Поиск по этому блогу

Translate

Статистика сайта



Flag Counter
пятница, 22 мая 2009 г.

23 та 24 травня станції "Червоний хутір", "Академмістечко" і "Житомирська" відзначатимуть день пуску

23 травня 2008 року на Сирецько-Печерській лінії була відкрита станція «Червоний хутір».

«Червоний хутір» — станція берегового типу, колонна, мілкого закладення. В інтер’єрі станції застосовані довговічні опоряджувальні матеріали. Стіни, колони вестибюлів та розподільчих залів виконані з мармуру. Підлога платформної дільниці та вестибюлів виконана з шліфованих плит гранітів Покостівського (сірого) та Межирічського (червоного). Край платформи – з сірого термообробленого граніту. Обмежувальна лінія - з вохристої керамічної плитки з об’ємною фактурою, що дозволяє відчути її людям з вадами зору.

Проектували станцію «Червоний хутір» архітектори Т. Целіковська, В. Гневишєв, Ю. Кравченко, А. Юхновський, за участю К. Бадяєвої.
Минулого року станція стала справжнім дарунком до Дня Києва для майже восьми тисяч людей, які щодня перетинають її турнікети.

24 травня 2003 року на Святошино-Броварській лінії одночасно були введені в експлуатацію станції «Академмістечко» та «Житомирська».
«Академмістечко» — станція мілкого закладення, двоярусна, її конструкція не тільки дозволяє оптимізувати напрями руху пасажирів, а й є прекрасним просторовим рішенням. Має три маршевих сходи, один з яких знаходиться посеред платформи. У огорожу галереї, облицьовану білим мармуром, вмонтовано яскраві вітражні вставки. Центральна візуальна вісь станції підкреслюється люстрами із кулястими світильниками молочно-білого кольору, та такими ж бра на колонах.
Проектували станцію «Академмістечко» архітектори Т. Целіковська, В. Гнєвишев, М. Альошкін, А. Крушинський.

«Житомирська» — станція мілкого закладання, односклепінна, просторове рішення виконано за допомогою об'єднання об'ємів касових вестибюлів та центрального залу, підкресленого радіальними розшивками по склепінню. Крім того, над платформами розташоване окреме люмінісцентне освітлення на полегшених алюмінієвих апарелях. Склепіння має м’який жовтий колір, підлога складена з чорного та червоного граніту.

Проектували станцію «Академмістечко» архітектори М. Альошкін, Т. Целіковська, В. Гнєвишев за участю О. Панченка.
Нині станцією «Академмістечко» щодня користується майже 50 тисяч пасажирів, а станцією «Житомирська» — трохи менше 45 тисяч пасажирів.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 21 мая 2009 г.

В черговий раз проблеми київського метрополітену використовуються політиками для власного піару

Так прокоментувала начальник прес-служби Київського метрополітену Надія Шумак заяву голови Київської управи Української народної партії Володимира Шовкошитного. За словами Шумак, представник УНП абсолютно не володіє ситуацією на підприємстві, інакше не робив би таких гучних та безпідставних заяв.

«Справа у тому, що ініціювати перевірку Контрольно-ревізійного управління не потрібно, оскільки саме зараз представники цієї поважної установи у плановому порядку працюють на підприємстві. А в цілому, метрополітен перевіряється різними контролюючими організаціями кілька десятків разів на рік» — сказала Надія Шумак.

Фінансові показники підприємства свідчать, що розрахунки політика, не обізнаного у господарській діяльності метрополітену, далекі від істини. Зокрема, пан Шовкошитний не знає, що 22% пасажирів метро – чисті пільговики, 6% пасажирів - студенти, які їздять за тарифом 50 відсотків від вартості проїзду, 23% пасажирів користуються річними проїзними, у яких вартість проїзду закладена на рівні 50 копійок за одну поїздку. І лише 49 % пасажирів сплачують за проїзд 1,70 грн.

