Поиск по этому блогу

Translate

Статистика сайта



Flag Counter
вторник, 28 января 2014 г.

Київський метрополітен перевіряє правомірність використання пасажирами пільгових проїзних документів

Працівниками Київського метрополітену в черговий раз проводилась перевірка використання пасажирами «Карток киянина» для проїзду в метрополітені.

Метою даного заходу є виявлення неправомірних використань пільгових документів пасажирами, які не мають права на пільги, та недопущення проходу таких пасажирів на станції метрополітену без оплати за проїзд.

За результатами здійснених перевірок протягом двох днів було складено 176 актів про неправомірне використання пасажирами «Карток киянина».

Про ці зловживання Київський метрополітен направляє листа до Департаменту соціальної політики Київської міської державної адміністрації, повідомляючи номери транспортних додатків «Карток киянина», що заблоковані, та перелік порушників – власників карток, які передавали їх для користування стороннім особам.

Перевірки проведені відповідно до Правил користування в метрополітені студентськими проїзними квитками та «Картками киянина» і Порядку дій працівників КП «Київський метрополітен» у випадках неправомірних використань пасажирами студентських проїзних квитків або «Карток киянина».

Зазначимо також, що Київський метрополітен і надалі вживатиме заходів для недопущення зловживань використання пасажирами пільгових проїзних документів. Тому просимо пасажирів дотримуватись Правил користування в метрополітені студентськими проїзними квитками та «Картками киянина», не передавати їх стороннім особам для оплати проїзду в метро.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 16 января 2014 г.

Стихійна торгівля у підземних переходах, прилеглих до станцій метро, - загроза безпеці пасажирів

Стихійна торгівля на території, що прилягає до станцій метрополітену, вже давно завдає пасажирам незручностей, а працівникам підземки – чимало клопоту. Ця проблема загальноміська, нею уражені ті місця, де є скупчення людей. А в Київському метрополітені середньодобові перевезення у робочі дні становлять 1,7 млн. пасажирів, у вихідні – 940 тис. пасажирів. Такий наплив потенційних покупців безумовно вабить стихійних торгівців. Значні пасажиропотоки, особливо в ранкові та вечірні години «пік», дають змогу швидко та майже стовідсотково розпродати товар.

Водночас, осередки стихійної торгівлі (столи, лотки, ящики, вази з квітами тощо) несуть пряму загрозу безпеці пасажирів, оскільки розташовуються на шляхах евакуації. У разі виникнення надзвичайної ситуації розкладки з товарами стануть перепоною для евакуації пасажирів з підземки на поверхню та можуть стати причиною людських жертв.

Тому, піклуючись про безпеку пасажирів, персонал метрополітену змушений відволікатись від виконання своїх безпосередніх обов’язків, пов’язаних із забезпеченням перевезень, та докладати зусиль для припинення стихійної торгівлі у підземних переходах. Начальники станцій, чергові по станціях, інспектори воєнізованої охорони щоденно проводять системну роботу – продавцям краму роз’яснюється заборона цієї діяльності на шляхах прямування пасажирів та, за можливістю, вживаються заходи щодо їх видалення за межі метрополітену. Відтак, щодобово працівниками підприємства припиняється до 400 фактів несанкціонованої торгівлі. А протягом 2013 році на території Київського метрополітену припинено понад 133 тисячі випадків стихійної реалізації товарів.

КП «Київський метрополітен» постійно звертається за допомогою до підрозділів міліції. Адже притягувати до відповідальності осіб, які здійснюють несанкціоновану торгівлю, мають право тільки працівники органів внутрішніх справ (відповідно до ст. 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення). Тому, в разі неможливості владнати ситуацію власними силами, працівники станцій надають відповідну інформацію до районних управлінь та лінійного управління в метрополітені ГУ МВС України в м. Києві для реагування на закріплених територіях. За 2013 рік черговим персоналом станцій метрополітену здійснено понад 8 300 викликів міліції до осередків стихійної торгівлі, що відмовлялися припиняти свою незаконну діяльність. Також за минулий рік направлено 50 листів до райуправлінь ГУ МВС України в м. Києві про необхідність припинення несанкціонованої торгівлі на найбільш проблемних ділянках закріпленої за ними території.

Громадяни нерідко стають свідками як продавці краму чинять опір працівникам метрополітену на законну вимогу припинити торгівлю. Порушники зчиняють галас, принижують образливими словами і навіть застосовують фізичну силу до персоналу станцій. На гарячу телефонну лінію та офіційний сайт метрополітену надходять звернення від киян із повідомленням про такі випадки та проханням захистити робітників метро від принижень, допомогти їм у видаленні осередків стихійної торгівлі.

