Поиск по этому блогу

Translate

Статистика сайта



Flag Counter
понедельник, 16 августа 2010 г.

Змінюється режим роботи Київського метрополітену

У зв’язку з проведенням 17 серпня 2010 року на стадіоні "Динамо" імені Валерія Лобановського футбольного матчу між командами "Динамо" (Київ) – "Аякс" (Амстердам), змінюється режим роботи Київського метрополітену.

В ніч з 17 на 18 серпня п.р. роботу метрополітену буде продовжено на 30 хвилин.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 10 августа 2010 г.

Олександр Попов представив нового очільника Київського метрополітену

9 серпня 2010 року в.о. голови Київської міської державної адміністрації Олександр Попов зустрівся в метрополітені з керівним складом та представниками трудового колективу столичної підземки.

У своєму виступі Олександр Попов розповів про кадрові зміни в Київському метрополітені. «Коли постало питання, хто буде керувати метрополітеном, я займав і займаю позицію, що такий шановний колектив як ваш, повинен мати керівника, який пройшов всі етапи професійного розвитку саме в вашому колективі. Тому прийнято рішення на майбутнє остаточно рекомендувати керівником Київського метрополітену Володимира Івановича Федоренка, який пройшов від інституту до першого заступника керівника метрополітену» - відзначив Олександр Попов.

Відтак, розпорядженням КМДА від 5 серпня 2010 року № 488 виконання обов’язків начальника Київського метрополітену з 6 серпня покладено на першого заступника начальника Володимира Івановича Федоренка.

Олександр Попов подякував колективу столичної підземки за віддану працю та відзначив, що першочерговим завданням для метрополітену та міста є стабілізація соціально-економічної ситуації. За його словами, Київський метрополітен повинен працювати без збитків, а в майбутньому вийти на прибутковий рівень для подальшого технічного розвитку підприємства.

В свою чергу Володимир Федоренко подякував Олександру Попову за теплі слова на адресу Київського метрополітену та пообіцяв робити все для стабільної та злагодженої роботи підприємства на користь киян та гостей міста. «Ми разом з колегами відчуваємо відповідальність метрополітену перед містом та зробимо все для того, щоб наше підприємство стало одним із кращих серед метрополітенів СНД» - заявив Володимир Федоренко.

Наостанок Олександр Попов запевнив колектив підприємства, що київська влада повністю підтримує всі проекти метрополітену і буде всіляко сприяти їх реалізації.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
понедельник, 2 августа 2010 г.

Заява КП "Київський метрополітен" з приводу публікації у ЗМІ про кредит "Альфа Банку"

Зважаючи на негативний резонанс публікацій у пресі, Київський метрополітен доводить до відома громадськості про фактичні обставини користування кредитом «Альфа банку».

У червні 2006 року, за рішенням Київської міської ради, метрополітеном були оголошені відкриті торги (тендер) на отримання банківського кредиту у розмірі 100,0 млн.грн. терміном на один рік для забезпечення своєчасного будівництва Сирецько-Печерської та Куренівсько-Червоноармійської ліній метрополітену.

У серпні 2006 року КП «Київський метрополітен» уклав договір з переможцем тендеру - «Альфа Банк» - і отримав цей кредит.

Кошти були витрачені повністю і за цільовим призначенням в рамках Державної програми будівництва та розвитку мережі метрополітенів на 2006 – 2010 роки, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України № 257 від 07 березня 2006 року. Вказана програма передбачає фінансування будівництва та розвитку метрополітенів в пропорції 50% - з Державного бюджету, 50 % - з місцевого бюджету.

Кредит разом з витратами на його обслуговування планувалося погасити у 2006 – 2007 роках за рахунок бюджетних коштів.

Однак, очевидно, через недостатнє бюджетне фінансування, в першу чергу, з Державного бюджету – у 2006–2009 роках профінансовано 12,9% від запланованих Програмою коштів, а також через різке скорочення видатків місцевого бюджету у 2008-2010 роках, кредит до цього часу погасити не вдалось.

За цей час кредит декілька разів пролонговувався, останній раз – у листопаді 2008 року, під 39 % річних.

Треба врахувати, що у розпал фінансової кризи у листопаді – грудні 2008 року банки взагалі не видавали кредити клієнтам, а на міжбанківському ринку ставки доходили до 160 % річних.

Крім того, під цим кредитом немає застави комунального майна, тобто, він «бланковий».

Навіть у даний час навряд чи знайшовся б «банк – сміливець» надавати кредит в таких умовах, як це вимушено робить ПАТ «Альфа Банк».

КП «Київський метрополітен» вдячний своїм партнерам з «Альфа Банку» за розуміння ситуації і терпіння, з яким банк очікує розрахунок з місцевого або Державного бюджету.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
пятница, 30 июля 2010 г.