«Так само представник УНП не відає про те, що у першому кварталі нинішнього року витрати підприємства на забезпечення життєдіяльності перевищили на 67 млн. грн. його доходи. Але це не результат «неефективного управління коштами», як зазначає Шовкошитний, а результат того, що вже півроку бюджети перестали дотувати метрополітен та компенсовувати витрати на перевезення пільгових пасажирів. Нині підприємство змушене боротися за виживання лише власними силами.

Прикро, що задля одноденного піару політики можуть робити непродумані висновки. Хочеться порадити представникам політичних партій більше дбати про імідж – свій і партії, а то в гонитві за миттєвою славою можна розгубити останні крихти довіри виборців» — сказала прес-секретар столичного метро.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 19 мая 2009 г.

Проведено нараду з безпеки руху та пожежної безпеки

Нещодавно під головуванням першого заступника начальника Київського метрополітену Володимира Федоренка відбулася планова щоквартальна нарада, на якій розглядалися такі питання: аналіз стану безпеки руху, дисципліни та профілактичної роботи з поліпшення рівня безпеки руху у метрополітені; аналіз стану пожежної безпеки; аналіз стану охорони праці за І квартал 2009 року.

У нараді взяли участь заступник начальника метрополітену-головний ревізор з безпеки руху поїздів Валерій Мелещенко, заступник начальника метрополітену-начальник служби колії, тунельних споруд та будівель Ігор Сушко, заступник начальника метрополітену-начальник ескалаторної служби Валерій Машовець, директор вагоноремонтного заводу Анатолій Гомоляко, начальники управлінь, служб, електродепо, їх заступники та головні інженери, ревізори з безпеки руху поїздів, головні диспетчери, начальники техвідділів.

На нараді відзначалось, що упродовж звітного періоду працівниками підрозділів метрополітену в плановому порядку виконувались заходи з поліпшення стану безпеки руху, профілактичної роботи з попередження порушень, зміцнення дисципліни, підвищення надійності дії технічних засобів, рухомого складу та споруд. Метрополітен в цілому забезпечив безпечне перевезення пасажирів, не допущено випадків браку.

Однак, у зв’язку з недостатнім фінансуванням метрополітену, склалося вкрай незадовільне становище з повнотою і своєчасністю виконання необхідних ремонтів та заміни обладнання, передбачених нормативними документами. Нестача фінансів призводить до погіршення стану колії, тунелів, рухомого складу, ескалаторів, систем енергоживлення, зв'язку, сигналізації, електромеханічного господарства. Не виконується план поповнення та оновлення парку рухомого складу.

Водночас, не зменшується кількість хуліганських дій пасажирів (биття скла у вагонах, проїзд на автозчепі), а також прохід у метрополітен у нетверезому стані (по відношенню до І кв. 2008р. їх кількість збільшилась зі 770 до 1070 випадків).

Кількість нещасних випадків з пасажирами у І кв. 2009 р. у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, зменшилась і становить відповідно 14 проти 16 випадків. Основними причинами травматичних випадків, як і раніше, є порушення Правил користування метрополітеном, особиста необережність пасажирів та погіршення їх стану самопочуття.

Внаслідок тривалої відсутності фінансування, не вирішується питання впровадження поїзного радіозв’язку ультракороткого хвильового діапазону на Сирецько-Печерській лінії.

Значна частина випадків порушень безпеки руху була допущена з вини "людського" фактора, а враховуючи значний недокомплект кваліфікованих спеціалістів практично в усіх службах, на сьогоднішній день першочерговим завданням є якісне технічне і практичне навчання працівників.

Увагу присутніх на нараді було акцентовано на необхідності підвищення рівня відповідальності працівників, які особисто дають готовність на експлуатацію рухомого складу, ескалаторів та обладнання, що безпосередньо пов'язане з безпекою руху поїздів та перевезенням пасажирів.

Нарада постановила забезпечити виконання наказу "Про заходи з підвищення рівня безпеки руху поїздів та безпечного перевезення пасажирів у 2009 р." та рішень підсумкових нарад з безпеки руху, які були проведені заступниками начальника метрополітену в службах, здійснювати особистий систематичний контроль за своєчасним виконанням Плану-заходів "З підвищення рівня безпеки руху поїздів, ескалаторів, автотранспорту та безпечного перевезення пасажирів на 2009р."

