Поиск по этому блогу

Translate

Статистика сайта



Flag Counter
вторник, 28 июля 2009 г.

Статистика звернень громадян

Протягом І півріччя 2009 року до Київського метрополітену надійшло 1437 звернень від громадян, з яких — 1340 заяв, 12 скарг та 85 подяк працівникам станцій.

Традиційно, чимало звернень надійшло від пасажирів на незадовільне обслуговування на станціях метрополітену. Водночас, аналіз кожного звернення засвідчив, що не завжди вони обґрунтовані. У більшості випадків пасажири скаржилися на те, що їм, по суті, не дозволяють порушувати Правила користування метрополітеном коли вони:

намагалися пройти через контрольний пункт за документами, що не дають права безоплатного проїзду,
намагалися перевезти багаж, який заборонено перевозити, зокрема, велосипед для дорослих,
вимагали проходу без оплати до магазинів за межами контрольно-пропускного пункту,
намагалися пройти на вихід через вхід,
відмовлялися пред’явити документ або оплатити перевезення багажу тощо.
Всі звернення громадян були уважно розглянуті, заявникам надано обґрунтовані роз’яснення.

Найчастіше упродовж зазначеного періоду звертались пасажири, незадоволені роботою кас — 169 звернень, за той же період у минулому році було 87 звернень. Зростання пояснюється виключно зміною тарифу, що призвело до збільшення часу обслуговування пасажирів.

Істотно зменшилась кількість звернень з питання надмірної кількості реклами в метрополітені — 25 звернень, за той же період у минулому році було 51. Найбільше заяв стосувалось реклами на дверях та вікнах вагонів, а також несанкціонованої реклами.

Окрім цього, за звітний період на «гарячу телефонну лінію» надійшло 449 дзвінків, з міського Call-центру – 429 дзвінків, на сайт метрополітену – 248 звернень, у книги скарг та пропозицій на станціях – 227 заяв, на адресу адміністрації метрополітену – 227 заяв. У порівнянні з І півріччям 2008 року, кількість звернень зменшилась на 294, при цьому подяк збільшилось на 38.

Всі звернення на телефонну лінію, окрім вище зазначених претензій до роботи метрополітену, стосувалися безкоштовного проїзду окремих категорій громадян; невдоволення вимогою контролера пред’явити документ; затиснення дверима при посадці у вагон; роботи пасажирської автоматики; незадоволених графіком роботи та ремонтом ескалаторів на станціях; графіку руху та швидкості поїздів тощо.

Звернення пасажирів розглянуті в терміни, визначені чинним законодавством. У деяких випадках для з’ясування всіх обставин проведені службові розслідування. Заявникам, які залишили адресу, надані письмові відповіді. Пасажирам, що залишили номер телефону, відповідь надавалась у телефонному режимі. Звернення без адреси і телефону направлялись до відповідних структурних підрозділів для вжиття необхідних заходів.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 24 июля 2009 г.

Турнір з міні-футболу

23 липня 2009 року на базі спорткомплексу «Сокіл» відбувся фінал Кубка Київського метрополітену з міні-футболу.

Напередодні заявку на участь у турнірі подали вісім команд, до складу яких увійшли працівники електродепо «Дарниця», цеху експлуатації електродепо «Оболонь», цеху ремонту електродепо «Оболонь», електродепо «Харківське», вагоноремонтного заводу, служби колії, служби електропостачання та служби сигналізації.

Упродовж трьох днів проводилися змагання між командами, у фінал яких вийшли команди електродепо «Дарниця» та служби колії. Фінальна гра, як і годиться, була напруженою і впертою, гравці докладали максимум зусиль для перемоги. Однак, спорт є спорт і переможець у змаганнях завжди один. Цього разу почесне звання виборола команда електродепо «Дарниця» у складі О. Сергута (капітан команди), В. Грущецького, С. Данилюка, А.Близнюка, Є. Третяка, В. Плескача, І. Глушка та А. Семенюка.

Кубок Київського метрополітену з міні-футболу вручали голова Об’єднаної профспілкової організації підприємства Олександр Мозолевич та голова Молодіжної ради Олександр Осіпчук.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 23 июля 2009 г.

Петро Мірошников в редакції тижневика "Аргументы и факты в Украине"

На запрошення тижневика «Аргументы и факты в Украине», у четвер 23 липня начальник Київського метрополітену Петро Мірошников взяв участь у прямій телефонній лінії, під час якої спілкувався з читачами газети та відповідав на їх запитання стосовно роботи столичної підземки.

В основному, питання стосувалися:

непоодиноких випадків жебрацтва у вагонах;
перспективи встановлення захисних бар’єрів на платформах;
роботи бюро знахідок метрополітену, зокрема, як довго зберігаються там загублені речі;
чи буде підвищено тарифи на оплату проїзду у метрополітені;
як відбувається прибирання вагонів та їх дезінфекція;
чому пропускають у метрополітен людей, які мають неохайний вигляд;
чи працюють зараз на станціях «штовхачі» тощо.
Відповіді на ці та інші запитання, які були поставлені очільникові Київського метрополітену Петру Мірошникову за телефоном прямої лінії, читайте у наступному номері газети «Аргументы и факты в Украине».

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 21 июля 2009 г.

Статистика роботи Київського метрополітену за перше півріччя 2009 року

За підсумками 6 місяців 2009 року, Київським метрополітеном перевезено 254 млн. пасажирів. План перевезень за перше півріччя виконано на 100,1 %.

Найбільш навантаженою лінією метрополітену залишається Святошино-Броварська, якою упродовж зазначеного періоду скористалися 115,5 млн. пасажирів. В цей же час Куренівсько-Червоноармійською та Сирецько-Печерською лініями перевезено відповідно 77,7 млн. та 60,8 млн. пасажирів.

