Поиск по этому блогу

Translate

Статистика сайта



Flag Counter
пятница, 6 февраля 2009 г.

Привітання колектива начальнику метрополітену з днем народження

Шановний Петре Володимировичу! Колектив київського метрополітену щиро вітає Вас з днем народження!

Для киян Ви відомі як професіонал своєї справи, людина компетентна, яка користується авторитетом і повагою. За Вашими плечима - багаторічний досвід і управління великим підприємством. Ваша принципова позиція відома всім і викликає глибоку шану. Нехай Ваша плідна праця, завдяки якій метрополітен успішно функціонує й розвивається, буде щедрою на життєдайні плоди, повагу та любов. Від щирого серця бажаємо, аби всі Ваші справи були непідвладні часу та зміні поколінь. Нехай тепло та затишок родинної оселі надійно захищають Вас від життєвих негараздів, а в майбутньому на Вас чекає ще багато наповнених корисними справами і земними радощами років. Тож багатьох Вам літ, шановний Петре Володимировичу, і хай Ваша професійна майстерність та життєвий досвід слугують і надалі на почесній і відповідальній ниві. Бажаємо Вам подальших добрих вчинків задля розвитку нашого великого підприємства!

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 5 февраля 2009 г.

Введення в експлуатацію системи відеонагляду

5 лютого 2009 року у Київському метрополітені вводиться система відеомоніторингу роботи контрольних пунктів пропуску пасажирів та кас. Таке впровадження спрямоване на поліпшення контролю за роботою працівників, безпосередньо пов'язаних з обслуговуванням пасажирів, та належним виконанням ними своїх службових обов'язків. Відтепер відеоспостереженням охоплено всі діючі 46 станцій метрополітену, на яких встановлено 132 ІР-відеокамери, об'єднані в єдину систему і виведені до центру моніторингу, що розташований у диспетчерському центрі керування метрополітеном. Система побудована на основі телекомунікаційної мережі Ethernet метрополітену, що значною мірою знизило її вартість. Загалом, витрати на впровадження системи склали майже 2 млн. гривень. В цілому, впровадження системи моніторингу роботи пунктів контролю проходу пасажирів та кас поліпшить культуру обслуговування пасажирів і надасть можливість об'єктивніше оцінювати роботу працівників метрополітену. До того ж, система архівації подій надасть можливість протягом 14 діб детально аналізувати суперечливі ситуації, які виникають на станціях стосовно проходу пасажирів та їх обслуговування. В подальшому передбачається інтеграція системи відеомоніторингу до єдиної комплексної системи відеонагляду всіх об'єктів метрополітену у складі ситуаційного центру.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 3 февраля 2009 г.

Ремонт ескалаторів на станції "Університет"

3 лютого 2009 року розпочався плановий капітальний ремонт ескалатора №2 верхнього нахилу станції "Університет", який триватиме до 30 березня поточного року. Окрім цього, продовжується ремонт ескалатора №2 нижнього нахилу станції "Арсенальна", який планується ввести в експлуатацію 6 лютого 2009 року.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Офіційна заява щодо публікації на сайті "Кияни"

"Скарга пасажира, що з'явилась на сайті "КИЯНИ", на те, що сьогодні, 3 лютого, у касі на станції метрополітену "Лук'янівська" продавались жетони по 2 грн., безпідставна" - про це заявив начальник комерційної служби метрополітену Олександр Юрченко. За його словами, працівники служби спільно з інспекторами служби воєнізованої охорони оперативно відреагували і перевірили цю інформацію. Викладений факт не підтвердився. Надалі зі зверненнями про роботу метрополітену радимо пасажирам звертатися на "гарячу" телефонну лінію метрополітену (тел.537-55-05), що працює в цілодобовому режимі або в службу допомоги мера киянам 051. Також можна писати на сайт метрополітену в розділ "Зворотній зв'язок" чи звертатися в касу метрополітену за книгою скарг та пропозицій. При цьому необхідно залишити свої контакти, стисло викласти суть скарги для того, щоб можна було ретельно розібратися в ситуації, надати заявнику відповідь, а також притягти до відповідальності винних.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 29 января 2009 г.