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
понедельник, 18 мая 2009 г.

Стосовно правильності вживання виразу "Не залишайте своїх речей"

На звернення пасажирів стосовно правильності вживання виразу «не залишайте своїх речей» у текстових оголошеннях, записаних на радіоінформаторах вагонів метрополітену, приводимо текст листа Інституту української мови Національної Академії наук України № 307/507 від 27 березня 2008 року, згідно з яким інформація вищезазначеного змісту озвучується у Київському метрополітені.

В українській літературній мові знахідний відмінок множини іменників у заперечних реченнях має дві форми: форму родового і форму називного відмінка. У формі родового відмінка вживають іменники – назви істот (людей, тварин, птахів, комах тощо); не залишайте дітей; не забувайте батьків.

Іменники – назви неістот можуть мати в знахідному відмінку заперечних речень обидві форми: родового й називного. Вибір однієї з них залежить від багатьох умов:

1) належності до роду (чоловічого, жіночого, середнього);
2) форми числа (однини, множини);
3) характеру лексичного значення іменника (конкретне, абстрактне);
4) значення опорного дієслова;
5) форми опорного дієслова;
6) стилю вживання;
7) порядку слів у реченні та інших.

Їх докладно охарактеризовано в граматичних описах української літературної мови та спеціальних дослідженнях знахідного відмінка.

Автори констатують, що в українській літературі спостережено тенденцію до переважного вживання в заперечних реченнях знахідного відмінка іменників чоловічого-середнього роду із конкретним значенням та множинних іменників у формі називного відмінка (пор.: Не відчиняй вікно; Не ламай дерево; Не зачиняй ворота (двері), а з абстрактним значенням – у формі родового відмінка (пор.: Не марнуй часу; Не забувай своїх мрій).

Донедавна, як засвідчує українська мовна практика, послідовно розмежувати контексти вживання форми родового і називного відмінків у знахідному відмінку іменників авторам не вдавалося. Справді, це зробити дуже непросто, та й згадані форми іноді конкурують. Мабуть, тому останнім часом спостерігаємо намагання вживати в знахідному відмінку, зокрема, й множини, лише форму родового відмінка.

Є труднощі у виборі форми іменника і в реченні Виходячи з вагона, не залишайте свої речі. Якщо зважити на те, що речі – це конкретні предмети, які належать людині (валізи, пакети тощо), то потрібно вживати в знахідному відмінку форму називного відмінка, тобто не залишайте свої речі. Коли ж врахувати неозначеність, яка властива формам множини, і зігнорувати конкретність лексичного значення іменника речі, то потрібно вживати тут форму родового відмінка, тобто, не залишайте своїх речей.

З огляду на відзначену тенденцію до переважного вживання в сучасній літературній мові залежних від дієслів із часткою не іменників у формі родового відмінка вважається, що і в згаданому реченні можна надати перевагу формі речей.

Отже: Виходячи з вагона, не залишайте своїх речей.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 14 мая 2009 г.

Підведено підсумки весняного двомісячника з благоустрою

Нещодавно закінчився весняний двомісячник з благоустрою, озеленення та поліпшення санітарного стану території і об’єктів метрополітену. Надані підрозділами підприємства дані свідчать про виконані обсяги робіт.

Зокрема, упродовж звітного періоду було:

відремонтовано 80 дренажних решіток;
очищено від бруду 1100м? ям для танення снігу;
відновлено 2100 м окремих ділянок схилів земляного полотна наземної дільниці ст. «Лісова» - ст. «Дарниця» (І, ІІ колії);
пофарбовано 110 одиниць колійного обладнання наземної дільниці ст. «Лісова» - ст. «Дніпро»;
очищено від бруду 235 лавок на платформах;
очищено 650 м? покрівлі станцій «Дніпро» та «Чернігівська»;
промито та проведено необхідний ремонт 13532 одиниць арматури освітлення;
замінено вестибюльні двері на нові на ст. «Петрівка» - 20 одиниць;
замінено скляні вітражі на станціях «Оболонь», «Дарниця», «Лісова»;
вивезено сміття з контейнерів – 3,562 м?;
прибрано 55600м? територій, прилеглих до станцій та об’єктів метро-політену;
знято 37 сухостійних дерев, кроновано 276 дерев, відремонтовано газон, посаджено дерев, кущів та квітів - всього 4251 одиниць.
У проведенні весняного двомісячника з благоустрою території метрополітену було задіяно 5873 працівники підприємства.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
среда, 13 мая 2009 г.

Поїдка вихідного дня. Цього разу - Кам'янець-Подільський

У минулі вихідні дні група працівників Київського метрополітену здійснила дводенну туристичну поїздку до мальовничого міста Кам’янець – Подільський.

Екскурсії старим містом дали можливість метрополітенівцям зануритись у атмосферу давнини, відвідати старовинні замки, фортеці, почути легенди і розповіді про їхню історію. Також група відвідала музей історії міста Кам’янець – Подільський та костел, де послухали гру одного з найстаріших органних інструментів України.

Програмою туристичної подорожі також була передбачена поїздка в село Бакота, що знаходиться в 50 км від міста, у зруйнований монастир у горах, відпочинок на березі річки «Дністр», глибина якої - 65 метрів. Також була організована екскурсія до міста Хотин з відвіданням Хотинської фортеці, до села Кривче, що в Чернівецькій області. Тут працівники столичної підземки пройшла лабіринтами кришталевих печер довжиною понад 3 км, послухали захоплюючі розповіді та легенди про історію винайдення цих див природи, вік яких понад 2 млн. років.

Залишається додати, що туристичну поїздку для своїх працівників організувала Об’єднана профспілкова організація Київського метрополітену.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Вперше в історії метрополітену відбувся турнір по тенісу

11 травня 2009 року, вперше в історії Київського метрополітену, Молодіжною радою підприємства було ініційовано й організоване турнір по Великому тенісу серед своїх співробітників на Кубок Метро, що відбувся в електродепо «Оболонь» і поклав початок розвитку цього виду спорту серед метрополітенів України.

Заявку на участь у турнірі подало 8 чоловік, серед них — Максим Яковер та Сергій Науменко (служба «ІТЗ»), Володимир Самбора (служба «П»), Олександр Лакіза (електродепо «Оболонь»), Сергій Оснач та Ігор Савченко (електродепо «Харківське»), Юрій Гонтар (адміністрація).

Перед початком змагань було проведено жеребкування, яким визначилися пари гравців. Після короткої розминки, пара учасників М. Яковер - В. Самбора відкрили перший турнір Кубка Метро, у ході якої М. Яковер здобув перемогу й вийшов у півфінал. Інші пари учасників турніру також активно боролися за вихід у півфінал.

А у півфіналі зустрілися дві пари учасників: С. Оснач - М. Яковер і Ю. Гонтар - С. Науменко. Цікавою й напруженою була боротьба між учасниками за вихід у фінал. Ніхто не хотів поступатися позиціями у грі, незважаючи навіть на травми, які отримували учасники при відбиванні м'яча в складних і несподіваних моментах на корті.

Зрештою, гра визначила своїх фіналістів, ними стали М. Яковер і Ю. Гонтар. Зустрілися дійсно майстри ракетки, які, посилюючи різні подачі й удари, прагнули чесно здобути перемогу. До кінця гри Юрій Гонтар вимотував супротивника на корті, однак удача посміхнулася Максимові Яковеру, який і здобув Кубок Метро.

Молодіжна рада метрополітену висловлює подяку всім тим, хто вболівав і підтримував учасників турніру, а також начальнику електродепо «Оболонь» В.І. Дворському, заступнику начальника депо з ремонту І.Л. Ханіну, старшому майстру ТЧВ-1 О.Г. Лакізі і голові профспілки С.М. Осначу за допомогу й сприяння у проведенні турніру.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Архив блога