Результати посиленої щоденної протидії стихійній торгівлі вже відчутні – переходи підземки стали значно вільнішими. До того ж, незабаром преса поблизу станцій метро реалізуватиметься за допомогою спеціальних автоматів, розроблених у відповідності до Правил пожежної безпеки в метрополітенах. Відтак розкладки із періодикою зникнуть.

Але для повної ліквідації цього явища необхідно, щоб пасажири відмовились від купівлі товарів з розкладок та рук. Адже здійснюючи, на перший погляд, дріб’язкову покупку у підземному переході станції, пасажири тим самим підтримують стихійну торгівлю, яка захаращує шляхи евакуації та наражає їх на потенційну небезпеку. У разі виникнення надзвичайної ситуації, в умовах поспіху й паніки численні столи, лотки, ящики з товарами та вази з квітами позбавлять пасажирів можливості безперешкодно, безпечно та швидко піднятися на поверхню.

Тож КП «Київський метрополітен» вкотре привертає увагу до проблеми стихійних ринків у підземці та наголошує на тому, що це явище – аномальне. І його необхідно викорінювати спільними зусиллями. Без підтримки громадськості та належної реакції правоохоронних органів досягти цього неможливо – скільки б рейдів не було проведено працівниками метрополітену, скільки б разів не вилучалися стихійні точки продажу з підземних переходів станцій – порушники завжди відновлюватимуть свою діяльність, поки вона є прибутковою.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

На Водохреще запрацює додатковий вестибюль станції "Гідропарк"

19 січня 2014 року на станції «Гідропарк» Святошинсько-Броварської лінії з 10 год. 00 хв. до 17 год. 30 хв. працюватиме вестибюль № 2 (східний) для забезпечення перевезень пасажирів під час святкування християнського свята Водохреще.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
понедельник, 13 января 2014 г.

На станції "Хрещатик" 14 січня розпочнеться капітальний ремонт ескалатора

14 січня 2014 року розпочнеться плановий капітальний ремонт ескалатора № 1 станції «Хрещатик» (вихід до вул. Хрещатик) Святошинсько-Броварської лінії. Ремонті роботи триватимуть до 18 березня 2014 року, їх проведення не позначиться на режимі роботи станції.

Окрім цього, продовжується капітальний ремонт ескалатора № 1 нижнього нахилу станції «Печерська» Сирецько-Печерської лінії. Ремонті роботи триватимуть до 24 січня п.р.

КП «Київський метрополітен» перепрошує за тимчасові незручності та нагадує пасажирам про необхідність дотримуватись Правил поведінки на ескалаторах під час користування метрополітеном.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 10 января 2014 г.

Київський метрополітен дбає про осіб із особливими фізичними потребами

КП «Київський метрополітен» повсякчас працює над створенням сприятливих умов для осіб із особливими фізичними потребами, щоб забезпечувати вільний їх доступ до станцій метро.

6 листопада 2013 року відкрито нову станцію «Теремки», обладнану для вільного доступу осіб із особливими фізичними потребами чотирма ліфтами, двома пандусами, двома рельєфними смугами на платформі, а на входах до станції встановлено вісім звукових орієнтирів.

Також у 2013 році було придбано 8 сучасних головних вагонів метрополітену (виробництва ЗАТ «Вагонмаш»), пристосованих для перевезення пасажирів на візках.

Щоквартально оновлювались 813 попереджувальних смуг яскраво-жовтого кольору на першій та останній сходинках сходових маршів станцій, підземних переходів і пересадочних вузлів між лініями метрополітену, що знаходяться на балансі метрополітену.

На офіційному сайті КП «Київський метрополітен» введено новий розділ – «Безбар’єрне середовище», що містить інформацію для людей із особливими фізичними потребами. А схему ліній метрополітену доповнено загальноприйнятою піктограмою для позначення станцій, які повністю пристосовані для потреб інвалідів та інших маломобільних груп населення.

Окрім того, в метрополітені діють та сумлінно виконуються працівниками станцій інструкції «Про порядок проїзду в метрополітені пасажирів-інвалідів на візках», «Про порядок проїзду в метрополітені інвалідів по зору І та ІІ груп», «Про забезпечення безпечної експлуатації підйомників на метрополітені», а також «Пам’ятка про порядок проїзду в метрополітені пасажирів похилого віку, які мають наявні ознаки погіршення координації руху та інвалідів з фізичними вадами (на милицях)».