Середньодобові перевезення за перше півріччя п.р. у робочі дні становили 1,75 млн. пасажирів, з яких понад 0,3 млн. пасажирів - пільговики.

Принагідно повідомляємо, що з 1 листопада 2008 року у Київському метрополітені введена в експлуатацію автоматизована система проходу пасажирів, яка дає можливість здійснювати облік перевезених пасажирів за фактичними проходами. Відтак облік платних пасажирів здійснюється за показниками фіскальних лічильників автоматично-контрольних пунктів, а пільгових категорій - за показниками лічильників контрольно-пропускних пунктів.

У Київському метрополітені постійно вивчаються пасажиропотоки з метою визначення необхідних розмірів руху поїздів. Так, в літній період на лініях метрополітену рух поїздів організований з інтервалами між поїздами за графіками робочих та вихідних днів, що діють упродовж року. При цьому рух поїздів у літній період з діючими інтервалами повністю забезпечує перевезення пасажирів.

Водночас, організація перевезень пасажирів в осінньо-зимовий період передбачає підвищення інтенсивності руху поїздів в годинники «пік» до технологічно можливих, при яких технічні пристрої метрополітену забезпечують безпеку руху поїздів.

Фахівцями метрополітену постійно аналізуються плани проведення міських культурно-масових і спортивних заходів з метою вивчення можливої зміни пасажиропотоків. У випадку збільшення прогнозованої кількості пасажирів, для забезпечення їх перевезень призначаються додаткові поїзди.

Серйозної уваги у метрополітені приділяють і підтриманню станцій та об’єктів метрополітену в належному санітарному стані, забезпеченню там необхідного мікроклімату. З цією метою у 2008 році було закуплено 39 сучасних поломийних машин. У 2009 році планується закупівля ще 30 одиниць такої техніки. Двічі на рік - навесні й восени - у метрополітені проводяться місячники з благоустрою станцій та прилеглих до них територій, під час яких замінюються урни й контейнери, проводиться очищення й фарбування устаткування та споруд тощо.

У метрополітені дбають про пасажирів. Не залежно від пори року, з метою запобігання поширенню інфекційних захворювань, на станціях та у вагонах метрополітену в нічний час повсякчас проводиться вологе прибирання із застосуванням дезінфікуючих засобів, на які щорічно витрачаються чималі кошти.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 17 июля 2009 г.

Петро Мірошников у редакціх газети "Комсомольская правда" в Украине

На запрошення газети «Комсомольская правда» в Украине», начальник Київського метрополітену Петро Мірошников взяв участь Прямій лінії. За редакційною традицією, Петро Володимирович у телефонному режимі спілкувався з читачами газети та відповідав на їх запитання стосовно роботи столичної підземки.

Серед питань, які цікавили читачів газети, були:

будівництво метро у бік житлових масивів Теремки, Троєщина та Виноградар;
коли на лініях Київського метрополітену курсуватимуть сучасні потяги;
чи буде введена зональна оплата проїзду у Київському метрополітені;
які нововведення планується запровадити до Євро-2012, зокрема, чи буде побудовано другий вихід на станціях «Республіканський стадіон» та «Вокзальна»;
чому влітку інтервал між потягами більший, ніж взимку тощо.
Відповіді на ці та інші запитання, які були поставлені очільникові Київського метрополітену Петру Мірошникову за телефоном Прямої лінії, читайте на сторінках газети «Комсомольская правда» в Украине».

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

З початку року у метрополітені вилучено понад 7 тисяч документів, що не дають права на пільговий проїзд

Особовий склад Служби воєнізованої охорони докладає максимум зусиль для забезпечення пасажирами Київського метрополітену повноти оплати проїзду. Про це свідчать результати роботи з вилучення недійсних документів, якими пасажири намагалися скористатися задля безкоштовного проїзду у метрополітені.

Так, упродовж І півріччя поточного року у пасажирів метрополітену було вилучено 7150 документів, які не давали права на безоплатний чи пільговий проїзд. З них: 4135 — студентські проїзні, 758 – студентські квитки, 739 — пенсійні посвідчення, 521 — посвідчення учасника ліквідації на ЧАЕС, 360 — посвідчення ветерана праці, 174 — посвідчення учасника війни, 463 — інші документи.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року, цьогоріч вилучено на 2446 документів більше. Робота з вилучення недійсних документів у пасажирів метрополітену триватиме й надалі.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
среда, 8 июля 2009 г.

Про створення сприятливих умов для людей з обмеженими фізичними можливостями

З метою поліпшення культури обслуговування пасажирів та створення сприятливих умов для людей з обмеженими фізичними можливостями, у Київському метрополітені триває робота щодо забезпечення належного рівня обслуговування інвалідів.

Протягом ІI кварталу поточного року для осіб з обмеженими фізичними можливостями влаштовано 5 колясочних з’їздів на станціях: «Героїв Дніпра» (1 шт), «Петрівка» (2 шт), «Кловська» (1 шт), «Вокзальна» (1 шт). Вартість виконаних робіт складає 44,8 тис. грн. Робота з влаштування колясочних з’їздів триватиме. До кінця року в метрополітені з’являться ще 16 колясочних з’їздів.

Принагідно повідомляємо, що всього з початку року на станція метрополітену влаштовано 9 колясочних з’їздів на суму 66 тис. грн. Окрім цього, за кошти інвесторів обладнано відео-інформаційними системами 5 вагонів метрополітену для інвалідів з вадами слуху.

Також у метрополітені постійно забезпечувалось виконання інструкцій «Про порядок проїзду в метрополітені пасажирів-інвалідів на колясках» та «Про порядок проїзду в метрополітені інвалідів по зору І та ІІ груп».

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Архив блога