припинено понад 133 тисячі випадків стихійної реалізації товарів.

КП «Київський метрополітен» постійно звертається за допомогою до підрозділів міліції. Адже притягувати до відповідальності осіб, які здійснюють несанкціоновану торгівлю, мають право тільки працівники органів внутрішніх справ (відповідно до ст. 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення). Тому, в разі неможливості владнати ситуацію власними силами, працівники станцій надають відповідну інформацію до районних управлінь та лінійного управління в метрополітені ГУ МВС України в м. Києві для реагування на закріплених територіях. За 2013 рік черговим персоналом станцій метрополітену здійснено понад 8 300 викликів міліції до осередків стихійної торгівлі, що відмовлялися припиняти свою незаконну діяльність. Також за минулий рік направлено 50 листів до райуправлінь ГУ МВС України в м. Києві про необхідність припинення несанкціонованої торгівлі на найбільш проблемних ділянках закріпленої за ними території.

Громадяни нерідко стають свідками як продавці краму чинять опір працівникам метрополітену на законну вимогу припинити торгівлю. Порушники зчиняють галас, принижують образливими словами і навіть застосовують фізичну силу до персоналу станцій. На гарячу телефонну лінію та офіційний сайт метрополітену надходять звернення від киян із повідомленням про такі випадки та проханням захистити робітників метро від принижень, допомогти їм у видаленні осередків стихійної торгівлі.

Результати посиленої щоденної протидії стихійній торгівлі вже відчутні – переходи підземки стали значно вільнішими. До того ж, незабаром преса поблизу станцій метро реалізуватиметься за допомогою спеціальних автоматів, розроблених у відповідності до Правил пожежної безпеки в метрополітенах. Відтак розкладки із періодикою зникнуть.

Але для повної ліквідації цього явища необхідно, щоб пасажири відмовились від купівлі товарів з розкладок та рук. Адже здійснюючи, на перший погляд, дріб’язкову покупку у підземному переході станції, пасажири тим самим підтримують стихійну торгівлю, яка захаращує шляхи евакуації та наражає їх на потенційну небезпеку. У разі виникнення надзвичайної ситуації, в умовах поспіху й паніки численні столи, лотки, ящики з товарами та вази з квітами позбавлять пасажирів можливості безперешкодно, безпечно та швидко піднятися на поверхню.

Тож КП «Київський метрополітен» вкотре привертає увагу до проблеми стихійних ринків у підземці та наголошує на тому, що це явище – аномальне. І його необхідно викорінювати спільними зусиллями. Без підтримки громадськості та належної реакції правоохоронних органів досягти цього неможливо – скільки б рейдів не було проведено працівниками метрополітену, скільки б разів не вилучалися стихійні точки продажу з підземних переходів станцій – порушники завжди відновлюватимуть свою діяльність, поки вона є прибутковою.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

На Водохреще запрацює додатковий вестибюль станції "Гідропарк"

19 січня 2014 року на станції «Гідропарк» Святошинсько-Броварської лінії з 10 год. 00 хв. до 17 год. 30 хв. працюватиме вестибюль № 2 (східний) для забезпечення перевезень пасажирів під час святкування християнського свята Водохреще.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
понедельник, 13 января 2014 г.

На станції "Хрещатик" 14 січня розпочнеться капітальний ремонт ескалатора

14 січня 2014 року розпочнеться плановий капітальний ремонт ескалатора № 1 станції «Хрещатик» (вихід до вул. Хрещатик) Святошинсько-Броварської лінії. Ремонті роботи триватимуть до 18 березня 2014 року, їх проведення не позначиться на режимі роботи станції.

Окрім цього, продовжується капітальний ремонт ескалатора № 1 нижнього нахилу станції «Печерська» Сирецько-Печерської лінії. Ремонті роботи триватимуть до 24 січня п.р.

КП «Київський метрополітен» перепрошує за тимчасові незручності та нагадує пасажирам про необхідність дотримуватись Правил поведінки на ескалаторах під час користування метрополітеном.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 10 января 2014 г.

Київський метрополітен дбає про осіб із особливими фізичними потребами

КП «Київський метрополітен» повсякчас працює над створенням сприятливих умов для осіб із особливими фізичними потребами, щоб забезпечувати вільний їх доступ до станцій метро.

6 листопада 2013 року відкрито нову станцію «Теремки», обладнану для вільного доступу осіб із особливими фізичними потребами чотирма ліфтами, двома пандусами, двома рельєфними смугами на платформі, а на входах до станції встановлено вісім звукових орієнтирів.

Також у 2013 році було придбано 8 сучасних головних вагонів метрополітену (виробництва ЗАТ «Вагонмаш»), пристосованих для перевезення пасажирів на візках.

Щоквартально оновлювались 813 попереджувальних смуг яскраво-жовтого кольору на першій та останній сходинках сходових маршів станцій, підземних переходів і пересадочних вузлів між лініями метрополітену, що знаходяться на балансі метрополітену.

На офіційному сайті КП «Київський метрополітен» введено новий розділ – «Безбар’єрне середовище», що містить інформацію для людей із особливими фізичними потребами. А схему ліній метрополітену доповнено загальноприйнятою піктограмою для позначення станцій, які повністю пристосовані для потреб інвалідів та інших маломобільних груп населення.

Окрім того, в метрополітені діють та сумлінно виконуються працівниками станцій інструкції «Про порядок проїзду в метрополітені пасажирів-інвалідів на візках», «Про порядок проїзду в метрополітені інвалідів по зору І та ІІ груп», «Про забезпечення безпечної експлуатації підйомників на метрополітені», а також «Пам’ятка про порядок проїзду в метрополітені пасажирів похилого віку, які мають наявні ознаки погіршення координації руху та інвалідів з фізичними вадами (на милицях)».

КП «Київський метрополітен» в межах вимог діючих нормативних документів та фінансових можливостей підприємства і в подальшому продовжуватиме роботу над створенням сприятливих умов життєдіяльності та забезпечення вільного доступу осіб з особливими фізичними потребами до станцій метрополітену.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Архив блога