Учасники акції "Слов’янський похід" відвідали Київський метрополітен

28 липня 2010 року в Адміністрації Київського метрополітену відбулася зустріч в.о. начальника метрополітену Володимира Федоренка та лідерів Молодіжної ради підприємства з групою молоді з Московського та Мінського метрополітенів, які здійснюють «Слов’янський похід» річкою Дніпро у рамках святкування 1022-ї річниці Хрещення Русі. На зустрічі були присутні перший заступник начальника метрополітену Олег Москаленко та голова об’єднаної профспілки працівників підприємства Олександр Мозолевич.

Вітаючи гостей, в.о. начальника Київського метрополітену В.І. Федоренко наголосив на тому, що акція «Слов’янський похід» викликає щире захоплення, адже покликана об’єднувати не лише молодь метрополітенів, а й братні слов’янські народи. «Хоча, що стосується метрополітенів Москви, Мінська та Києва, то традиційні зв'язки між ними ніколи не розривалися. Адже ми всі розуміємо, що дружні взаємини не лише суттєво сприяють поліпшенню добросусідських відносин, а й позитивно позначаються на виробничих показниках. Чимало українців працює у Московському та Мінському метрополітенах, так само у Київському метрополітені працюють росіяни й білоруси. На щастя, професія метрополітенівця не знає кордонів» - підкреслив Володимир Іванович.

На зустрічі учасники походу з Москви та Мінська поділилися своїми враженнями від подорожі Україною та Дніпром і запросили київських колег у майбутньому приєднатися до акцій. Після чого для гостей була організована екскурсія у Музеї Київського метрополітену.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
четверг, 29 июля 2010 г.

З 30 липня по 15 жовтня 2010 року буде проводитися ремонт ескалатора на станції "Лук'янівська"

30 липня 2010 року на станції "Лук'янівська" Сирецько-Печерської лінії розпочався капітальний ремонт ескалатора № 4. Ремонт триватиме до 15 жовтня п.р.

Окрім цього, нині триває капітальний ремонт ескалатора № 2 верхнього нахилу станції "Шулявська". Ремонт триватиме до 14 вересня п.р.

Для довідки: з початку поточного року було виконано ремонти шести ескалаторів на станціях: "Арсенальна" - ескалатор №3 верхнього нахилу, "Шулявська" - ескалатор № 1 та № 3 верхнього нахилу, № 3 нижнього нахилу та "Лук'янівська"- ескалатор № 1 та № 2.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 27 июля 2010 г.

З 27 липня по 14 вересня 2010 року буде проводитися ремонт ескалатора на станції "Шулявська"

27 липня 2010 року на станції "Шулявська" Святошинсько-Броварської лінії розпочався капітальний ремонт ескалатора № 2 верхнього нахилу. Ремонт триватиме до 14 вересня п.р.

Для довідки: з початку поточного року було виконано ремонти шести ескалаторів на станціях: "Арсенальна" - ескалатор №3 верхнього нахилу, "Шулявська" - ескалатор № 1 та № 3 верхнього нахилу, № 3 нижнього нахилу та "Лук'янівська"- ескалатор № 1 та № 2.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua
вторник, 20 июля 2010 г.

Відбулася нарада з визначення переможця конкурсу

20 липня 2010 року в Адміністрації Київського метрополітену відбулася нарада з визначення переможця конкурсу «Гімн Київського метрополітену». Зважаючи на велике значення створення гімну для підприємства, у нараді взяли участь керівники та голови профспілкових організацій структурних підрозділів метрополітену, ветерани метрополітену та члени робочої групи з підготовки відзначення 50-річчя Київського метрополітену.

Учасники наради заслухали музичні твори, надіслані на конкурс, та висловилися щодо їх відповідності гімну Київського метрополітену. Працівники підприємства, ветерани, представники профспілкових організацій були одностайні у тому, що жоден з надісланих творів, на жаль, не може бути прийнятим як гімн Київського метрополітену. Водночас, відмічалося, що надіслані твори досить позитивно і вірно відображають діяльність метрополітену і можуть сприйматись як вірші або пісні про метрополітен.

Присутніми на нараді були визначені, як найкращі серед надісланих, твори «Столичне метро» у виконанні Марійки Шамич (м.Київ), «Гімн метрополітену» у виконанні Сергія Дьоміна (м.Кіровоград) та «Підземне серце» у виконанні Народного фольклорного ансамблю «Червона калина» (м.Київ).

Нарада постановила, що проведений конкурс не виявив кращого музичного твору, який би міг стати гімном Київського метрополітену. Разом з тим, присутні на нараді висловили щиру вдячність авторам за їх працю, старанність і щиросердя, за їх любов до Київського метрополітену.

КП "Київський метрополітен"
metro.kiev.ua

Архив блога