КП «Київський метрополітен» в межах вимог діючих нормативних документів та фінансових можливостей підприємства і в подальшому продовжуватиме роботу над створенням сприятливих умов життєдіяльності та забезпечення вільного доступу осіб з особливими фізичними потребами до станцій метрополітену.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
понедельник, 30 декабря 2013 г.

У новорічну ніч Київський метрополітен працюватиме на годину довше

У ніч із 31 грудня 2013 року на 1 січня 2014 року роботу Київського метрополітену буде подовжено на 1 годину.

Відповідний наказ видано Департаментом транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради «Про організацію роботи пасажирського транспорту в ніч з 31.12.2013 на 01.01.2014».

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Молодь Київського метрополітену провела в підземці флешмоби, щоб привітати пасажирів із наступаючим Новим роком

В останні вихідні цього року метро було не таким, як зазвичай. Святкові корективи в його звичну роботу внесла молодь метрополітену – вони провели низку яскравих флешмобів на різних станціях підземки. Два дні поспіль молоді метрополітенівці вітали пасажирів із наступаючим Новим роком – за власної ініціативи, власними зусиллями та власним коштом.

У суботу 28 грудня ініціатори в форменому одязі разом із Дідом Морозом та Снігуронькою влаштували імпровізоване дійство в середній залі станції «Площа Льва Толстого». В торці станції облаштували робоче місце Діда Мороза – декорували стіни новорічними прикрасами, банерами й плакатами, поставили ялинку, увімкнули тематичну музику та приготували багато подарунків і сюрпризів для маленьких пасажирів.

Святковий захід розпочався виступами танцювальних колективів, які погодилися безоплатно підтримати ініціативу метрополітенівців. Після запальних виступів танцівників Дід Мороз зі Снігуронькою перейшли до роздачі подарунків малечі. Молодь метрополітену завчасно заготувала для дітлахів величезний мішок цукерок та мандаринів, книжки «Веселі правила Метроші» та листівки.

Організатори через гучномовці вітали пасажирів, висловлювали їм щирі побажання на прийдешній рік, запрошували дітей підходити до Діда Мороза за подарунками. Малеча із радістю сприйняла таку можливість. Маленькі пасажири ділилися з Дідом Морозом своїми мріями, розповідали віршики, співали пісні, фотографувалися.

На заготовлених листівках дітвора писала Дідові Морозу які подарунки бажає побачити під ялинкою в новорічну ніч. Ці листи вони опускали в спеціальну чарівну скриньку з безумовною вірою в здійснення своїх мрій.

Молодь метрополітену залучала малечу до дійства, водила з дітьми хороводи, вітала дорослих та дарувала щирі усмішки і гарний настрій.

Пасажири охоче фотографувалися з Дідом Морозом, Снігуронькою і співробітниками метро. А на знак подяки за організоване в підземці свято люди писали на плакатах свої побажання колективу метро.

У неділю 29 грудня святкові сюрпризи в підземці продовжилися. Молоді метрополітенівці із Дідом Морозом та Снігуронькою проїхалися станціями метро. На ескалаторах ініціатори вітали пасажирів, тримаючи в руках плакати та повітряні кульки, читали вірші, скандували «З Новим роком!».

На платформах станцій головні новорічні персонажі дарували дітям ласощі та листівки, а дорослим – кишенькові календарі з зображенням найгарнішої станції Київського метрополітену «Золоті ворота». При цьому лунала святкова музика, метрополітенівці танцювали з пасажирами, вітали їх та отримували привітання у відповідь.

Не залишився без уваги й рухомий склад. Зачинщики свята заходили у вагони з музикою, прикрашали їх повітряними кульками, новорічною атрибутикою - дощиком, ялинковими прикрасами, серпантином та плакатами, а пасажирам дарували календарі, вітали їх словами й усмішками.

Слід зазначити, що ці акції молодь Київського метрополітену організувала, щоб довести пасажирам, що підземка – це не лише бетон і метал, а, передусім, люди – величезний колектив, який цілодобово, щоденно працює для пасажирів. І не просто працює, а старається!

Заходи мали успіх серед пасажирів – люди усміхалися, фотографували та знімали дійства на телефони, дякували активістам за приємні емоції.

Молодіжний колектив сподівається, що влаштовані ним святкові акції сподобалися не лише пересічним громадянам, а й керівництву підприємства. Адже в флешмоби працівники вклали не лише власні час, зусилля та кошти, а й головне – душу!

З Новим роком вас, дорогі пасажири та працівники метрополітену! Бадьорості духу, молодіжної вдачі та гарного вам настрою!

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Архив блога