Підписано меморандум про співпрацю с корпорацією "Богдан"

Київський метрополітен підписав з корпорацією "Богдан" Меморандум про співпрацю, оскільки зацікавлений у появі вітчизняних виробників сучасних вагонів метрополітену, а корпорація "Богдан", у свою чергу, ? в освоєнні виробництва вагонів метрополітену з метою виходу з цією продукцією на ринок. Сторони домовились сприяти одна одній в розвитку вітчизняного вагонобудування, зокрема, проводити технічні консультації з залученням фахівців сторонніх організацій з метою відпрацювання технічних вимог на виробництво вагонів метрополітену, проводити консультації стосовно залучення коштів сторонніх організацій, а також надавати консультативну допомогу виробнику вагонів для проведення випробувань та сертифікації вагонів. Окрім цього, Сторони домовились до березня п.р. розробити та підписати програму дій з реалізації даного Меморандуму.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
суббота, 24 января 2009 г.

Ескалатори метрополітену цілком надійні

Нещодавно одна з поважних газет опублікувала статтю про ніби-то ненадійність ескалаторів, що експлуатуються у Київському метрополітені. Інформацію розповсюдили й інші ЗМІ, при цьому не обтяжуючи себе перевіркою наведених фактів, озвучених у матеріалі Олександром Бєлкіним, колишнім працівником заводу-виробника цих ескалаторів (Крюковського вагонобудівного). Hині у Київському метрополітені експлуатуються 8 таких ескалаторів (на станції "Сирець" - 4, на станції "Лісова" - 2, на станції "Дарниця" - 2). Ще 4 ескалатори планується встановити на станції "Деміївська". Викладена у газетній статті інформація фахівцям метрополітену добре відома й багато разів ними перевірена. Адже Олександр Миколайович Бєлкін раніше неодноразово звертався до державних установ із сумнівами з приводу якості виготовлення тягових ланцюгів для ескалаторів КП "Київський метрополітен" на Інструментальному заводі ВАТ "Крюковський вагонобудівний завод":

До голови КМДА - двічі: у травні та липні 2006 р.
До Прем'єр-міністра України - 28.09.2006 р.
До заступника голови КМДА - 19.12.2006 р.
До президента Національного олімпійського комітету - 29.05.2008 р.
До секретаря Координаційної ради Євро-2012 - 06.05.2008 р.
До Міністра з надзвичайних ситуацій України - 2008 р.
До керівництва Мінського метрополітену - 2008 р.
При цьому, замість надання документального підтвердження фактів порушення технології виготовлення відповідальних вузлів ескалатора, Бєлкін О.М. висловлює теоретичні міркування про вірогідні негативні наслідки помилкової технології. У зв'язку зі зверненням пана Бєлкіна до державних установ, у Київському метрополітені 17.01.2007р. працювала комісія, очолювана головним інженером ескалаторної служби Семенцовим М.К., у роботі якої були залучені незалежні фахівці. Члени комісії провели ретельне технічне обстеження частини тягового ланцюга в присутності Бєлкіна О.М. та фахівців заводу-виробника. Висновок комісії: "Всі складові деталі пліті тягового ланцюга, які були перевірені, повністю відповідають технічним вимогам креслень" (Акт 7 від 17.01.2007). Керівництво метрополітену вважає, що заяви про можливу аварію на ескалаторах через неякісне виготовлення тягових ланцюгів - безпідставні. Тягові ланцюги виробництва "Інструментального заводу" почали встановлювати в метрополітені в 1999 р. Нормативно кожна партія тягових ланцюгів перед монтажем підлягає випробуванню відповідно до п. 4.6 "Правил устройства и безопасной эксплуатации эскалаторов" ДНАОП 0.00-1.06-77 на семикратне навантаження від найбільшого розрахункового навантаження (від 20 т до 120 т в залежності від типу ескалатора). За час експлуатації відмов в роботі не виявлено. Методика випробувань тягових ланцюгів ескалаторів протягом багатьох десятиліть показала свою надійність в метрополітенах країн СНД і випадків розриву тягових ланцюгів на ескалаторах метрополітенів не було. Фахівці метрополітену сподіваються, що заповзятливість, яку Бєлкін О.М. витрачає на написання листів в різні інстанції, він почне витрачати на вивчення конструктивної особливості ескалаторів, щоб зрозуміти всю абсурдність висловлених ним жахіть. Якщо гіпотетично уявити випадок розриву тягового ланцюга, то з впевненістю можна гарантувати, що проектні блокувальні пристрої ескалатора не дозволять утворитися прорізу у ходовому полотні. Для довідки див. И.Н. Поминов "Эскалаторы метрополитенов. Устройство, обслуживание и ремонт". М.: Транспорт. 1994.-320с., п. 4.2 "Конструкция тяговых цепей." Абзац 3, 4: "Устройства против складывания цепей, хотя и усложняют их конструкцию, необходимы на случай обрыва двух тяговых цепей. Вместе со ступенями и некоторыми дополнительными устройствами они препятствуют складыванию лестничного полотна, образованию большого проёма. При обрыве двух цепей на эскалаторах Н, ЭМ, ЛП, ЛТ звенья цепей складываются "гармошкой", распираются между направляющими. На эскалаторах ЭТ цепи (в совокупности с основными бегунками, направляющими) самозаклиниваются и превращаются в жесткий зигзагообразный стержень, благодаря чему расхождение полотна в месте разрыва будет минимальным. В практике эксплуатации не было случая обрыва двух тяговых цепей. Проверка конструкции эскалаторов при обрыве двух тяговых цепей проводится при их испытаниях".

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 22 января 2009 г.

Нові підходи і технології підвищать фінансову прозорість і ефективнсть роботи метро

Київський метрополітен розпочав проект з реорганізації системи керування фінансами. Нова система, реалізована в програмно-методичному комплексі "ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент", дозволить підвищити ефективність і прозорість роботи підприємства. За словами начальника КП "Київський метрополітен" Петра Мірошникова, потреба в реорганізації назріла давно. Підприємство успадкувало радянську структуру керування, що у нових економічних умовах гальмує його розвиток. "Ми бачимо Київський метрополітен сучасним й високотехнологічним підприємством, а це важко уявити без динамічної й гнучкої системи керування фінансами, побудованої із застосуванням нових технологій". З метою пошуку підрядника для реалізації проекту, Київський метрополітен провів тендер, переможцем якого стала ДК "ІНТАЛЄВ" - одна з лідерів в галузі впровадження й автоматизації систем керування на ринку СНД. "Ми розглядали й іноземні системи від західних постачальників, але вибрали "ІНТАЛЄВ" як оптимальний варіант за критеріями: ціна, якість, комплексність і строк впровадження" - прокоментував начальник служби інформаційних технологій і зв'язку Максим Яковер. У ході проекту буде переобладнано, впроваджено й автоматизовано управлінський облік і бюджетування, документообіг і ключові бізнес-процеси у сфері керування фінансами Київського метрополітену. Нині ж основними джерелами інформації для управлінського обліку є дані із систем бухгалтерського обліку, які ведуться в Excel або в самописних спеціалізованих програмах. Крім того, у кожної зі служб метрополітену є свої особливості обліку. Тому консолідація звітності забирає багато часу, а топ-менеджмент підприємства отримує інформацію постфактум і не в повному обсязі. Після автоматизації в "ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент", фінансове планування й облік будуть вестися в одній системі, що дозволить оперативно аналізувати дані в різних аналітичних розрізах, зокрема, скільки коштів пішло на обслуговування ескалаторів, на утримання тунелів і парку рухомого складу тощо. Однією з особливостей системи, не характерної для комерційних організацій, є глибока деталізація статей витрат, пов'язаних з необхідністю часто звітувати перед державними контролюючими органами й Київською міською державною адміністрацією по багатьом показникам. Підприємство повинне в будь-який момент докладно пояснити, куди була витрачена та чи інша сума. Система передбачає єдине сховище договорів. При внесенні нового договору, умови оплати автоматично потрапляють у графік платежів або надходжень. Таким чином, формується основна частина платіжного календаря. Крім цього, система дозволяє оптимально розносити платежі за часом, відслідковує ліміти в розрізі статей і договорів, що не дозволяє перевищення бюджетів. Велике значення в роботі фінансової системи Київського метрополітену має організація процесу закупівель. В "ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент" буде налагоджений бізнес-процес, у рамках якого визначається процедура закупівель, а також відслідковуються всі її етапи. Наразі пройшли навчання співробітники із проектної команди, а також розроблені й затверджені регламентуючі документи. Впровадження й автоматизація нової системи керування фінансами Київського метрополітену буде завершено в 3 кварталі 2009 року. "Метрополітен нарешті стане тим локомотивом, що використає якісно нові підходи й сучасні технології для підвищення ефективності й прозорості своєї діяльності, якими можуть і повинні скористатися інші комунальні підприємства для поліпшення життєдіяльності нашого міста" - відзначив Петро Мірошников.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Архив блога